7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Teatras

Ingrida Ragelskienė

Randai ir įtrūkiai šiuolaikinės dramaturgijos kūne

Šiuolaikinės dramaturgijos festivalis „Versmė“

Katastrofos akivaizdoje žmonių gebėjimas kurti istorijas mažėja, ir čia slypi didelis pavojus. Taip po Pirmojo pasaulinio karo teigė žydų kilmės vokiečių filosofas Walteris Benjaminas. Prabėgus dar keliems dešimtmečiams žmonija suprato, kad po Osvencimo nebeįmanoma kurti poezijos. Mūsų amžininkams, nebyliai stebintiems istorijos lūžį, kurio laikinu simboliu kasdien tampa vis naujas karščiuojantis planetos taškas, belieka slėptis savo kūnų ertmėse. Pasak filosofų, būtent kūnas šiandien tampa laikina priebėga, trapia slėptuve ir pačia patikimiausia žmogiškų istorijų laikmena. Smalsu, kaip šiuos neišvengiamus procesus ir katastrofų purtomą dabartį reflektuoja šiuolaikinis teatras.

Mindaugas Ancevičius pjesės „Footboys’ Club Split ’86“ skaityme. D. Matvejevo nuotr.
Mindaugas Ancevičius pjesės „Footboys’ Club Split ’86“ skaityme. D. Matvejevo nuotr.
Mindaugas Ancevičius pjesės „Footboys’ Club Split ’86“ skaityme. D. Matvejevo nuotr.
Mindaugas Ancevičius pjesės „Footboys’ Club Split ’86“ skaityme. D. Matvejevo nuotr.
Mindaugas Ancevičius pjesės „Footboys’ Club Split ’86“ skaityme. D. Matvejevo nuotr.
Mindaugas Ancevičius pjesės „Footboys’ Club Split ’86“ skaityme. D. Matvejevo nuotr.
Gytis Ivanauskas ir Airida Gintautaitė pjesės „Juodas geismų žemėlapis“ skaityme. LNDT nuotr.
Gytis Ivanauskas ir Airida Gintautaitė pjesės „Juodas geismų žemėlapis“ skaityme. LNDT nuotr.
Kamilė Petruškevičiūtė ir Gerda Čiuraitė pjesės „Juodas geismų žemėlapis“ skaityme. LNDT nuotr.
Kamilė Petruškevičiūtė ir Gerda Čiuraitė pjesės „Juodas geismų žemėlapis“ skaityme. LNDT nuotr.
Gytis Ivanauskas, Airida Gintautaitė, Kamilė Petruškevičiūtė, Gerda Čiuraitė ir Oneida Kunsunga pjesės „Juodas geismų žemėlapis“ skaityme. LNDT nuotr.
Gytis Ivanauskas, Airida Gintautaitė, Kamilė Petruškevičiūtė, Gerda Čiuraitė ir Oneida Kunsunga pjesės „Juodas geismų žemėlapis“ skaityme. LNDT nuotr.
Pjesės „Policijos!“ skaitymas. D. Matvejevo nuotr.
Pjesės „Policijos!“ skaitymas. D. Matvejevo nuotr.
Pjesės „Policijos!“ skaitymas. D. Matvejevo nuotr.
Pjesės „Policijos!“ skaitymas. D. Matvejevo nuotr.
Laura Šimkutė

Kaifo paieškos tuštumoje

Jaunimo teatro spektaklis „Shopping and Fucking“

Vaikytis svaigulio vis madingiau. Nors gal taikliau būtų sakyti, jog viskuo persotintoje šiuolaikybėje jo vaikytis tiesiog norisi vis labiau, kad numarintų vidų, kad jį nutildytų ir leistų užmiršti apie ten žiojinčią tuštumą, kurią reikėtų pildyti artimu ryšiu. Bet ryšiui reikia laiko ir pastangų, o ekstazė suveikia per gerą pusvalandį. Tad ji greičiau – ir optimaliau, ir efektyviau, ir našiau – duoda rezultatą. Ir mes atpratę nuo ilgų procesų – konsumerizmas taip mumyse įaugęs, kad jį išpažįstame ne tik per prekes, bet ir per savo kūną bei patirtis. Dopamino vergai, ar kaip ten sakoma.

Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Rūta Jonikaitė ir Gerardas Ciparis spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Rūta Jonikaitė ir Gerardas Ciparis spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Gerardas Ciparis, Šarūnas Rapolas Meliešius ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Gerardas Ciparis, Šarūnas Rapolas Meliešius ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius, Gerardas Ciparis ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Šarūnas Rapolas Meliešius ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Samuelis Valentinas Sauchatas ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Samuelis Valentinas Sauchatas ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Shopping and Fucking“. A. Gudo nuotr.
Ingrida Jankauskaitė

Kai priimi sprendimą kurti, tai ir darai

Pokalbis su aktore Irena Sikorskyte

Aktorė Irena Sikorskytė sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Svetimas“ (rež. Jernejus Lorenci, Lietuvos nacionalinis dramos teatras, 2024), „Makbetas“ (rež. Aleksandras Špilevojus, Panevėžio Juozo Miltinio dramos teatras (JMDT), 2024), „Camino Real“ (rež. Jonas Kuprevičius, JMDT, 2023), „Sala, kurios nėra“ (rež. Špilevojus, JMDT, 2022), „Nepalaidoti mirusieji“ (rež. Justinas Vinciūnas, Kauno miesto kamerinis teatras ir Lietuvos muzikos ir teatro akademija, 2023) ir kt.

Irena Sikorskytė spektaklyje „Makbetas“. A. Gudo nuotr.
Irena Sikorskytė spektaklyje „Makbetas“. A. Gudo nuotr.
Irena Sikorskytė ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Irena Sikorskytė ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Irena Sikorskytė ir Aurelijus Pocius spektaklyje „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Irena Sikorskytė ir Aurelijus Pocius spektaklyje „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Irena Sikorskytė spektaklyje „Makbetas“. A. Gudo nuotr.
Irena Sikorskytė spektaklyje „Makbetas“. A. Gudo nuotr.
Urtė Povilauskaitė, Irena Sikorskytė ir Tadas Gryn spektaklyje „Makbetas“. A. Gudo nuotr.
Urtė Povilauskaitė, Irena Sikorskytė ir Tadas Gryn spektaklyje „Makbetas“. A. Gudo nuotr.
Irena Sikorskytė spektaklyje „Makbetas“. A. Gudo nuotr.
Irena Sikorskytė spektaklyje „Makbetas“. A. Gudo nuotr.
Irena Sikorskytė spektaklyje „Camino Real“. A. Gudo nuotr.
Irena Sikorskytė spektaklyje „Camino Real“. A. Gudo nuotr.
Irena Sikorskytė ir Joris Zaliauskas spektaklyje „Sala, kurios nėra“. A. Gudo nuotr.
Irena Sikorskytė ir Joris Zaliauskas spektaklyje „Sala, kurios nėra“. A. Gudo nuotr.
Aušra Martišiūtė-Linartienė

Ariadnės siūlo beieškant, arba kelionė painiu atminties labirintu

„Geras oras, jei per daug negalvoji“ Vilniaus senajame teatre

Vilniaus senajame teatre – premjera „Geras oras, jei per daug negalvoji“, Kristinos Marijos Kulinič režisuotas spektaklis pagal jos pačios parašytą dramą. Anonsuojant premjerą sakoma, kad spektaklio kūrėjai „imasi kaip niekad aktualios istorijos, atminties, istorinių traumų, kaltės, holokausto temos“. Sudėtingą atminties temą atskleidžia du personažai, šiuolaikiniai jauni žmonės, – istorijos mokytoja Marija (Edita Gončarova) ir kariškis Julius (Dovydas Stončius).

Dovydas Stončius ir Edita Gončarova spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Dovydas Stončius ir Edita Gončarova spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Dovydas Stončius ir Edita Gončarova spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Dovydas Stončius ir Edita Gončarova spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Edita Gončarova spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Edita Gončarova spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Edita Gončarova ir Dovydas Stončius spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Edita Gončarova ir Dovydas Stončius spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Dovydas Stončius spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Dovydas Stončius spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Dovydas Stončius ir Edita Gončarova spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Dovydas Stončius ir Edita Gončarova spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Edita Gončarova ir Dovydas Stončius spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Edita Gončarova ir Dovydas Stončius spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Edita Gončarova ir Dovydas Stončius spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Edita Gončarova ir Dovydas Stončius spektaklyje „Geras oras, jei per daug negalvoji“. T. Ragimovo nuotr.
Ieva Tumanovičiūtė

Teatras grėsmės akivaizdoje

Latvijos vitrinos spektakliai

Mažas, senas televizorius, kabantis aukštai scenos kairėje, rodo nespalvotus baleto „Gulbių ežeras“ įrašus: senesnes ir naujesnes versijas. Tai vizualus ženklas, susijęs ne tik su sovietiniu okupaciniu režimu, bet ir su šiandienos geopolitine padėtimi. Šis televizorius – latvių režisieriaus Alvio Hermanio spektaklio „Juodoji gulbė“ („Melnais gulbis“) scenografijos dalis, bet kaip metonimija (dalis vietoj visumos) jis tinka apibendrinti šiemet lapkričio 7–10 d. vykusiai Latvijos teatro vitrinai, pristačiusiai svarbiausius sezono spektaklius.

Scena iš spektaklio „Juodoji gulbė“. J. Deinats nuotr.
Scena iš spektaklio „Juodoji gulbė“. J. Deinats nuotr.
Ieva Segliņa ir Arturas Krūzkopas spektaklyje „Meistras ir Margarita“. A. Kremma (Rygos dailės teatro) nuotr.
Ieva Segliņa ir Arturas Krūzkopas spektaklyje „Meistras ir Margarita“. A. Kremma (Rygos dailės teatro) nuotr.
Scena iš spektaklio „Meistras ir Margarita“. A. Kremma (Rygos dailės teatro) nuotr.
Scena iš spektaklio „Meistras ir Margarita“. A. Kremma (Rygos dailės teatro) nuotr.
Scena iš spektaklio „Meistras ir Margarita“. A. Kremma (Rygos dailės teatro) nuotr.
Scena iš spektaklio „Meistras ir Margarita“. A. Kremma (Rygos dailės teatro) nuotr.
Scena iš spektaklio „Meistras ir Margarita“. A. Kremma (Rygos dailės teatro) nuotr.
Scena iš spektaklio „Meistras ir Margarita“. A. Kremma (Rygos dailės teatro) nuotr.
Marija Luīze Meļķe spektaklyje „Minkštoji galia“. A. Strokins nuotr.
Marija Luīze Meļķe spektaklyje „Minkštoji galia“. A. Strokins nuotr.
Egonas Dombrovskis ir Marija Luīze Meļķe spektaklyje „Minkštoji galia“. A. Strokins nuotr.
Egonas Dombrovskis ir Marija Luīze Meļķe spektaklyje „Minkštoji galia“. A. Strokins nuotr.
Scena iš spektaklio „Minkštoji galia“. A. Strokins nuotr.
Scena iš spektaklio „Minkštoji galia“. A. Strokins nuotr.
Rita Aleknaitė-Bieliauskienė

In memoriam Markui Petuchauskui

(1931 10 06–2024 11 16)

Mirė dar vienas mano draugas... Šiuosyk teatrologas, habilituotas humanitarinių mokslų daktaras, Vilniaus geto vaikas, Lietuvos žydų kultūros klubo vadovu buvęs Markas Petuchauskas. Devyniasdešimt trejų sulaukusiam – šviesios kelionės Dausų link...

Markas Petuchauskas. Asmeninio archyvo nuotr.
Markas Petuchauskas. Asmeninio archyvo nuotr.
Daiva Šabasevičienė

abcd prie teatro laužo

Peterio Handkės „Pranašystė“ Jaunimo teatre

Jaunasis režisierius Justinas Vinciūnas pasijuto panašiai kaip austrų rašytojas Peteris Handke. Išanalizavo neišanalizuojamą jo pjesę „Pranašystė“ ir nusprendė elgtis laisvai – palikti garsiąją pavardę kaip antraštę ir kartu su aktoriais leistis į savarankišką kelionę, ieškant naujųjų laikų pranašystės. Lietuvoje tai tapo norma – su autoriais elgiamasi, kaip norima. Režisieriams toks „ėjimas“ pavyksta, kai pasirenkama paprastesnė medžiaga. Bet Handkės naujajame spektaklyje, kurio premjera įvyko spalio 29 d. Jaunimo teatre, praktiškai neliko. Ant jo sukonstruotas naujas tekstas – „pagal Handkę“. Handke buvo užklotas nauju tekstu: nuo pat pirmų akimirkų spektaklio dramaturgijos kūrimas tapo svarbesnis už teksto dramaturgiją.

Saulius Sipaitis, Vidas Petkevičius, Algirdas Latėnas ir Gediminas Storpirštis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Saulius Sipaitis, Vidas Petkevičius, Algirdas Latėnas ir Gediminas Storpirštis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Algirdas Latėnas, Saulius Sipaitis, Vidas Petkevičius ir Gediminas Storpirštis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Algirdas Latėnas, Saulius Sipaitis, Vidas Petkevičius ir Gediminas Storpirštis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Saulius Sipaitis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Saulius Sipaitis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Algirdas Latėnas spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Algirdas Latėnas spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Algirdas Latėnas ir Gediminas Storpirštis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Algirdas Latėnas ir Gediminas Storpirštis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Vidas Petkevičius, Algirdas Latėnas ir Gediminas Storpirštis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Vidas Petkevičius, Algirdas Latėnas ir Gediminas Storpirštis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Algirdas Latėnas ir Saulius Sipaitis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Algirdas Latėnas ir Saulius Sipaitis spektaklyje „Pranašystė“. L. Vansevičienės nuotr.
Rimgailė Renevytė, Ieva Tumanovičiūtė

Iš mūsų vaidybų

Laiškai apie teatrą (XXII)

Kaip tik susirašinėjome apie aktorius ir personažus. Jernej Lorenci spektaklyje „Svetimas“ (Lietuvos nacionalinis dramos teatras) galima stebėti, kaip aktoriai virsta veikėjais, kaip iš atidaus įsiskaitymo į Albert’o Camus knygą pamažu gimsta spektaklis, pasiskirstant personažus, atgaivinant romano detales, jas interpretuojant ir praplečiant. Atvirai kuriamame teatre aktoriai stebi vieni kitus, tarp jų mezgasi ryšiai, atsiskleidžia jų pačių ir jų personažų požiūris, emocijos, kol galiausiai tampama romano veikėjais ir įsijaučiama į jų išgyvenimus.

Scena iš spektaklio „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Vaidilė Juozaitytė ir Povilas Budrys spektaklyje „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Vaidilė Juozaitytė ir Povilas Budrys spektaklyje „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Aurelijus Pocius spektaklyje „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Aurelijus Pocius spektaklyje „Svetimas“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Eichmannas Jeruzalėje“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Eichmannas Jeruzalėje“. D. Matvejevo nuotr.
Dainius Svobonas spektaklyje „Kartoteka“. S. Baturos nuotr.
Dainius Svobonas spektaklyje „Kartoteka“. S. Baturos nuotr.
Saulė Gotbergė, Dainius Svobonas ir Martyna Gedvilaitė spektaklyje „Kartoteka“. S. Baturos nuotr.
Saulė Gotbergė, Dainius Svobonas ir Martyna Gedvilaitė spektaklyje „Kartoteka“. S. Baturos nuotr.
Greta Vilnelė

Priešingybių dėlionė

Apie spektaklius „Duetas“ ir „Maisto prekės“

Kas gali būti labiau nesuderinama nei protas ir jausmai? Būtent tokios mintys kankina Jane Austen romano „Protas ir jausmai“ veikėją Elinorą Dašvud, sprendžiančią dėl būsimo gyvenimo partnerio. Toks pats klausimas kyla ir šio teksto autorei, rašančiai apie spektaklius „Duetas“ ir „Maisto prekės“.

Ibai Jimenezas ir Clara Davidson šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Ibai Jimenezas ir Clara Davidson šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Clara Davidson ir Ibai Jimenezas šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Clara Davidson ir Ibai Jimenezas šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Ibai Jimenezas šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Ibai Jimenezas šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Clara Davidson šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Clara Davidson šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Ibai Jimenezas ir Clara Davidson šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Ibai Jimenezas ir Clara Davidson šokio spektaklyje „Duetas“. E. Kandratavičiūtės nuotr.
Scena iš spektaklio „Maisto prekės“. D. Putino nuotr.
Scena iš spektaklio „Maisto prekės“. D. Putino nuotr.
Scena iš spektaklio „Maisto prekės“. D. Putino nuotr.
Scena iš spektaklio „Maisto prekės“. D. Putino nuotr.
Scena iš spektaklio „Maisto prekės“. D. Putino nuotr.
Scena iš spektaklio „Maisto prekės“. D. Putino nuotr.
Ignas Zalieckas

Kiekvienas projektas – tarsi naujas gyvenimas

Pokalbis su menininke Ona Juciūte

Menininkė, skulptorė Ona Juciūtė sukūrė scenografiją tokiems spektakliams kaip „Žmogus iš žuvies“ (rež. Eglė Švedkauskaitė, Jaunimo teatras, 2020), „Fossilia“(rež. Švedkauskaitė, Lietuvos nacionalinis dramos teatras, LNDT, 2023), „Stand-up’as prasmei ir beprasmybei“ (rež. Švedkauskaitė, LNDT, 2024) ir kt. Taip pat bendradarbiavo su teatrais „Hotel Pro Forma“ Kopenhagoje ir „Volksbühne“ Berlyne. Vykstant Lietuvos sezonui Prancūzijoje Juciūtė pristatė ne tik spektaklį „Fossilia“, bet ir asmeninę parodą „Legroom“.

Ona Juciūtė. V. Morkevičiaus nuotr.
Ona Juciūtė. V. Morkevičiaus nuotr.
Vitalija Mockevičiūtė ir Karolis Kasperavičius spektaklyje „Stand-up’as prasmei ir beprasmy-bei“. R. Morkūno nuotr.
Vitalija Mockevičiūtė ir Karolis Kasperavičius spektaklyje „Stand-up’as prasmei ir beprasmy-bei“. R. Morkūno nuotr.
Vitalija Mockevičiūtė ir Karolis Kasperavičius spektaklyje „Stand-up’as prasmei ir beprasmy-bei“. R. Morkūno nuotr.
Vitalija Mockevičiūtė ir Karolis Kasperavičius spektaklyje „Stand-up’as prasmei ir beprasmy-bei“. R. Morkūno nuotr.
Scena iš spektaklio „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Ugnė Šiaučiūnaitė ir Povilas Jatkevičius spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Ugnė Šiaučiūnaitė ir Povilas Jatkevičius spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Vitalija Mockevičiūtė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Vitalija Mockevičiūtė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Viktorija Kuodytė ir Asta Zacharovaitė spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Viktorija Kuodytė ir Asta Zacharovaitė spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
  < PUSLAPIS IŠ 124  >>> Archyvas