7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Dailė

Ramutė Rachlevičiūtė

Siurrealizmas ir šiuolaikinis siurrealistinis pasaulis. II dalis

Apie VI tarptautinę mokslinę konferenciją „Surrréalismes Paris 2024“

Leonora Carrington (1917–2011) – tarp konferencijos tyrinėtojų viena populiariausių siurrealisčių. Britų kilmės meksikietė ir V tarptautinėje mokslinėje konferencijoje Hjustone buvo sulaukusi išskirtinio dėmesio, jos asmenybei ir kūrybai teko itin daug tyrimų, įvairių rakursų. Praėjusioje Hjustono konferencijoje buvo keli itin įdomūs pranešimai, rodos, visi jos takeliai išvaikščioti, visi natūros motyvai ištyrinėti, bet vis dar atrandama, į ką gilintis.

Victor Brauner, „Autoportretas“. 1931 m. „Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Victor Brauner, „Autoportretas“. 1931 m. „Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Karin Luts, „Confirmees“. 1936 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Karin Luts, „Confirmees“. 1936 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Jüri Palm, „Peršviečiama moteris“. 1979 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Jüri Palm, „Peršviečiama moteris“. 1979 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Malle Leis, „Kersti Kreismann portretas“. 1978 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Malle Leis, „Kersti Kreismann portretas“. 1978 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Emilija Vanagaitė

Drovumas

Paroda „Ne apie lietų“ Klaipėdos kultūrų komunikacijų centre

Nežinau kaip jums, bet kai aš vaikštau po antrąjį Klaipėdos kultūrų komunikacijų centro (KKKC) aukštą, ten esantys stoglangiai vis verčia pakelti akis į fragmentiškai suskaldytą šviesą. Šį pavasarį po tais stoglangiais duris atvėrė kiek neįprastos sudėties – klaipėdiečių ir dubliniečių – grafikos darbų paroda. Rašyti apie grafiką man neįprasta, recenzijos apie ją ir nesu rašiusi.

„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
„Ne apie lietų“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Rimeikos nuotr.
Ramutė Rachlevičiūtė

Siurrealizmas ir šiuolaikinis siurrealistinis pasaulis. I dalis

Apie VI tarptautinę mokslinę konferenciją „Surrréalismes Paris 2024“

2024 m. meno pasaulis šventė 100-ąsias siurrealizmo gimimo metines. Nacionaliniame Pompidou meno ir kultūros centre vyko didžiulė paroda „Surrréalisme“, Paryžiuje taip pat buvo surengta kasmetinė tarptautinė mokslinė konferencija, šįkart šeštoji, skirta šiam svarbiam modernaus meno galingos krypties jubiliejui.

„Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. Pompidou, J. Rodriguez-Garcia nuotr.
„Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. Pompidou, J. Rodriguez-Garcia nuotr.
„Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. Pompidou, J. Rodriguez-Garcia nuotr.
„Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. Pompidou, J. Rodriguez-Garcia nuotr.
Alberto Giacometti, „Stalas“. 1933 m. „Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Alberto Giacometti, „Stalas“. 1933 m. „Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Toyen, Be pavadinimo. 1939–1940 m.„Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Toyen, Be pavadinimo. 1939–1940 m.„Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Valentine Hugo, „Gruodžio 21 dienos sapnas“. 1929 m. „Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Valentine Hugo, „Gruodžio 21 dienos sapnas“. 1929 m. „Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Victor Brauner, „Autoportretas“. 1931 m. „Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Victor Brauner, „Autoportretas“. 1931 m. „Surrréalisme“, parodos Pompidou centre fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Karin Luts, „Confirmees“. 1936 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Karin Luts, „Confirmees“. 1936 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Jüri Palm, „Peršviečiama moteris“. 1979 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Jüri Palm, „Peršviečiama moteris“. 1979 m. „Siurrealizmui 100. Praha, Tartu ir kiti pasakojimai...“, parodos Estijos Nacionaliniame muziejuje Tartu fragmentas. 2024 m. R. Rachlevičiūtės nuotr.
Eglė Kazazajevaitė

Komisija vėl grįžta prie darbo

Apie „Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų parodą „Digital Nature“

Žmogus – gamtos dalis, kad ir kaip nebenorime to pripažinti. Vis dažniau save tapatiname su technologijomis – jos tapo mūsų kasdienybės dalimi. Kam eiti į gamtą, jei gali paprašyti dirbtinio intelekto, kad sugeneruotų gamtos vaizdinį? Nori pasijusti tarsi būtum prie ežero kranto? Prašom. Nori gražaus, estetiško saulėlydžio? Bus padaryta. Ir visa tai gali pamatyti sėdėdamas ant savo patogios sofos, net nereikia atsistoti. Ar tai tampa skaitmenine gamta? Digital nature?

„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
„Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
Šarūnas Baltrukonis, „Traversing“. „Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
Šarūnas Baltrukonis, „Traversing“. „Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
Lukas Jonikas, „Dream beyond“. „Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
Lukas Jonikas, „Dream beyond“. „Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
Mantas Valentukonis, „Deja Vu (Reversed)“. „Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
Mantas Valentukonis, „Deja Vu (Reversed)“. „Zabolis Art Prize 2025“ finalininkų paroda „Digital Nature“, fragmentas. 2025 m. R. Šimulynaitės nuotr.
Monika Krikštopaitytė

Spalva kaip tunelis

Paroda „Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“ galerijoje „Kairė–dešinė“

Šią parodą kuravo itin profesionaliu stiliumi pasižyminti menotyrininkė Laima Laučkaitė, kurią žinome iš daugybės įdomių darbų, bet, ko gero, labiausiai – iš Marianos Veriovkinos kūrybos ir istorijos peripetijų pristatymo. Tyrėjos gebėjimo subalansuotai, tiesiai ir elegantiškai pasakoti šį kartą prireikė dar labiau, nes dirbti jai teko su savo anytos medžiaga. Nežinantis giminystės ryšių nieko ir neįtartų, todėl, kad akyliausiai žvelgiama į Aspazijos Surgailienės kūrybą.

„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
„Aspazija Surgailienė. Etnomodernizmas“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Skeisgielos nuotr.
Kamilė Vaškelytė-Grigaitytė

Įleisti

Sophie Durand paroda „inlet : įvadas“ Užupio meno inkubatoriuje

Žengiau akmeniniu grindiniu Užupio meno inkubatoriaus link, kur buvo proga susipažinti su menininkės iš Australijos Sophie Durand menine praktika ir darbais parodoje „inlet : įvadas“, veikusioje iki gegužės 7 dienos. Su Sophie turime bendrų draugų, tačiau iš tikrųjų dar nebuvo tekę susipažinti su jos kūryba.

Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Sophie Durand, „inlet : įvadas“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Kairaitytės nuotr.
Ignas Kazakevičius

Kūniški tekstilės būviai

Apie Jūratės Kazakevičiūtės parodą „Kintantys kūnai“

Ši recenzija – siurrealistinė kelionė per Jūratės Kazakevičiūtės parodą „Kintantys kūnai“, kuri šiuo metu eksponuojama VDA parodų salėse „Titanikas“. Ji susieja natūrą ir kultūrą, kūną ir medžiagą, žmogų ir gamtą. Pasitelkdamas tekstilės meno kontekstus ir tam tikras, netgi labai tolimas analogijas su Lietuvos šiuolaikinio meno kūrėjais, bandau tyrinėti „minkštosios skulptūros“ fenomeną kaip poetinę ekologiją ir jutiminį kraštovaizdžio skaitymo būdą.

Jūratė Kazakevičiūtė, „Versminis“. 2025 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Versminis“. 2025 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Vėtravarta“. 2025 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Vėtravarta“. 2025 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Derlinga žemė“. 2025 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Derlinga žemė“. 2025 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Trauklapis ir kuokelis“. 2024 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Trauklapis ir kuokelis“. 2024 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Trauklapis“, kūrinio fragments. 2024 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Trauklapis“, kūrinio fragments. 2024 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, ciklas „Pojūčių medžiai“. 2021–2023 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, ciklas „Pojūčių medžiai“. 2021–2023 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Nakties valdovė“. 2022 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Nakties valdovė“. 2022 m.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Kintantys kūnai“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Martinaitytės nuotr.
Jūratė Kazakevičiūtė, „Kintantys kūnai“, parodos fragmentas. 2025 m. M. Martinaitytės nuotr.
Aistė Kisarauskaitė

Gyvenimas su stiklu

Apie parodą „Sluoksniai“ Dekoratyvinio meno ir dizaino muziejuje Rygoje

Atvirai sakant, man pabodo galvoti apie tekstų įžangas, kurios iš labai toli už rankutės skaitytoją atvestų iki aptariamo dalyko, suviliotų gamtos aprašymais, orų prognozėmis ar jausmų upeliais, nes kitaip niekas parodų recenzijos neskaitys. Kartais galvoju – gal Jūs, gerbiami skaitytojai, nesate tokie naivuoliai ir Jums tiesiog rūpi parodos ar meno kūriniai?

„Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
„Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
„Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
„Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Danas Aleksa, „Išpisti langai“. 2017 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Danas Aleksa, „Išpisti langai“. 2017 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Domas Ignatavičius, „Chairtable“.  2024–2025 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Domas Ignatavičius, „Chairtable“. 2024–2025 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Rūta Lipaitė, „Užuolaida“. 2024 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. K. Zelčos nuotr.
Rūta Lipaitė, „Užuolaida“. 2024 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. K. Zelčos nuotr.
Tiina Sarapu, „Possibility“. 2024 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Tiina Sarapu, „Possibility“. 2024 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Tiina Sarapu, „Possibility“. 2024 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Tiina Sarapu, „Possibility“. 2024 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Piret Ellamaa, „Resonance“. 2019 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Piret Ellamaa, „Resonance“. 2019 m. „Sluoksniai“, parodos fragmentas. 2025 m. D. Grodzs nuotr.
Karina Simonson

Glamūro studijos Londono muziejuose

Nekritinė parodų apie Barbę ir Naomi Campbell apžvalga

Mano akademiniame burbule kalbėti apie glamūrinį gyvenimą yra maždaug taip pat nepadoru, kaip prisipažinti meile Elviui Presley. Esant dabartinei geopolitinei situacijai tai atrodo mažiausiai nejautru. Tačiau būsiu atvira apie abi. Tik apie Elvį parašysiu kitą kartą, o dabar papasakosiu apie dvi glamūrines parodas, kaip tik ir užkabinusias šią mano jautrią vietą.

„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
„NAOMI: In Fashion“, parodos fragmentas. 2025 m. Viktorijos ir Alberto muziejaus (V&A) nuotr.
Dovilė Morkūnaitė-Žilinskė

Vyriškumas kaip uždavinys, kurį reikia tinkamai atlikti

Apie parodą „Sparta“ Kauno menininkų namuose

Eidama į parodą „Sparta“ (kuratorė Agnė Bagdžiūnaitė) Kauno menininkų namuose, kaip ir dauguma užaugusi pagal neįmanomus moteriškumo standartus, mąsčiau apie atotrūkį tarp vyriškos ir moteriškos naštos ir keistus veidrodinius atspindžius, kuriuos ji sukuria. Mane mokė stebėti savo kūną, toną, šypseną, ambicijas. Vyrai, regis, mokomi stebėti savo tylą ir tvirtumą.

„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
„Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
Anna Orbaczewska, „Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
Anna Orbaczewska, „Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
Anna Orbaczewska, „Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
Anna Orbaczewska, „Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
Anna Orbaczewska, „Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
Anna Orbaczewska, „Sparta“, parodos fragmentas. 2025 m. L. Mykolaičio nuotr.
  < PUSLAPIS IŠ 164  >>> Archyvas