7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Autorius: Agnė Narušytė

Agnė Narušytė

Jums arbatos?

Ruduo ir vėl prasideda tarptautiniu fotografijos simpoziumu „Nida. Sutikti fotografiją“

„Arbata su Saimonu, Adamu ir Ieva prieš prasidedant Nidos fotosimpoziumui“, – Ieva Rutė užrašė ant man skirto fotopopieriaus gabalėlio, kur savąjį šviesos atspaudą paliko Yilam First Flush arbata iš Nepalo kalnų. Vėl Ieva Rutė su pilna kuprine rankų darbo puodelių, kad visiems užtektų. Per pirmuosius pusryčius susėdame prie vieno stalo, plepam be galo, geriam arbatą be galo, matyt, šiek tiek nenorėdami, kad prasidėtų paskaitos ir menininkų prisistatymai, nes kai prasidės, tai ir baigsis. Tad mėginame užlaikyti pradžią.

RA4 spalvoto reversinio proceso fotografijos dirbtuvių, vedamų Mindaugo Janušaičio, pristatymas. 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
RA4 spalvoto reversinio proceso fotografijos dirbtuvių, vedamų Mindaugo Janušaičio, pristatymas. 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
Geistė Marija Kinčinaitytė kalba apie Hito Steyerl instaliaciją „This is the Future / Power Plants“ (2019). 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
Geistė Marija Kinčinaitytė kalba apie Hito Steyerl instaliaciją „This is the Future / Power Plants“ (2019). 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
Naoko Tamura, „Monologai ir dialogai yra tiltas per tą bedugnę“. 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
Naoko Tamura, „Monologai ir dialogai yra tiltas per tą bedugnę“. 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
Ieva Maslinskaitė, „In a Pupa“. 2022 m.
Ieva Maslinskaitė, „In a Pupa“. 2022 m.
Tomas Pabedinskas kalba apie Raimundo Urbono archyvą. 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
Tomas Pabedinskas kalba apie Raimundo Urbono archyvą. 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
Raimundas Urbonas, „Rekviem seniems džinsams. Plaukai“. 1982 m.
Raimundas Urbonas, „Rekviem seniems džinsams. Plaukai“. 1982 m.
Laima Kreivytė kalba apie fotografijų panaudojimą Igorio Piekuro kūryboje. 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
Laima Kreivytė kalba apie fotografijų panaudojimą Igorio Piekuro kūryboje. 2024 m. D. Stankevičiaus nuotr.
Marija Teresė Rožanskaitė, „Rentgeno kabinetas“. 1983 m. LNDM
Marija Teresė Rožanskaitė, „Rentgeno kabinetas“. 1983 m. LNDM
Agnė Narušytė

Tiesiog japonai

Apie kelionę į Tokiją radus pretekstą – parodą „Gražuolės, pamėklės ir samurajai“ Vilniuje

Rėžtuku stengiuosi išgauti griežtą pasilenkusios japonės kaklo kontūrą. Jau moku nesusipjaustyti pirštų, bet vis dar sunku imituoti greitą brūkštelėjimą gremžiant tuštumas aplink liniją, kuri atspaude bus juoda. Jau nekantrauju pereiti prie kito etapo – raižyti kimono gėlytes ir voluoti melsvą dažą. Japonai kurdami ukijo-ė raižė medį, mums lengviau – linoleumas minkštesnis. Dėstytojas davė albumą, kad pasimokytume kopijuodami. Mergaitės išsirinko paveikslėlius su moterimis, berniukai – su samurajais. Tai pirmas mano susidūrimas su japonų kultūra – nė neįsivaizduoju, kad kada nors pateksiu į tą kaip kosmosas tolimą šalį.

Makoto Aida, „Kometukė“. 2014 m. A. N. nuotr.
Makoto Aida, „Kometukė“. 2014 m. A. N. nuotr.
Plakatai su animės filmų ir vaizdo žaidimo „Azur Lane“ herojėmis, LNDM. A. N. nuotr.
Plakatai su animės filmų ir vaizdo žaidimo „Azur Lane“ herojėmis, LNDM. A. N. nuotr.
Katsushika Hokusai, „Fudžisavos stotis“. Iš ciklo „53 Tokaido kelio stotys“, LNDM. 1804 m. A. N. nuotr.
Katsushika Hokusai, „Fudžisavos stotis“. Iš ciklo „53 Tokaido kelio stotys“, LNDM. 1804 m. A. N. nuotr.
Makoto Aida, „Charakirio mokinukės“, privati Williamo Rosso kolekcija. 2006 m. A. N. nuotr.
Makoto Aida, „Charakirio mokinukės“, privati Williamo Rosso kolekcija. 2006 m. A. N. nuotr.
Kimono ilgomis rankovėmis su keturiais pasiekimais, paslėptais peizaže, Tokijo nacionalinis muziejus. Edo periodas (XIX a.). A. N. nuotr.
Kimono ilgomis rankovėmis su keturiais pasiekimais, paslėptais peizaže, Tokijo nacionalinis muziejus. Edo periodas (XIX a.). A. N. nuotr.
Sumidos krantinė, Tokijas. 2024 m. A. N. nuotr.
Sumidos krantinė, Tokijas. 2024 m. A. N. nuotr.
Vaizdas nuo Sumidos krantinės, Tokijas. 2024 m. A. N. nuotr.
Vaizdas nuo Sumidos krantinės, Tokijas. 2024 m. A. N. nuotr.
Kosei Komatsu, „Lietaus dainos“. 2024 m. A. N. nuotr.
Kosei Komatsu, „Lietaus dainos“. 2024 m. A. N. nuotr.
Agnė Narušytė

Vasariškas tarp

Pasižvalgymas po parodas ne Vilniuje

Labas, rugsėji. Labas, darbeli nepabaigiamas. Ką tik buvo be tavęs taip gerai. Buvo (ir trumpam tebėra) saulė, vanduo, begalinė žolė, rėžiama žoliapjovių peiliais, – sportas mums, dūlantiems prie kompiuterių.

Algis Griškevičius, „Jų šeima“. 2013 m.
Algis Griškevičius, „Jų šeima“. 2013 m.
„Kazės Zimblytės abstrakcijos: tarp nuotaikų ir pasaulio“, parodos vaizdas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
„Kazės Zimblytės abstrakcijos: tarp nuotaikų ir pasaulio“, parodos vaizdas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Kazė Zimblytė, „Abstrakti kompozicija“. XX a. 7 deš. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Kazė Zimblytė, „Abstrakti kompozicija“. XX a. 7 deš. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Kazė Zimblytė, „Nuotaikos keičiasi“. 1985 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Kazė Zimblytė, „Nuotaikos keičiasi“. 1985 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
„Kazės Zimblytės abstrakcijos: tarp nuotaikų ir pasaulio“, parodos vaizdas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
„Kazės Zimblytės abstrakcijos: tarp nuotaikų ir pasaulio“, parodos vaizdas. 2024 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Kazė Zimblytė, „Keičiasi“. 1985 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Kazė Zimblytė, „Keičiasi“. 1985 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Kazė Zimblytė, „Trimituoja“. XX a. 8–9 deš. LNDM, G. Grigėnaitė nuotr.
Kazė Zimblytė, „Trimituoja“. XX a. 8–9 deš. LNDM, G. Grigėnaitė nuotr.
Kazė Zimblytė, „Balta kompozicija“. 1978 m. LNDM, G. Grigėnaitė nuotr.
Kazė Zimblytė, „Balta kompozicija“. 1978 m. LNDM, G. Grigėnaitė nuotr.
Agnė Narušytė

Negriauti ir nežudyti

Paroda „Samuelis Bakas. Paryžius ir Roma, 1956–1965 / Eglė Ridikaitė. Atidengimai“ Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejuje

„Proga vėl užsukti į „Pionieriaus“ kino teatrą“, – sako pažįstamas menininkas. Apsidairau – tikrai, prisimenu šioje erdvėje žiūrėtus vaikystės filmus, kurių baugą stiprino drėgnas seno pastato šaltis ir dūmų kvapas. Bet dabar čia – Samuelio Bako muziejus, kur atidaroma jo ir Eglės Ridikaitės paroda „Paryžius ir Roma, 1956–1965“ (kuratorė Ieva Šadzevičienė, dizaineriai – Aleksandra Jacovskytė, Gintaras Znamierovskis („Interse“)). Parlamentaras Emanuelis Zingeris, kalbėdamas salėje susėdusiems svečiams, priminė tarpukariu čia veikusį žydų teatrą, kuriame buvo vaidinama jidiš kalba: „Štai, atkurtos jį puošusios besišypsančios kaukės“, – ir mostelėjo į salės balkoną laikančias sijas. Vilnių užgrobus naciams, teatro aktoriai ir režisieriai buvo uždaryti gete ir kūrė spektaklius jau ten.

Samuelis Bakas, „Paukščiai“. 1957–1963 m. VGŽIM archyvo nuotr.
Samuelis Bakas, „Paukščiai“. 1957–1963 m. VGŽIM archyvo nuotr.
Samuelis Bakas, Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejaus archyvo nuotr.
Samuelis Bakas, Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejaus archyvo nuotr.
Vilniaus Didžiosios sinagogos komplekso archeologinių kasinėjimų 2011–2021 m. radiniai, patikėti Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejui (vadovas dr. Jonas Seligmanas, archeologai – Justinas Račas, Zenonas Baubonis, prof. Richardas Freundas. A. N. nuotr.
Vilniaus Didžiosios sinagogos komplekso archeologinių kasinėjimų 2011–2021 m. radiniai, patikėti Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejui (vadovas dr. Jonas Seligmanas, archeologai – Justinas Račas, Zenonas Baubonis, prof. Richardas Freundas. A. N. nuotr.
Vilniaus Didžiosios sinagogos komplekso archeologinių kasinėjimų 2011–2021 m. radiniai, patikėti Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejui (vadovas dr. Jonas Seligmanas, archeologai – Justinas Račas, Zenonas Baubonis, prof. Richardas Freundas. A. N. nuotr.
Vilniaus Didžiosios sinagogos komplekso archeologinių kasinėjimų 2011–2021 m. radiniai, patikėti Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejui (vadovas dr. Jonas Seligmanas, archeologai – Justinas Račas, Zenonas Baubonis, prof. Richardas Freundas. A. N. nuotr.
Eglė Ridikaitė, „Pirties (mikvos) prie Vilniaus Didžiosios sinagogos grindys“. 2020 m. V. Ilčiuko nuotr.
Eglė Ridikaitė, „Pirties (mikvos) prie Vilniaus Didžiosios sinagogos grindys“. 2020 m. V. Ilčiuko nuotr.
Eglė Ridikaitė, „Vilniaus Didžiosios sinagogos bimos (pakylos Torai skaityti) grindys po lietaus“. 2020 m. V. Ilčiuko nuotr.
Eglė Ridikaitė, „Vilniaus Didžiosios sinagogos bimos (pakylos Torai skaityti) grindys po lietaus“. 2020 m. V. Ilčiuko nuotr.
Vilniaus Didžiosios sinagogos komplekso archeologinių kasinėjimų 2011–2021 m. radiniai, patikėti Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejui (vadovas dr. Jonas Seligmanas, archeologai – Justinas Račas, Zenonas Baubonis, prof. Richardas Freundas. A. N. nuotr.
Vilniaus Didžiosios sinagogos komplekso archeologinių kasinėjimų 2011–2021 m. radiniai, patikėti Vilniaus Gaono žydų istorijos muziejui (vadovas dr. Jonas Seligmanas, archeologai – Justinas Račas, Zenonas Baubonis, prof. Richardas Freundas. A. N. nuotr.
„Samuelis Bakas. Paryžius ir Roma, 1956–1965.  Eglė Ridikaitė. Atidengimai“, parodos vaizdas. 2024 m. A. N. nuotr.
„Samuelis Bakas. Paryžius ir Roma, 1956–1965. Eglė Ridikaitė. Atidengimai“, parodos vaizdas. 2024 m. A. N. nuotr.
Agnė Narušytė

Reziumuojant „Résumé“

Miesto fotografijos apžvalginė paroda Šiaulių dailės galerijoje

Aš vėl Šiauliuose. Šįkart pakvietė Virginijus Kinčinaitis – į savo kuruotą Šiaulių fotografų parodą „Résumé“. „Kodėl „Résumé“? – klausia jis pats anotacijoje. – Todėl, kad šioje parodoje apibendrinama dabartinė Šiaulių miesto fotografijos meno situacija.“ Kokia ji? Čia jau klausiu aš, atvykėlė iš visko pertekusios sostinės.

Vilmantas Dambrauskas, „Aktorius Juozas Bindokas“. 2013 m.
Vilmantas Dambrauskas, „Aktorius Juozas Bindokas“. 2013 m.
Darius Linkevičius, „Gludukai“. 2023 m. A. N. nuotr.
Darius Linkevičius, „Gludukai“. 2023 m. A. N. nuotr.
Elida Ignatavičienė, kūrinių ekspozicija. 2021–2024 m. A. N. nuotr.
Elida Ignatavičienė, kūrinių ekspozicija. 2021–2024 m. A. N. nuotr.
Andrius Grigalaitis, „Sidabras“. 2024 m. A. N. nuotr.
Andrius Grigalaitis, „Sidabras“. 2024 m. A. N. nuotr.
Geistė Marija Kinčinaitytė, kūrinių ekspozicija. 2013–2020 m. A. N. nuotr.
Geistė Marija Kinčinaitytė, kūrinių ekspozicija. 2013–2020 m. A. N. nuotr.
Andrius Navakauskas, „Paskutinės Šiaulių undergroundo kartos 2010–2014“. 2010–2014 m. A. N. nuotr.
Andrius Navakauskas, „Paskutinės Šiaulių undergroundo kartos 2010–2014“. 2010–2014 m. A. N. nuotr.
Regina Šulskytė, „Tryliktas sugrįžimas“, iš ciklo „Dvidešimt septyni sugrįžimai“. 2018–2023 m.
Regina Šulskytė, „Tryliktas sugrįžimas“, iš ciklo „Dvidešimt septyni sugrįžimai“. 2018–2023 m.
„Résumé“, parodos fragmentas. 2024 m. A. N. nuotr.
„Résumé“, parodos fragmentas. 2024 m. A. N. nuotr.
Agnė Narušytė

Mumijų rondo

Dainiaus Liškevičiaus paroda „Obsesijos“ Radvilų rūmų dailės muziejuje

Partenono merginų eisena ne šiaip atremta į sieną – ji veda į Dainiaus Liškevičiaus „Obsesijas“. Šalia ant sienos užrašytas Radvilos Našlaitėlio pasakojimas: audra, laivą blaško ne tik bangos, bet ir vaiduokliai; jis liepia išmesti septynias dėžes su mumijomis – tada viskas nurims. Išvadas darykite patys. Bet geriau praeities nejudinkit, nes šmėklos gali keršyti. O jų – daug. Kai kurioms jau penki tūkstančiai metų.

Partenono frizo fragmentas. Merginų eisena. XX a. gipso kopija pagal antikinės Graikijos V a. pr. Kr. dailininko kūrinį. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Partenono frizo fragmentas. Merginų eisena. XX a. gipso kopija pagal antikinės Graikijos V a. pr. Kr. dailininko kūrinį. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Obsesijos“', parodos vaizdas. 2024 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Obsesijos“', parodos vaizdas. 2024 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Jan Bułhak, Radvilų rūmų fragmentas. 1913 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Jan Bułhak, Radvilų rūmų fragmentas. 1913 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Radvilų giminės portretų faksimilės iš senosios Radvilų rūmų muziejaus ekspozicijos. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Radvilų giminės portretų faksimilės iš senosios Radvilų rūmų muziejaus ekspozicijos. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Dainius Liškevičius, „Objektai“. 2015 m. LNDM, G. Grigėnaitės nuotr.
Agnė Narušytė

Svetimi

60-osios Venecijos bienalės dienoraštis

Traukinyje į Mestrę mus užkalbina dvi moterys. Klausia, iš kur mes. Iš Lietuvos, sakom. Aha, taip ir manėme! Viena iš jų – latvė Sanita, savanoriaujanti latvių paviljone. Kita – danė, besirūpinti afganėmis moterimis. Pagyrėme Latvijos ir Danijos paviljonus. Jos mūsiškio dar nematė, bet, sako, girdėjusios, kad įspūdingas.

Edith Karlson, „Vilko valanda“, Estijos paviljono fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Edith Karlson, „Vilko valanda“, Estijos paviljono fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Amanda Ziemele, Latvijos paviljonas. 2024 m. A. N. nuotr.
Amanda Ziemele, Latvijos paviljonas. 2024 m. A. N. nuotr.
Amanda Ziemele, Latvijos paviljonas. 2024 m. A. N. nuotr.
Amanda Ziemele, Latvijos paviljonas. 2024 m. A. N. nuotr.
Inuuteq Storch, Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Inuuteq Storch, „Paskendusios saulės patekėjimas“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
„Cercle d’Art des Travailleurs de Plantation Congolaise“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
„Cercle d’Art des Travailleurs de Plantation Congolaise“, Danijos paviljonas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Agnė Narušytė

Svetimi

60-osios Venecijos bienalės dienoraštis

Pilnas lėktuvas lietuvių. Muziejininkai, vadybininkai, studentai. Ir mes – Aurelija, Eglė ir aš – kultūros spaudos atstovės. Skristi jau taip įprasta, kad net nebepastebime blaškos – kaip mėto mus visus, lyg važiuotume per Vilniaus grindinį.

Yael Bartana, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Yael Bartana, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Yael Bartana, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Yael Bartana, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Ersan Mondtag, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Ersan Mondtag, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Ersan Mondtag, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Ersan Mondtag, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Ersan Mondtag, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Ersan Mondtag, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Ersan Mondtag, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Ersan Mondtag, Vokietijos paviljonas, fragmentas. 2024 m. A. Maknytės nuotr.
Agnė Narušytė

Bendrakeleiviai

Aleksandro Ostašenkovo parodai Šiaulių fotografijos muziejuje pasibaigus

Šiai parodai itin tinka uždarymo šventė. Aleksandro Ostašenkovo „Neįvardyto laiko portretą“ buvo galima apžiūrėti du mėnesius, bet į Šiaulius išsiruošiau tik dalyvauti baigiamojoje diskusijoje kartu su filosofu Gintautu Mažeikiu ir pačiu Aleksandru. Paskui dar prisijungė šiaulietis filosofas Jurgis Dieliautas. Kalbėjomės apsupti fotografijų, iš jų visumos ištraukdami tai vieną, tai kitą – kaip iliustraciją mūsų teiginiams. Paroda tam buvo paranki, nes jos abstraktus pavadinimas leido improvizuoti, o eksponuojamos fotografijos nebuvo susietos tvirtais teminiais ryšiais ar pasakojimo gijomis. Darbai suburti į tirštas vaizdų konsteliacijas, kuriose suvokėjo akis braižo savas prasmines figūras. Taip Aby Warburgas siūlė skaityti iš neįvardytų vaizdų sudarytą „Mnemozinės atlasą“ – priminė Mažeikis. Panašiai ir kiekvienas diskusijos dalyvis atrado savo minties taką. Kryptis priklausė nuo išeities taško.

Aleksandras Ostašenkovas, „Kelias į atlaidus“. 2009 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Kelias į atlaidus“. 2009 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Pagrindinė gatvė“. 1979 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Pagrindinė gatvė“. 1979 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Šventė, 3“. 1980 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Šventė, 3“. 1980 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Bobų turgus“. 1977 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Bobų turgus“. 1977 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Kalėdiniai maršrutai“. 1997 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Kalėdiniai maršrutai“. 1997 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Labdaros valgykla“. 1993 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Labdaros valgykla“. 1993 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Moters sekmadienis“. 1986 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Moters sekmadienis“. 1986 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Naujų vertybių išbandimai,1“. 1997 m.
Aleksandras Ostašenkovas, „Naujų vertybių išbandimai,1“. 1997 m.
Agnė Narušytė

Ką daryti su fotografija?

Ingrid Beatos Savickos ir Jevgenijaus Pavlovo parodos Vilniuje

Dabar jau nebepakanka fotografuoti. Atsispausdinti nuotrauką ir žiūrėti – įžiūrėti prasmes, laiką, save. Dabar reikia su nuotrauka kažką padaryti. Apipaišyti, pradurti, sudeginti. Fotografija – tik medžiaga. Kitos tikrovės vaiduoklis ar prisiminimas – neaiškus, statiškas ir nereikalingas. Regis, tai man įrodinėja dvi Vilniaus senamiestyje veikiančios fotografijos parodos: Ingrid Beatos Savickos „Tau, miegantis žmogau“ galerijoje „Akademija“ ir Jevgenijaus Pavlovo „Totalinė fotografija“ Vilniaus fotografijos galerijoje.

Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
Evgeniy Pavlov, „Totalinė fotografija“, parodos fragmentas. 1990–1994 m. A. N. nuotr.
  PUSLAPIS IŠ 22  >>> Archyvas