7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Autorius: Laura Šimkutė

Laura Šimkutė

Saldi konkurencija

Šokio spektaklis „Match 3“

Norime būti patys geriausi, profesionaliausi, įsimintiniausi, išmintingiausi – visokie „-iausi“, ir nieko su tuo padaryti negalime. Na, gal šiek tiek apraminti šį troškimą įmanoma užsidedant atitinkamas socialiai priimtinas kaukes, tačiau konkurencingumas įrašytas į mūsų žmogiškąjį DNR. Ir kai funkcionuojame savo primityviame lygmenyje, tas noras atsiskleidžia aiškiausiai.

Agnietė Lisičkinaitė, Oksana Griaznova ir Sigita Juraškaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Agnietė Lisičkinaitė, Oksana Griaznova ir Sigita Juraškaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Sigita Juraškaitė, Oksana Griaznova ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Sigita Juraškaitė, Oksana Griaznova ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Sigita Juraškaitė, Oksana Griaznova ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Sigita Juraškaitė, Oksana Griaznova ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Sigita Juraškaitė, Oksana Griaznova ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Sigita Juraškaitė, Oksana Griaznova ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Sigita Juraškaitė, Oksana Griaznova ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Sigita Juraškaitė, Oksana Griaznova ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Oksana Griaznova, Sigita Juraškaitė ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Oksana Griaznova, Sigita Juraškaitė ir Agnietė Lisičkinaitė spektaklyje „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Scena iš spektaklio „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Scena iš spektaklio „Match 3“. I. Vyšniauskaitės nuotr.
Laura Šimkutė

Lengvai, bet ne prastai

„No Shoes“ teatro spektaklis „Beveik laimingas“

Dauguma lietuvių kalbos ir literatūros pamokas greičiausiai pamename kaip dalyką, per kurį buvo liepiama skaityti knygas iš sąrašo. Kodėl būtent tas knygas ir ko jaunas žmogus turėtų iš jų pasisemti? Klausimas, į kurį atsakyti galėtų tik entuziastingas ir iš pašaukimo dirbantis mokytojas. Ne paslaptis, kad vienas būdų, kurių griebiasi neretas lietuvių kalbos pedagogas, yra teatras, nes spektaklis – ta forma, kuri per egzaminą moksleiviui padės išsigelbėti, jei jis netyčia knygos taip ir neperskaitė ar nesuprato.

Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Raimondas Klezys spektaklyje „Beveik laimingas“. A. Gudo nuotr.
Laura Šimkutė

Virpėti. Ir iš malonumo

Performatyvi paskaita „Tremolo“

Geriausia egzistuoti, jei esi pusamžis baltasis vyras, teigtų interneto ironiškų memų folkloras. Bet, kaip sakoma, pajuokavimuose dažnai esti šlakelis tiesos. Taip ir čia – iš tiesų dėl patriarchato ir jo kultūriškai įteigtų visuomenės modelių susiklostė tokia situacija, kad baltieji vyrai tampa daugelio įvairių tyrimų tiksline grupe. Teko matyti šaltinį, kad net rekomendacijos dėl biuruose palaikomos temperatūros yra sudarytos remiantis tyrimu, kurio tikslinė grupė buvo vyrai.

Kristina Morta Paškevičiūtė ir Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Kristina Morta Paškevičiūtė ir Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Kristina Morta Paškevičiūtė ir Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Kristina Morta Paškevičiūtė ir Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Kristina Morta Paškevičiūtė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Kristina Morta Paškevičiūtė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Kristina Morta Paškevičiūtė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Kristina Morta Paškevičiūtė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Laura Kutkaitė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Laura Kutkaitė ir Kristina Morta Paškevičiūtė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Laura Kutkaitė ir Kristina Morta Paškevičiūtė performatyvioje paskaitoje „Tremolo“. M. Norvaišo nuotr.
Laura Šimkutė

Kaifo paieškos tuštumoje

Jaunimo teatro spektaklis „Shopping and Fucking“

Vaikytis svaigulio vis madingiau. Nors gal taikliau būtų sakyti, jog viskuo persotintoje šiuolaikybėje jo vaikytis tiesiog norisi vis labiau, kad numarintų vidų, kad jį nutildytų ir leistų užmiršti apie ten žiojinčią tuštumą, kurią reikėtų pildyti artimu ryšiu. Bet ryšiui reikia laiko ir pastangų, o ekstazė suveikia per gerą pusvalandį. Tad ji greičiau – ir optimaliau, ir efektyviau, ir našiau – duoda rezultatą. Ir mes atpratę nuo ilgų procesų – konsumerizmas taip mumyse įaugęs, kad jį išpažįstame ne tik per prekes, bet ir per savo kūną bei patirtis. Dopamino vergai, ar kaip ten sakoma.

Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Rūta Jonikaitė ir Gerardas Ciparis spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Rūta Jonikaitė ir Gerardas Ciparis spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Gerardas Ciparis, Šarūnas Rapolas Meliešius ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Gerardas Ciparis, Šarūnas Rapolas Meliešius ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Samuelis Valentinas Sauchatas ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Samuelis Valentinas Sauchatas ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Laura Šimkutė

Įstrigti jausminiame rūke

Apie spektaklį „Café existans“

Penktadienio vakaras. Skimbčioja taurės, skamba lengvas, ausiai itin malonus džiazas. Visi pasipuošę, šventiškai nusiteikę. Tik atmosfera kažin kodėl persmelkta melancholijos ir tas skandinantis liūdesys vis stiprėja, o akyse darosi vis blankiau: žvilgsnis nebenori fokusuotis, atmintyje išlieka tik jausminiai inkliuzai. Toks tas eilinis vakaras „Café existans“, kur laisvai liejasi gėrimai, o už šypsenų slepiasi neišsipildę jausmai ir asmeniniai apmąstymai. Kažkam tai fikcija, kažkam – artima realybei.

Jolanta Dapkūnaitė ir Vygandas Vadeiša spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Jolanta Dapkūnaitė ir Vygandas Vadeiša spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Indrė Patkauskaitė ir Vytautas Kaniušonis spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Indrė Patkauskaitė ir Vytautas Kaniušonis spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Aistė Lasytė spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Aistė Lasytė spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Viktorija Žukauskaitė ir Šarūnas Datenis spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Viktorija Žukauskaitė ir Šarūnas Datenis spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Karolis Norvilas spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Karolis Norvilas spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Aistė Lasytė spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Aistė Lasytė spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Vytautas Kaniušonis ir Jolanta Dapkūnaitė spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Vytautas Kaniušonis ir Jolanta Dapkūnaitė spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Viktorija Žukauskaitė ir Vygandas Vadeiša spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Viktorija Žukauskaitė ir Vygandas Vadeiša spektaklyje „Café existans“. V. Ruzgaitės nuotr.
Laura Šimkutė

Suvokimai apie „suaugėlystę“

Klaipėdos jaunimo teatro spektaklio „Gyvenimas dar prieš akis“ gastrolės Vilniuje

Daugelis, kurie esame gimę bent kiek anksčiau nei 2000-aisiais, turbūt pamename legendinį realybės šou „Kelias į žvaigždes“, kai žiūrėjome į jaunus, vos pilnametystės sulaukusius ir jau suaugusius vaidinančius, atlikėjais tapti svajojančius dalyvius. Televizorių ekranuose buvo galima labai intymiai ir itin išdidintai stebėti kiekvieną jų prieš kameras atskleistą detalę, ir nebūtinai jų mintys būdavo gilios. Bet jiems patiems jų suvokimai, aplankę einant tikslo link, atrodė dideli ir svarbūs. Na, ir tame realybės šou atsirado tokia hitu tapusi daina, kurios tekstas skamba maždaug taip: „o, mama, man jau aštuoniolika...“.

Rugilė Latvėnaitė, Evelina Šimelionė, Asta Zacharovaitė ir Ieva Pakštytė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Rugilė Latvėnaitė, Evelina Šimelionė, Asta Zacharovaitė ir Ieva Pakštytė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Rugilė Latvėnaitė, Donatas Stakėnas, Evelina Šimelionė, Asta Zacharovaitė ir Ieva Pakštytė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Rugilė Latvėnaitė, Donatas Stakėnas, Evelina Šimelionė, Asta Zacharovaitė ir Ieva Pakštytė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Rugilė Latvėnaitė, Ieva Pakštytė, Donatas Stakėnas ir Asta Zacharovaitė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Rugilė Latvėnaitė, Ieva Pakštytė, Donatas Stakėnas ir Asta Zacharovaitė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Ieva Pakštytė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Ieva Pakštytė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Rugilė Latvėnaitė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Rugilė Latvėnaitė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Donatas Stakėnas spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Donatas Stakėnas spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Asta Zacharovaitė ir Evelina Šimelionė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Asta Zacharovaitė ir Evelina Šimelionė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Ieva Pakštytė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Ieva Pakštytė spektaklyje „Gyvenimas dar prieš akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Laura Šimkutė

Šokio svaigulys

Šokio teatro „Aura“ spektaklio „Ištrintos durys“ gastrolės Vilniuje

Gasparo Noé filmo „Ekstazė“ („Climax“, 2018) pradžioje yra ilga vienu kadru nufilmuota scena, kurioje atiduodama didelė duoklė šokiui ir jo keliamam svaiguliui – šokėjų vakarėlis prasideda tarsi netyčia sukuriant visą choreografinį numerį. Toliau žiūrint filmą ta scena ima atrodyti it perspėjimas, pranašaujantis vėlesnę baigtį: kol svaigina tik kūnas ir jo laisvė, tol viskas gerai, tačiau kai įsiterpia kiti elementai – gero nelauk. „Ekstazę“ norisi prisiminti ne veltui: net jei šis filmas ir nėra vienas iš Kauno šokio teatro „Aura“ spektaklio „Ištrintos durys“ (2022) įkvėpimo šaltinių, bent jau pagal nuotaiką tai tikrai artimi kūriniai. Ir iš dalies abu bando pataikyti į tą pačią tematiką, tik spausdami skirtingus mygtukus.

Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Ištrintos durys“. Kauno šokio teatro „Aura“ (fotografas „Miško Motė“) nuotr.
Laura Šimkutė

Žiupsnelis paslapties

Nauji filmai – „Dingusi dukra“

Tvarkingai papasakotų ir švariai atidirbtų istorijų pasaulyje turbūt labiausiai gaivina paliktas paslapties šydas – žavi galimybė spėlioti, kas toliau įvyks ir kas slepiasi po nepapasakotomis istorijos dalimis. Tokią galimybę žiūrovams bando pasiūlyti režisierės kėdėje debiutuojanti aktorė Maggie Gyllenhaal filme „Dingusi dukra“ („The Lost Daughter“, 2021). „Netflix“ platformoje rodomas filmas spėjo apkeliauti ne vieną svarbų festivalį ir prisirinkti nominacijų bei apdovanojimų, tarp kurių – ir įvertinimas už geriausią scenarijų Venecijos tarptautiniame kino festivalyje.

„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
„Dingusi dukra“
Laura Šimkutė

Kai žaidimas tampa gyvenimu

Manto Jančiausko spektaklis „Portalas“

Visi yra girdėję posakį, kad tikras vyras per gyvenimą turi pasodinti medį, pastatyti namą ir užauginti sūnų. Kad ir kaip kreivai šis posakis skambėtų dabar, įsišaknijęs jis gana giliai, tik reiškiasi jau kiek kitokiomis formomis. Vietoj namo – paskola, vietoj medžio – gera ir tvirta karjera. Kas paneigs, kad nemažos dalies žmonių kasdienybę iki tokių parametrų ir įmanoma sutraukti?

Marius Repšys spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Marius Repšys spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Adelė Šuminskaitė spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Adelė Šuminskaitė spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Adelė Šuminskaitė ir Marius Repšys spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Adelė Šuminskaitė ir Marius Repšys spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Adelė Šuminskaitė ir Marius Repšys spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Adelė Šuminskaitė ir Marius Repšys spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Scena iš spektaklio „Portalas“. D. Putino nuotr.
Scena iš spektaklio „Portalas“. D. Putino nuotr.
Eglė Gabrėnaitė ir Adelė Šuminskaitė spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Eglė Gabrėnaitė ir Adelė Šuminskaitė spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Eglė Gabrėnaitė spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Eglė Gabrėnaitė spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Marius Repšys spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Marius Repšys spektaklyje „Portalas“. D. Putino nuotr.
Laura Šimkutė

Žanrų kokteilis su telenovelės prieskoniu

Klounados vesternas „Odisėja“

Būdavo, prieš gerą dešimtmetį per televiziją rodydavo penktadienio vakaro filmą – pasitaikydavo kaip kada, bet dažniausiai kas nors lengvo ir leidžiančio pasijuokti. Žinoma, turinys nebūdavo gilus, bet ieškodamas gylio juk ir nesijungi tokios programos. Žinai, kas laukia ir ko tikėtis. Čia trumpas interliudas.

Scena iš spektaklio „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Scena iš spektaklio „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Scena iš spektaklio „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Scena iš spektaklio „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Scena iš spektaklio „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Scena iš spektaklio „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Aurelijus Pocius ir Sofija Gedgaudaitė spektaklyje „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Aurelijus Pocius ir Sofija Gedgaudaitė spektaklyje „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Scena iš spektaklio „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Scena iš spektaklio „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Sofija Gedgaudaitė spektaklyje „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Sofija Gedgaudaitė spektaklyje „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Karolis Norvilas ir Domantas Starkauskas spektaklyje „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Karolis Norvilas ir Domantas Starkauskas spektaklyje „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Aurelijus Pocius spektaklyje „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
Aurelijus Pocius spektaklyje „Odisėja“. D. Tykumos nuotr.
  PUSLAPIS IŠ 5  >>> Archyvas