7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Dailė

Aurelija Maknytė

Pjesė parodos eksponatams

Keletą mėnesių pabuvojusiems kartu parodoje „Kunstkamera“

Pagrindiniai veikėjai: atsiskyrėlis, moteris-paukštė (pranašė vardu Gamajunas), Sibilė (akla pranašė, kalbanti hegzametru).

Dovilė Bagdonaitė, „Nusiplauk rankas“. 2022 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Dovilė Bagdonaitė, „Nusiplauk rankas“. 2022 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Tomas Daukša, „Rantytaliežuvis džiaugsmo fontanas“. 2023 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Tomas Daukša, „Rantytaliežuvis džiaugsmo fontanas“. 2023 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Aurelija Maknytė, „Kunstkamera“, parodos vaizdas. 2023 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Aurelija Maknytė, „Kunstkamera“, parodos vaizdas. 2023 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Aurelija Maknytė, „Elektra prarijo eglę“. 2021 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Aurelija Maknytė, „Elektra prarijo eglę“. 2021 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Spintelė-vitrinėlė, Lietuva. XIX a. II p.; Eglė Ulčickaitė, „Degtukų namelis II“. 2016 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Spintelė-vitrinėlė, Lietuva. XIX a. II p.; Eglė Ulčickaitė, „Degtukų namelis II“. 2016 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Gedvilė Tamošiūnaitė, „Kolekcija“. 2014 m.; Stiklinis objektas – sudaužyta širdis. G. Grigėnaitės nuotr.
Gedvilė Tamošiūnaitė, „Kolekcija“. 2014 m.; Stiklinis objektas – sudaužyta širdis. G. Grigėnaitės nuotr.
Aurelija Maknytė, „Kunstkamera“, parodos vaizdas: Nežinomas XIX a. vokiečių dailininkas pagal serą Davidą Wilkie (1785–1841), „Žaidimas šešėliais / Triušis ant sienos“; Kanutas Ruseckas pagal Rafaelį, „Teologija“. XIX a.; Dovilė Bagdonaitė, „Durininkas. Galite jam ką nors palikti“. 2022 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Aurelija Maknytė, „Kunstkamera“, parodos vaizdas: Nežinomas XIX a. vokiečių dailininkas pagal serą Davidą Wilkie (1785–1841), „Žaidimas šešėliais / Triušis ant sienos“; Kanutas Ruseckas pagal Rafaelį, „Teologija“. XIX a.; Dovilė Bagdonaitė, „Durininkas. Galite jam ką nors palikti“. 2022 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Aurelija Maknytė, „Kunstkamera“, parodos vaizdas: Barbora Didžiokienė, „Moteris-paukštė“. XX a. 3 deš.; Kanutas Ruseckas, „Asilo studija“. 1822–1831 m. (?) Petkevičienė, „Papūga ir kikilis“. 1905 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Aurelija Maknytė, „Kunstkamera“, parodos vaizdas: Barbora Didžiokienė, „Moteris-paukštė“. XX a. 3 deš.; Kanutas Ruseckas, „Asilo studija“. 1822–1831 m. (?) Petkevičienė, „Papūga ir kikilis“. 1905 m. G. Grigėnaitės nuotr.
Aistė Kisarauskaitė

Mostelti į kairę, uždengti dešinėje

Dvi Dalios Truskaitės instaliacijos parodoje „Dešinė, kairė, dešinė“

Tik jei matai, kokios sunkios dėžės su Dalios Truskaitės stiklais, kuriuos ji pakavo daugybę dienų, kaip komplikuota ir baugu kabinti juos prie sienos ar, tuo labiau, erdvėje, kad nenudužtų, nenutrupėtų nė vienas kraštelis, kad išlaikytų metalas, tik tada gali suvokti, kokia tai sunkiasvorė ir beprotiškai trapi stiklo materija. Tačiau atsiradus laiko ir erdvės atstumui, vėl mintyse plevena stiklo lapeliai, tokie lengvi, kad ne krinta, o pasisiūbuodami sklendžia ant grindų. Kartais pagalvoju, kokios tos grindys, – ne, nemačiau Dalios Truskaitės „Uždengti“ Venecijoje, bet neabejoju, kad barokinės įvairiaspalvio ornamento „Palazzo Loredan“ terazzo grindys nė nedunkstelėjo, šiems truputį pasiglamžiusiems nuo kelionės lapeliams nusileidus.

Dalia Truskaitė, „Atidirbę“. 2023 m. A. N. nuotr.
Dalia Truskaitė, „Atidirbę“. 2023 m. A. N. nuotr.
Dalia Truskaitė, „Atidirbę“. 2023 m. A. N. nuotr.
Dalia Truskaitė, „Atidirbę“. 2023 m. A. N. nuotr.
Dalia Truskaitė, „Uždengti“. 2020 m. A. N. nuotr.
Dalia Truskaitė, „Uždengti“. 2020 m. A. N. nuotr.
Dalia Truskaitė, „Uždengti“. 2020 m. A. N. nuotr.
Dalia Truskaitė, „Uždengti“. 2020 m. A. N. nuotr.
Rokas Dovydėnas

Šventosios ir vėduoklės

Dalios Truskaitės ir Ksenijos Jaroševaitės parodos Grafikos meno centro galerijoje „Kairė–dešinė“

Vilniuje, Grafikos meno centro galerijoje „Kairė–dešinė“, iki sausio 27 d. veikia dvi parodos: antrame aukšte – Dalios Truskaitės „Dešinė, kairė, dešinė“ ir ekspozicijų salėje „+“ – Ksenijos Jaroševaitės „Šiupinys“. Parodos gana skirtingos, nors ir esama nemažos bendrystės.

Ksenija Jaroševaitė, „Šiupinys“, parodos vaizdas. 2023 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Šiupinys“, parodos vaizdas. 2023 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Mačiutiškių tenrekas“. 2023 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Mačiutiškių tenrekas“. 2023 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „4 psalmė“. 2020 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „4 psalmė“. 2020 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „4 psalmė“. 2020 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „4 psalmė“. 2020 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Šventė“. 2023 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Šventė“. 2023 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Šventė“. 2023 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Šventė“. 2023 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Biblijos vyrai ir moterys“. 2021 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Biblijos vyrai ir moterys“. 2021 m. A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Švč. Mergelė Marija“. 2016 m. (Violetos Boskaitės nuotrauka). A. N. nuotr.
Ksenija Jaroševaitė, „Švč. Mergelė Marija“. 2016 m. (Violetos Boskaitės nuotrauka). A. N. nuotr.
Vidas Poškus

Prieš ir po mirties. Pseudosemiotiškai apie tapybą

Paroda „Paveikslas ir modelis“ galerijoje „Medūza“

Kalbant apie bet kurią parodą, iš akiračio neįmanoma ir negalima patraukti vietos ir erdvės, kur vyksta ekspozicija. Svarbu yra ne tik interjeras, bet ir išorė, netgi priėjimas prie jos. Sakykime, vienaip tūlas pėdina Latako gatvele, pasiruošęs nuo balų vandeniu besitaškančių automobilių pasislėpti antrajame „Kairės–dešinės“ aukšte ar gurgždančiu laminatu pasidabinusiose galerijos „Akademija“ salėse. Ypatingo įkvėpimo dozę ne vienas turbūt patiria nuožulniu užkopimu pro žydinčias sakuras ir Jono Mikėno „Pirmąsias kregždes“ (keista, kad jų dar nenuvertė, juk tokį progresyvų dangoraižį jų vietoje būtų galima pastatyti!) prasibrovęs į Nacionalinę dailės galeriją.

Rūtė Merk, „A. A. [Alfonsas Andriuškevičius]“. 2013 m. A. N. nuotr.
Rūtė Merk, „A. A. [Alfonsas Andriuškevičius]“. 2013 m. A. N. nuotr.
„Paveikslas ir modelis“ galerijoje „Medūza“, parodos vaizdas. 2023 m. A. N. nuotr.
„Paveikslas ir modelis“ galerijoje „Medūza“, parodos vaizdas. 2023 m. A. N. nuotr.
Vladas Žilius, „Langas“. 1967 m. A. N. nuotr.
Vladas Žilius, „Langas“. 1967 m. A. N. nuotr.
Rūtė Merk, „Linuks“. 2023 m. A. N. nuotr.
Rūtė Merk, „Linuks“. 2023 m. A. N. nuotr.
Igoris Piekuras, „Negatyvinis portretas“. 1978 m. A. N. nuotr.
Igoris Piekuras, „Negatyvinis portretas“. 1978 m. A. N. nuotr.
Igoris Piekuras, „Vanduo“. 1989 m.; Gabrielė Adomaitytė, „Under the Feet of the Crusher“. 2023 m. A. N. nuotr.
Igoris Piekuras, „Vanduo“. 1989 m.; Gabrielė Adomaitytė, „Under the Feet of the Crusher“. 2023 m. A. N. nuotr.
Gabrielė Adomaitytė, „Dark Matter“. 2018 m. A. N. nuotr.
Gabrielė Adomaitytė, „Dark Matter“. 2018 m. A. N. nuotr.
Gerda Šertvytytė

Nebepavojinga tamsa

Prie vieno paveikslo: Prano Domšaičio „Bėgimas į Egiptą“

Kai vaikščiojau po Nacionalinės dailės galerijos nuolatinę ekspoziciją, šviesioje baltų sienų salėje mano dėmesį patraukė žmonių figūros, įrėmintos tamsiame fone. Pirmiausia užklupo baimė ir užuojauta šiai grupelei, nes vaizdinys sugrąžino į vaikystę ir priminė jos siaubą – tamsą. Turbūt ne vienas galėtų sutikti, kad visiška juoduma kambaryje buvo potencialiai pavojinga aplinka susidurti su šviečiančiomis raudonomis akimis, aštriomis iltimis ir nagais, priklausančiais pasakų, animacijos ar vyresniųjų pasakojimų iliustruotiems monstrams. Laimingiesiems, kurie galbūt to nepatyrė, galiu pateikti pavyzdį, kokia strategija pasinaudodama išvengdavau baubo planuojamo pagrobimo: nuo elektros jungiklio pora atsispyrimų peršokdavau visą kambarį, vos jame išjungusi šviesą. O turbūt ir suaugusiems žvelgiant į juodą miško tankmę kartais kyla klausimas: ar ten nėra ko bijoti?

Pranas Domšaitis, „Bėgimas į Egiptą“. 1918 m. Lietuvos nacionalinis dailės muziejus
Pranas Domšaitis, „Bėgimas į Egiptą“. 1918 m. Lietuvos nacionalinis dailės muziejus

Kitų erdvių viduje

Menininkių sukurtos aplinkos 1956–1976 m.

Rugsėjo 8 d. Miuncheno muziejuje „Haus der Kunst“ atidaryta tarptautinė paroda „Kitų erdvių viduje. Menininkių sukurtos aplinkos 19561976 m.“ (Inside Other Spaces. Environments by Women Artists 19561976).

Marina Pugliese ir Andrea Lissoni priešais Aleksandros Kasubos „Spektrinį perėjimą“. 1975 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. A. Osio nuotr.
Marina Pugliese ir Andrea Lissoni priešais Aleksandros Kasubos „Spektrinį perėjimą“. 1975 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. A. Osio nuotr.
Tsuruko Yamazaki, 赤(蚊帳状立体作品) („Raudona (tinklelio nuo uodų forma)“). 1956 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. A. Osio nuotr.
Tsuruko Yamazaki, 赤(蚊帳状立体作品) („Raudona (tinklelio nuo uodų forma)“). 1956 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. A. Osio nuotr.
Aleksandra Kasuba, Spectral Passage („Spektrinis perėjimas“). 1975 m. Atidarymas „Haus der Kunst“, 2023 m. M. Wojhan nuotr.
Aleksandra Kasuba, Spectral Passage („Spektrinis perėjimas“). 1975 m. Atidarymas „Haus der Kunst“, 2023 m. M. Wojhan nuotr.
Tania Mouraud, We Used to Know („Mes žinojome“). 1970–2023 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. A. Osio nuotr.
Tania Mouraud, We Used to Know („Mes žinojome“). 1970–2023 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. A. Osio nuotr.
Judy Chicago, Feather Room („Plunksnų kambarys“). 1966–2023 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. C. Mirbach nuotr.
Judy Chicago, Feather Room („Plunksnų kambarys“). 1966–2023 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. C. Mirbach nuotr.
Lea Lublin, Penetración / Expulsión and Phalus Mobilis (del Fluvio Subtunal) („Įsiskverbimas / išstūmimas ir Phalus Mobilis (iš „Potunelinės tėkmės“)“). 1970 m. Atidarymas „Haus der Kunst“, 2023 m. M. Wojhan nuotr.
Lea Lublin, Penetración / Expulsión and Phalus Mobilis (del Fluvio Subtunal) („Įsiskverbimas / išstūmimas ir Phalus Mobilis (iš „Potunelinės tėkmės“)“). 1970 m. Atidarymas „Haus der Kunst“, 2023 m. M. Wojhan nuotr.
Marta Minujín, ¡Revuélques y viva! („Mėgaukis ir gyvenk!“). 1964 m. Atidarymas „Haus der Kunst“, 2023 m. M. Wojhan nuotr.
Marta Minujín, ¡Revuélques y viva! („Mėgaukis ir gyvenk!“). 1964 m. Atidarymas „Haus der Kunst“, 2023 m. M. Wojhan nuotr.
Lygia Clark, A casa é o corpo: penetração, ovulação,
germinação, expulsão („Namai yra kūnas: prasiskverbimas, ovuliacija, augimas, išstūmimas“). 1968 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. A. Osio nuotr.
Lygia Clark, A casa é o corpo: penetração, ovulação, germinação, expulsão („Namai yra kūnas: prasiskverbimas, ovuliacija, augimas, išstūmimas“). 1968 m. „Haus der Kunst“, 2023 m. A. Osio nuotr.
Rokas Dovydėnas

Ne vien degtas molis

Pokalbis apie Latvijos keramikos bienalę „Neramūs vandenys“ – organizavimo rūpesčius, laimėjimus ir naujoves

Latvijos keramikos bienalė, rengiama Latvijos šiuolaikinės keramikos centro, veikia Daugpilyje, Marko Rothko meno centre. Paroda „Neramūs vandenys“ veiks iki vasario 18 dienos. Kaip rašoma parodos anotacijoje, vanduo daugelyje pasaulio mitų yra gyvybės pradžia. Nuo jo dieviška jėga atskiria žemę, gyvybę ir visa kita. Neramius vandenis sunku užčiuopti fiziškai – tai puiki metafora keramikos parodai. Juk molio darbai yra ne kas kita, kaip laike sustabdytas judesys, iš molio degimo metu pašalinant vandenį.

„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
Sanita Ābelīte, „Už veidrodžio“, parodoje „Neramūs vandenys“. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
Sanita Ābelīte, „Už veidrodžio“, parodoje „Neramūs vandenys“. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
„Neramūs vandenys“, parodos vaizdas. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
Milena Pirštelienė, „Panikos kambariai“. 2022 m. Parodoje „Neramūs vandenys“. 2023 m. D. Grozdo nuotr.
Milena Pirštelienė, „Panikos kambariai“. 2022 m. Parodoje „Neramūs vandenys“. 2023 m. D. Grozdo nuotr.

Įsiminę vizualiųjų menų įvykiai 2023-iaisiais

Jei nuspręstumėte aplankyti 365 Lietuvos piliakalnius, pirmiausia, ko gero, sudarytumėte jų sąrašą. Tikėtina, į jį įtrauktumėte vietas, kurias siūlo kelionių vadovai, kad pamatytumėte gražiausią atsiveriančią panoramą ir t.t. Jei planuosite aplankyti kas dieną po vieną, tikėtina, aplankysite ir labai neišvaizdžius, bet greta jūsų gyvenamosios vietos esančius piliakalnius. Jei sudarysite maršrutą, judėdami neišvengiamai pravažiuosite pro visus, didelius ir mažus, siekdami galutinio kelionės tikslo. Žinoma, kad taip turėsite galimybę pamatyti vietas, kurių nebuvo jūsų pirminiame sąraše, bet, šiaip ar taip, liks bent keli šimtai neaplankytų piliakalnių.

Pakui Hardware, „Uždegimas“, parodos vaizdas. 2023 m. A. N. nuotr.
Pakui Hardware, „Uždegimas“, parodos vaizdas. 2023 m. A. N. nuotr.
Agata Orlovska, „Jūros veidrodis“. 2023 m. A. N. nuotr.
Agata Orlovska, „Jūros veidrodis“. 2023 m. A. N. nuotr.
Eglė Grėbliauskaitė, Agnė Gintalaitė, „Nepamirškime neprisiminti“, fragmentas. 2021 m.
Eglė Grėbliauskaitė, Agnė Gintalaitė, „Nepamirškime neprisiminti“, fragmentas. 2021 m.
Eglė Ridikaitė, „Namo“, parodos vaizdas. 2023 m. A. N. nuotr.
Eglė Ridikaitė, „Namo“, parodos vaizdas. 2023 m. A. N. nuotr.
Eglė Vertelkaitė, iš parodos „Briedžių sala“. 2023 m.
Eglė Vertelkaitė, iš parodos „Briedžių sala“. 2023 m.
„(Įsi)vaizduojant save: Lietuvos dailininkų autoportretai nuo XIX a. iki šių dienų“, parodos fragmentas, kuratorė Monika Krikštopaitytė. G. Grigėnaitės nuotr.
„(Įsi)vaizduojant save: Lietuvos dailininkų autoportretai nuo XIX a. iki šių dienų“, parodos fragmentas, kuratorė Monika Krikštopaitytė. G. Grigėnaitės nuotr.
Janina Sabaliauskaitė, „Dylanas. Glazgas, JK“. 2023 m.
Janina Sabaliauskaitė, „Dylanas. Glazgas, JK“. 2023 m.
Jurga Barilaitė, „Dugnas“, parodos vaizdas. 2023 m. Organizatorių nuotr.
Jurga Barilaitė, „Dugnas“, parodos vaizdas. 2023 m. Organizatorių nuotr.
Monika Pakerytė

Myliu, apkabinu, bučiuoju

Ievos Trinkūnaitės paroda „Artimas“ Pamėnkalnio galerijoje

Apkabinimas. Įsikniaubimas nosimi į gyvūnėlio kailiuką. Nosies įkišimas į šaliką ar antklodę, kad būtų šilčiau. Artumas. Be viso to man, ir tikiu, jog daugeliui, išgyventi žiemą atrodo neįmanoma. Seniai nepatyriau, kad paveikslas mane apkabintų, bet šia šiluma ir nuoširdžiu artumu mane pasitinka Ievos Trinkūnaitės paroda „Artimas“ Pamėnkalnio galerijoje.

Ieva Trinkūnaitė, „Banginiai, kurių nemačiau Vankuveryje“. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Banginiai, kurių nemačiau Vankuveryje“. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Artimas“, parodos fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Artimas“, parodos fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Artimas“, parodos fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Artimas“, parodos fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Gyvo dangaus žemė“, fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Gyvo dangaus žemė“, fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Artimas“, parodos fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Artimas“, parodos fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Artimas“, parodos fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Artimas“, parodos fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Darosi karšta“. 2022 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Darosi karšta“. 2022 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Kažkur arčiau pusiaujo“, fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Ieva Trinkūnaitė, „Kažkur arčiau pusiaujo“, fragmentas. 2023 m. J. Tulaitės nuotr.
Gerda Mažeikaitė

Meno šviesos dispersija

Dar kartą apie parodą „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje

„Staiga nugriaudėjo žinia, kad mano sode auga iki šiol nematytos nepaprastos gėlės. Kad jas iš Amerikos, iš Mėnulio, kad net – iš po žemės parsigabenau. O tai mažų mažiausiai reiškė, kad čia tokia įdomybe niekas pasipuikuoti negalėjo. 1838 metais tuo atžvilgiu čia dar taip tamsu buvo, kad niekas aplinkui net pilnavidurių jurginų nebuvo matęs!“

Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
  < PUSLAPIS IŠ 149  >>> Archyvas