7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt
m-puslapiai

7md prenumerata

7md rekomenduoja
  • Žurnalas „Kinas“
  • Modernaus meno centras
  • Lewben Art Foundation
  • Lietuvos išeivijos dailės fondas
  • Meno fondas
  • Nacionalinė dailės galerija
  • Klaipėdos dramos teatras
  • Lietuvos Nacionalinis Muziejus
  • Skalvija
  • Lietuvių filmų centras
  • Lietuvos Respublikos kultūros ministerija
  • Grafikos meno centras
  • Tartle
  • Lietuvos nacionalinė filharmonija
  • Modus radio
  • Lietuvos kultūros taryba
  • Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondas
  • k-operator
  • Muzikos informacijos centras
  • Jansas TV
  • Literatūra ir menas
  • Kultūros periodinių leidinių asociacija
  • Rupert
  • Klaipėdos kultūrų komunikacijų centras
  • Muzikos galerija
  • Klaipėdos koncertų salė
  • Kulturpolis.lt
  • Kaunas photo
  • House of Puglu
  • ŠMC kino salė
  • Pasaka
  • Kultūros barai
  • Katinėlis & Gaidelis
  • Kūrybiška Europa
  • Šv. Jono gatvės galerija
  • Menų faktūra
  • Kamanė
  • Kauno miesto muziejus

Šarūnas Bartas perkėlė į kiną pokario istorijas

„Sutemose“ – taip vadinasi dešimtasis pilnametražis režisieriaus Šarūno Barto filmas. Aštrių temų kine nevengiantis kūrėjas šį kartą ėmėsi ypatingos, pastaruoju metu itin daug diskusijų keliančios partizanų temos. „Mes niekam nesistengėme įtikti, turėjome savuosius atskaitos taškus“, – sako Šarūnas Bartas. Filmas „Sutemose“ Lietuvos kino teatruose pradedamas rodyti nuo lapkričio 29 dienos.

Patekus į laiko spąstus

Lietuvoje kultiniu gali būti pavadintas beveik kiekvienas filmas, nes žodis „kultinis“, priklausomai nuo sakančiojo išsilavinimo ir polinkių, gali būti suprantamas kaip „svarbus“, „gražus“, „įsiminęs“ ir pan. Žinoma, paskutiniais metais kultinio filmo sąvoka išsiplėtė, bet šiųmetinė „Scanorama“ siūlo sugrįžti prie ištakų ir programoje „Naktinės būtybės“ rodo Jimo Sharmano filmą „Šiurpiojo Rokio šou“ („Rocky Horror Picture Show“, JAV, D. Britanija, 1975).

Dviprasmiškas ir paradoksalus gyvenimas

Austrų režisierė savo filmais įrodė, kad puikiai išmano kino istoriją. Ji sugeba imtis bet kurio žanro ir priverčia jį tarnauti savo idėjai. Hausner filmų pasakojimas elipsinis ir be aiškios pabaigos, tačiau tai ir yra jos stiprybė. Palyginti ramiai ir neskubėdama ji gali pasakoti bet ką, net ir melodramatiškiausias istorijas.

  < PUSLAPIS IŠ 171  >>> Archyvas