7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Tarp disciplinų

Aistė Kisarauskaitė

Ir nebūtasis linijinis

Dano Aleksos paroda „Peizažas 8 km/h greičiu“ galerijoje „(AV17)“

Lietuvos meno lauke mes visi susiję nematomomis šaknimis, šakomis ar laistymo sistemomis, kai vienas kitam padedame įkūnyti sumanymus, kalbamės apie idėjas, bandydami susirinkti kritiką dar prieš atidarant parodą ir pataisyti trūkumus, vieni kitus pažįstame artimiau ar bent jau sveikinamės, todėl šioje bendruomenėje meno kritika turi savo specifiką. Nemanau, kad verta gaminti nuasmenintus tekstus, tarsi matyčiau kūrinius iš tolimos viršukalnės, o išvykti porai metų ir grįžus viską pamatyti naujomis akimis kol kas sudėtinga. Tad šį kartą planuoju be sąžinės graužimo aukoti objektyvumą ir pabūti tiesiog pasakojimo dalyve.

Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos fragmentas. 2024 m. L. Milkintės nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos fragmentas. 2024 m. L. Milkintės nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos fragmentas. 2024 m. L. Milkintės nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos fragmentas. 2024 m. L. Milkintės nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos fragmentas. 2024 m. L. Milkintės nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos fragmentas. 2024 m. L. Milkintės nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Danas Aleksa, „Peizažas 8 km/h greičiu“, parodos vaizdas. 2024 m. D. A. nuotr.
Agnė Narušytė

Mumijų rondo

Dainiaus Liškevičiaus paroda „Obsesijos“ Radvilų rūmų dailės muziejuje

Partenono merginų eisena ne šiaip atremta į sieną – ji veda į Dainiaus Liškevičiaus „Obsesijas“. Šalia ant sienos užrašytas Radvilos Našlaitėlio pasakojimas: audra, laivą blaško ne tik bangos, bet ir vaiduokliai; jis liepia išmesti septynias dėžes su mumijomis – tada viskas nurims. Išvadas darykite patys. Bet geriau praeities nejudinkit, nes šmėklos gali keršyti. O jų – daug. Kai kurioms jau penki tūkstančiai metų.

Partenono frizo fragmentas. Merginų eisena. XX a. gipso kopija pagal antikinės Graikijos V a. pr. Kr. dailininko kūrinį. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Partenono frizo fragmentas. Merginų eisena. XX a. gipso kopija pagal antikinės Graikijos V a. pr. Kr. dailininko kūrinį. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Obsesijos“', parodos vaizdas. 2024 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Obsesijos“', parodos vaizdas. 2024 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Jan Bułhak, Radvilų rūmų fragmentas. 1913 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Jan Bułhak, Radvilų rūmų fragmentas. 1913 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Radvilų giminės portretų faksimilės iš senosios Radvilų rūmų muziejaus ekspozicijos. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Radvilų giminės portretų faksimilės iš senosios Radvilų rūmų muziejaus ekspozicijos. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Agnė Narušytė

Svetimi

60-osios Venecijos bienalės dienoraštis

Traukinyje į Mestrę mus užkalbina dvi moterys. Klausia, iš kur mes. Iš Lietuvos, sakom. Aha, taip ir manėme! Viena iš jų – latvė Sanita, savanoriaujanti latvių paviljone. Kita – danė, besirūpinti afganėmis moterimis. Pagyrėme Latvijos ir Danijos paviljonus. Jos mūsiškio dar nematė, bet, sako, girdėjusios, kad įspūdingas.

Edith Karlson, „Vilko valanda“, Estijos paviljono fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Edith Karlson, „Vilko valanda“, Estijos paviljono fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Amanda Ziemele, Latvijos paviljonas. 2024 m. A. N. nuotr.
Amanda Ziemele, Latvijos paviljonas. 2024 m. A. N. nuotr.
Amanda Ziemele, Latvijos paviljonas. 2024 m. A. N. nuotr.
Amanda Ziemele, Latvijos paviljonas. 2024 m. A. N. nuotr.
Inuuteq Storch, Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
„Cercle d’Art des Travailleurs de Plantation Congolaise“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
„Cercle d’Art des Travailleurs de Plantation Congolaise“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Rita Mikučionytė

Savivertės paribiuose

Monikos Dirsytės performansas „Aš esu pakankama (-s)“

„Meilės esame verti ne už tai, kokį įvaizdį sukuriame visuomenėje, o už tai, kad esame“, – performanso „Aš esu pakankama (-s)“ anotacijoje pabrėžia Monika Dirsytė. Balandžio 13 ir 14 dienomis šį performansą menininkė kartu su sportininku Roku Kavaliausku ir šokėjomis dvynėmis Ema Lavrenovaite ir Neila Lavrenovaite atliko grožio industrijos parodoje „Pelenė 2024“.

Monika Dirsytė, performanso „Ledo podiumas“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2023 m. J. Auškelio nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Ledo podiumas“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2023 m. J. Auškelio nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Ledo podiumas“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2023 m. J. Auškelio nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Ledo podiumas“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2023 m. J. Auškelio nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Ledo podiumas“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2023 m. J. Auškelio nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Ledo podiumas“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2023 m. J. Auškelio nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Ledo podiumas“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2023 m. J. Auškelio nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Ledo podiumas“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2023 m. J. Auškelio nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Aš esu pakankama (-s)“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2024 m. L.T. Mikučionytės nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Aš esu pakankama (-s)“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2024 m. L.T. Mikučionytės nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Aš esu pakankama (-s)“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2024 m. L.T. Mikučionytės nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Aš esu pakankama (-s)“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2024 m. L.T. Mikučionytės nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Aš esu pakankama (-s)“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2024 m. L.T. Mikučionytės nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Aš esu pakankama (-s)“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2024 m. L.T. Mikučionytės nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Aš esu pakankama (-s)“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2024 m. L.T. Mikučionytės nuotr.
Monika Dirsytė, performanso „Aš esu pakankama (-s)“ fragmentas, „Litexpo“, „Pelenė“. 2024 m. L.T. Mikučionytės nuotr.
Skaidra Trilupaitytė

Gintaro rūmai, nuorūkos pamiškėje

Ir kiti tapatybės „įkalčiai“ Palangos muziejuose

Pastarųjų metų parodų rengėjai ne sykį kvietė diskutuoti apie moderniąją Lietuvos tapatybę ir jos požymius. Neretai painūs identiteto klausimai kvestionuoti didžiųjų muziejų, jų padalinių nuolatinėse ir teminėse ekspozicijose, jie vis paliečiami netgi nemuziejinėse institucijose – nuo Prezidentūroje esančio Valstybės pažinimo centro iki šalies ypatumus greituoju būdu atskleidžiančių reginių „Expo“ paviljonuose, kartais ir šalies oro uostuose. Paspartinto „efektyvumo“ siekis, noras ne vien edukuoti, bet ir mesti iššūkius, sugundyti svetimšalį kartais pakiša koją. Daugelį neseniai nustebino vulgari Vilniaus reklama, skirta ant vilionių kabliuko neva užkibsiantiems užsieniečiams.

Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Kęstutis Grigaliūnas, „Rainiai. Miškas. Vienos nakties istorija“, instaliacijos fragmentas. 2024 m. L. Šalčiūtės nuotr.
Marija Martinaitytė

Apsisaugoti nuo negandų taip, kaip bandau saugotis nuo vėjo

Paroda „Užuovėja“ naujai atsidariusiuose Sapiegų rūmuose

Labiausiai vėjuotą ir plaukus stipriausiai veliantį savaitgalį atsiduriu Sapiegų rūmuose – pro šią vietą kartkartėmis vis praeidavau. Prisimenu, dar vasarą kurį laiką rūmai buvo prisidengę žalsvu peršviečiamu šydu ir apkaustyti skylėtais šarvais. Jau tuomet norėjosi pereiti tvoras ir praskleisti šydus – nors slaptai akies krašteliu žvilgtelėti į vidų, prakalbinti ilgai tylėjusius rūmus ir sugaudyti juose aidinčius, visaip susipinančias istorijas pasakojančius vėjo gūsius. Tada man teko nusukti kitais keliais ir praeiti barokinę vasaros rezidenciją neprakalbinus rūmų, girdint tik iš tolo skambančius šūksnius. Dabar naujai atgimusi ir duris atvėrusi vieta mane įsileidžia, o dar ir pažada slėptuvę nuo žvarbaus vėjo ir kitų neramumų. Tačiau iš lauko girdimas vėjo aidas vis tiek pasiekia vidų ir pradeda pasakoti ne tik keliuose sienų sluoksniuose įstrigusias, bet ir naujai besikuriančias istorijas.

Andriaus Arutiuniano instaliacija. 2024 m. L. Skeisgielos nuotr.
Andriaus Arutiuniano instaliacija. 2024 m. L. Skeisgielos nuotr.
Andriaus Arutuniano instaliacijos fragmentas. 2024 m. A. Solomino nuotr.
Andriaus Arutuniano instaliacijos fragmentas. 2024 m. A. Solomino nuotr.
Izos Tarasewicz instaliacijos fragmentas. A. Solomino nuotr.
Izos Tarasewicz instaliacijos fragmentas. A. Solomino nuotr.
Izos Tarasewicz instaliacijos fragmentas. A. Solomino nuotr.
Izos Tarasewicz instaliacijos fragmentas. A. Solomino nuotr.
Petro Mazūro kūrinių ekspozicijos fragmentas. L. Skeisgielos nuotr.
Petro Mazūro kūrinių ekspozicijos fragmentas. L. Skeisgielos nuotr.
Petro Mazūro kūrinių ekspozicijos fragmentas. L. Skeisgielos nuotr.
Petro Mazūro kūrinių ekspozicijos fragmentas. L. Skeisgielos nuotr.
„Užuovėja“, parodos fragmentas. 2024 m. A. Solomino nuotr.
„Užuovėja“, parodos fragmentas. 2024 m. A. Solomino nuotr.
Dariaus Žiūros kūrinys. A. N. nuotr.
Dariaus Žiūros kūrinys. A. N. nuotr.
Skaidra Trilupaitytė

Naviguoti primetamų pasirinkimų erdvėse

Apie gyvenimą superkompiuterio valdomoje visatoje

Gyvendami skaitmeninių sistemų saistomuose miestuose neišvengiamai nardome pasirinkimų erdvėse. Sparčiau ir lengviau susirasti nežinomą adresą padeda žemę po kojomis sužemėlapiavę google mapsai, greitai gauti informaciją ar netgi reikiamas prekes galime pasitelkę „vartotojams draugiškas“ programėles. Rinkdamiesi iš paslaugų siūlytojų „asmeniškai mums“ sukurto meniu, rodos, išvengiame gaišaties ir nesusipratimų; beje, tam skirtas ir vis sparčiau veikiantis internetas. Pavėžėjimą automobiliu, maistą ir daiktus tiekiantys bei juos užsisakantys miestiečiai šiose sistemose natūraliai tapo išaukštintosios gig (t.y. platformų) ekonomikos proceso dalyviais.

Agnė Narušytė, „Kurjeriai“. 2024 m.
Agnė Narušytė, „Kurjeriai“. 2024 m.
Agnė Narušytė, „Kurjeriai“. 2024 m.
Agnė Narušytė, „Kurjeriai“. 2024 m.
Agnė Narušytė, „Kurjeriai“. 2024 m.
Agnė Narušytė, „Kurjeriai“. 2024 m.
Agnė Narušytė, „Kurjeriai“. 2024 m.
Agnė Narušytė, „Kurjeriai“. 2024 m.
Marija Martinaitytė

Slaptųjų grybų saugykla

Andrejaus Polukordo paroda „Nežinomi grybai“ Nacionalinėje dailės galerijoje

Nuolat besislepiantys, samanomis apsikloję ir man nematomi. Tad beveik visi nepažįstami. Tikriausiai dar neatradau būdo prisijaukinti ar nieko neatnešiau mainais, kad būčiau įleista į paslaptingą simbiotiniais ryšiais ir hifiniais siūlais apsiraizgiusią grybų karalystę. Gal jie nenori pažindintis, nes vaikystėje per daug kartų skaičiau „Grybų karą“? O gal tiesiog nori ramiai gyventi savo uždaroje, nematomoje realybėje. Randu kitą sprendimą, leidžiantį bent trumpam pasižvalgyti po atkuriamą jų pasaulį, kuriame man jie visi pasirodytų. Nacionalinėje dailės galerijoje vykstančioje Andrejaus Polukordo parodoje „Nežinomi grybai“ (kuratorė Jolanta Marcišauskytė-Jurašienė) pristatoma fiktyvi tikrų ir netikrų, išnykusių ir dar atsirasiančių grybų kolekcija, prisidengusi formalios mistikos dvelksmu.

Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Andrej Polukord, „Nežinomi grybai“, parodos fragmentas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Adomas Žudys

Plikos sąmokslo teorijos

Kritiškai apie parodą Istorijų namuose

Vilniuje, Istorijų namuose, atidaryta paroda skambiu pavadinimu „Tikėti ar netikėti: sąmokslo teorijos“. Pavadinimas intrigavo ir kvietė pažiūrėti, kaip sąmokslo teoretikų portretas vaizduojamas populiariojoje kultūroje, kokiomis teorijomis jie gyvena ir kvėpuoja. Tema aktuali, nes visuomenėje, gyvenančioje žiniasklaidos diktuojamu „kaip savaitė, taip mergaitė“ ritmu, sąmokslo teorijos sparčiai plinta ir aktyvuoja kolektyvinę vaizduotę. Suprantama, kad ir oficialios institucijos priverstos veltis į tai, kas lig šiol likdavo mandagaus diskurso paraštėse. Paroda siekia supažindinti lankytojus su sąmokslo teorijos sąvoka ir tų teorijų istorija, kaip jas atpažinti, įvertinti ir joms atsispirti, deklaruoja nenorinti pašiepti kitaip mąstančiųjų, siekianti skatinti diskusiją ir žvelgti į pasaulio įvykius adekvačiai.

„Sąjunga su velniu?“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
„Sąjunga su velniu?“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
„Sąjunga su velniu?“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
„Sąjunga su velniu?“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
„Raganavimas teisės dokumentuose“ – Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės Statutas. 1744 m. A. Narušytės nuotr.
„Raganavimas teisės dokumentuose“ – Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės Statutas. 1744 m. A. Narušytės nuotr.
„Pasaulio tvarkos sergėtojai“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
„Pasaulio tvarkos sergėtojai“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
Boriso Rutenbergo paltas-chalatas, dėvėtas Dachau koncentracijos stovykloje. 1933–1945 m. A. Narušytės nuotr.
Boriso Rutenbergo paltas-chalatas, dėvėtas Dachau koncentracijos stovykloje. 1933–1945 m. A. Narušytės nuotr.
„Diktatūrų akivaizdoje“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
„Diktatūrų akivaizdoje“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
„Tikėti ar netikėti: sąmokslo teorijos“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
„Tikėti ar netikėti: sąmokslo teorijos“, ekspozicijos fragmentas. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
„Holivudo dešimtukas“. 1947 m. A. Narušytės nuotr.
„Holivudo dešimtukas“. 1947 m. A. Narušytės nuotr.
Agnė Narušytė

Mėbijaus juosta Vilniuje

Besibaigiančių parodų konvejeris

Ryte akademijoje buvo posėdis. Paskui papietavom. Ir supratau, kad niekur šiandien nebeišvažiuosiu, nes kol susiruošim, sutems. Popietė liko be plano. Tad ėjau namo užsukdama į parodas, kurios netrukus užsidarys. Pirmiausia – „Titanikas“. Ten, antrame aukšte, įkurdintas jaunos menininkės Romos Salės (g. 1999) „Hyperplanas“.

Roma Salė, „Hyperplanas“, VDA parodų salės „Titanikas“, ekspozicijos fragmentas. 2024 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „Hyperplanas“, VDA parodų salės „Titanikas“, ekspozicijos fragmentas. 2024 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „3-oji dimensija“, šviesos projekcija. 2022–2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „3-oji dimensija“, šviesos projekcija. 2022–2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „Kleino butelys“, stiklas, plastiko žarnelės. 2022 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „Kleino butelys“, stiklas, plastiko žarnelės. 2022 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „3-oji dimensija“, šviesos projekcija. 2022–2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „3-oji dimensija“, šviesos projekcija. 2022–2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „2-oji dimensija“, lazerio ir plėvės instaliacija. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „2-oji dimensija“, lazerio ir plėvės instaliacija. 2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „3-oji dimensija“, šviesos projekcija. 2022–2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „3-oji dimensija“, šviesos projekcija. 2022–2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „4-oji dimensija“, šviesos projekcijos. 2021–2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „4-oji dimensija“, šviesos projekcijos. 2021–2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „4-oji dimensija“, šviesos projekcijos. 2021–2023 m. A. Narušytės nuotr.
Roma Salė, „4-oji dimensija“, šviesos projekcijos. 2021–2023 m. A. Narušytės nuotr.
  PUSLAPIS IŠ 58  >>> Archyvas