7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Šokis

Žilvinas Dautartas

Titanai? O gal sizifai?

Lietuvos baleto vadovai choreografai

Su kuo lyginti valstybinių teatrų vyriausiuosius choreografus-baletmeisterius? Gal jie tikrai tarsi titanai, ant pečių laikantys Terpsichorės pasaulį? O gal sizifai, vis bandantys į karjeros kalno viršūnę užridenti akmenį – savo rankomis sukurtą choreografijos šedevrą? Galime tik spėlioti, tačiau manau, kad kiekvienas titanas, jei jis Atlantas, turi savo Heraklį, o tapęs Sizifu turi ir savo akmenį. Skirtumas tik tas, kad antikiniai herakliai su malonumu atsisako savo naštos, o šiuolaikiniai sizifai į kalną ridena savo akmenį.

Sergejus Bilida, Ramutė Janavičiūtė-Kantoravičienė ir Vytautas Brazdylis balete „Ant marių kranto“. VLE nuotr.
Sergejus Bilida, Ramutė Janavičiūtė-Kantoravičienė ir Vytautas Brazdylis balete „Ant marių kranto“. VLE nuotr.
Bronius Kelbauskas balete „Arlekinada“. LTMKM nuotr.
Bronius Kelbauskas balete „Arlekinada“. LTMKM nuotr.
Henrikas Kunavičius balete „Sužadėtinė“. VLE nuotr.
Henrikas Kunavičius balete „Sužadėtinė“. VLE nuotr.
Olga Dubeneckienė. VLE nuotr.
Olga Dubeneckienė. VLE nuotr.
Vytautas Grivickas. VLE nuotr.
Vytautas Grivickas. VLE nuotr.
Ramutė Janavičiūtė, Tamara Sventickaitė ir Natalija Makarova- Sodeikienė balete „Audronė“. Aliodijos Ruzgaitės archyvo nuotr.
Ramutė Janavičiūtė, Tamara Sventickaitė ir Natalija Makarova- Sodeikienė balete „Audronė“. Aliodijos Ruzgaitės archyvo nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Atostogos su šokiu

Šokio dienoraščiai – liepa ir rugpjūtis

Tradicinis tampantis „LNOBT Open“ festivalis Valdovų rūmų kieme buvo atidarytas Josepho Haydno oratorijos „Pasaulio sutvėrimas“ premjera. Likus kelioms valandoms iki spektaklio – įdomus pasivaikščiojimas su Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) choro artiste ir gide Inga Bagaliūniene, prasidėjęs prie Vilniaus rotušės, kur 1809 m. Vilniaus universiteto profesoriaus Josepho Franko ir jo žmonos, talentingos dainininkės, Christine’s Gerhardi pastangomis oratoriją atliko to meto vilniečiai muzikantai. (Beje, Franko statomose operose buvo naudojami baleto intarpai – Niccolò Antonio Zingarelli „Romeo ir Džuljetoje“ juos statė baletmeisteris Dziwoni.)

Scena iš spektaklio „Pasaulio sutvėrimas“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „Pasaulio sutvėrimas“. M. Aleksos nuotr.
Elisa Carrillo Cabrera ir Alexeius Orlenco kūrinyje „Duetas-Violončelė“ (Baleto Gala koncertas). M. Aleksos nuotr.
Elisa Carrillo Cabrera ir Alexeius Orlenco kūrinyje „Duetas-Violončelė“ (Baleto Gala koncertas). M. Aleksos nuotr.
Milda Luckutė (Driadžių valdovė) baleto „Don Kichotas“ Sapno paveiksle. A. Uspensky nuotr.
Milda Luckutė (Driadžių valdovė) baleto „Don Kichotas“ Sapno paveiksle. A. Uspensky nuotr.
Scena iš spektaklio „Jaunystė, arba Scenarijai, pagal kuriuos gyvena žmonės“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „Jaunystė, arba Scenarijai, pagal kuriuos gyvena žmonės“. M. Aleksos nuotr.
Julija Kovalenko (Taravos Anikė) istorijų operoje „Klaipėda“. M. Aleksos nuotr.
Julija Kovalenko (Taravos Anikė) istorijų operoje „Klaipėda“. M. Aleksos nuotr.
Mykhailo Mordasovas choreografiniame performanse „Garšva“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Mykhailo Mordasovas choreografiniame performanse „Garšva“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Menų edukacijos centras. D. Šabasevičienės nuotr.
Menų edukacijos centras. D. Šabasevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Carmina Burana“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „Carmina Burana“. M. Aleksos nuotr.
Agnė Zėringytė

Žaisti pagal taisykles

Pokalbis su balerina Marine Pontarlier

Marine Pontarlier, prieš dvejus metus baigusi Europos baleto mokyklą Amsterdame, prisijungė prie Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro trupės, šoka ir kordebalete, ir antraplanius bei pagrindinius vaidmenis. Pasirodė tokiuose spektakliuose kaip „Romeo ir Džuljeta“ (choreografas Krzysztofas Pastoras, 2016), „Don Kichotas“, „Žizel“ (choreografė Lola de Ávila, 2020), „Infra“ (choreografas Wayne’as McGregoras, 2022) ir kituose. Sukūrė pagrindinius vaidmenis vaikiškuose spektakliuose „Snieguolė ir septyni nykštukai“ bei „Čipolinas“.

Marine Pontarlier balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier ir Benjaminas Thomas Davisas balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier ir Benjaminas Thomas Davisas balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier ir Benjaminas Thomas Davisas balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier ir Benjaminas Thomas Davisas balete „Snieguolė ir septyni nykštukai“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier balete „Čipolinas“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier balete „Čipolinas“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier ir Edvinas Jakonis balete „Žizel“. M. Aleksos nuotr.
Marine Pontarlier ir Edvinas Jakonis balete „Žizel“. M. Aleksos nuotr.
Žilvinas Dautartas

(Ne)nuskriaustos laidos

Baleto skyriaus Gala koncertas

Ar radikalus mokymosi programos tobulinimas ir skubotas įvedimas pateisina galimas spragas, atsirasiančias įsisavinant dalyką? Toks skubotumas dažniausiai duoda tik neigiamus rezultatus. Pagrįstai Vilniaus licėjaus direktorius Saulius Jurkevičius nerimauja dėl savo (ir ne tik) auklėtinių: „Skaudu, kad mokiniai taps neparuošto ir iš esmės neįsisąmoninto eksperimento aukomis.“

Adelija Kondrataitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Adelija Kondrataitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Robertas Vaištaras ir Saulė Stanytė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Robertas Vaištaras ir Saulė Stanytė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Petra Hirvi Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Petra Hirvi Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Alina Jazdauskytė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Alina Jazdauskytė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Adrianas Klimaševskis Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Adrianas Klimaševskis Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Choreografinė miniatiūra „Pašokim“ Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Choreografinė miniatiūra „Pašokim“ Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Saulė Morkūnaitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Saulė Morkūnaitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Kostas Grudzinskas Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Kostas Grudzinskas Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Šokio dienoraščiai

Gegužė ir birželis

Per „Auksinių scenos kryžių“ apdovanojimus didžiulio dėmesio sulaukęs Šeiko šokio teatro projektas „Indigo. Das Schliemann Projekt“, parodytas „Dūmų fabrike“, labiau priminė performatyvią instaliaciją, kurioje choreografinę mintį užgožė mėlynų plastiko dulkių pūga. Efektingas vizualinis sprendimas – juo gėrintis – drauge vertė nerimauti dėl Heinricho Schliemanno pėdomis sekančių šiuolaikinio šokio menininkų sveikatos: žiūrovams buvo siūlomi respiratoriai, o šokio archeologams klaidžioti po asociacijų erdves teko plikomis nosimis, burnomis ir akimis.

Paulina Kuraitė ir Joris Bulotas „Vaikiškame pas de deux“. M. Aleksos nuotr.
Paulina Kuraitė ir Joris Bulotas „Vaikiškame pas de deux“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „Indigo. Das Schliemann Projekt“. P. Gasiūno nuotr.
Scena iš spektaklio „Indigo. Das Schliemann Projekt“. P. Gasiūno nuotr.
Olga Konošenko spektaklyje „Camino real“. A. Gudo nuotr.
Olga Konošenko spektaklyje „Camino real“. A. Gudo nuotr.
Margarita Simonova šokio kompozicijoje „Draft No. 2 „π INSECURED“ („Kūrybinis impulsas“). M. Aleksos nuotr.
Margarita Simonova šokio kompozicijoje „Draft No. 2 „π INSECURED“ („Kūrybinis impulsas“). M. Aleksos nuotr.
Scena iš Neli Beliakaitės Baltijos baleto akademijos baigiamojo spektaklio „Raudonkepuraitė“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš Neli Beliakaitės Baltijos baleto akademijos baigiamojo spektaklio „Raudonkepuraitė“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš Nerijaus Juškos baleto mokyklos baigiamojo spektaklio „Stichijos“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš Nerijaus Juškos baleto mokyklos baigiamojo spektaklio „Stichijos“. M. Aleksos nuotr.
Adelija Kondrataitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Adelija Kondrataitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Ignas Zalieckas

Lietuvoje jaučiuosi laisvas

Pokalbis su šokėju Diego Armando Vega Alcalá

Meksikoje gimęs šokėjas Diego Armando Vega Alcalá prie Kauno šokio teatro „Aura“ trupės prisijungė 2022 metais. Šoka tokiuose spektakliuose kaip „Sodas 4.12°“ (choreografė Birutė Letukaitė, 2023), „Ištrintos durys“ (choreografė Letukaitė, 2022), „Esybė“ (choreografas Ryu Suzuki, 2022), „Sužeistas elnias“ (choreografai Clara Giambino ir Blakeas Seidelis, 2021), „Imagine / Įsivaizduok“ (choreografė Letukaitė, 2020), „Norėčiau būt paparčio žiedu“ (choreografė Bea Debrabant, 2018) ir kt. Už vaidmenį spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“ (choreografė Letukaitė, 2022) nominuotas „Auksiniam scenos kryžiui“.

Diego Armando Vega Alcalá spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá ir Marine Fernandez šokio spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá ir Marine Fernandez šokio spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Marine Fernandez ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Marine Fernandez ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sprendimas“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sprendimas“. S. Daščioro nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá spektaklyje „Norėčiau būt paparčio žiedu“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá spektaklyje „Norėčiau būt paparčio žiedu“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Agnė Zėringytė

Neįstrigti į monotoniją

Pokalbis su baleto šokėju Imanoliu Sastre’u Martinu

Ispanų kilmės baleto šokėjas Imanolis Sastre’as Martinas, baigęs Europos baleto mokyklą Amsterdame, trečius metus šoka Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre (LNOBT). Pasirodydavęs įvairių spektaklių kordebalete, praėjusį sezoną debiutavo Espados vaidmeniu balete „Don Kichotas“. Taip pat „Kūrybiniame impulse“ pristatė savo sukurtą choreografiją: 2022 m. – eskizą „Sielos“, o 2023 m. – „Sinergija“.

Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas ir Vilija Montrimaitė balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas ir Vilija Montrimaitė balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Flesh“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Flesh“. M. Aleksos nuotr.
Žilvinas Dautartas

Patriarchato saulėlydis?

Apie Lietuvos choreografiją

Jau rašiau, kad klasikinio baleto pasaulyje moterys po truputį užkariauja, o vyrai (taip pat po truputį) užleidžia savo turėtas pozicijas. Taip teigti leidžia statistiniai skaičiavimai, gal ir ne tokie tikslūs, kaip norėtųsi, bet iškalbingi. Vos ne per šimtmečio etapą Lietuvos baletui vadovavo arba repertuarą formavo daugiau nei penkiasdešimt vyrų ir dvidešimt moterų. Pastarųjų įtaka per tą laikotarpį buvo minimali. Ir vis dėlto kas inspiravo tuos pokyčius, nors ir lėtus? Tad persikelkime į XX amžiaus pradžią.

Scena iš baleto „Pradžioje nebuvo nieko“ (choreografė Živilė Baikštytė). M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Pradžioje nebuvo nieko“ (choreografė Živilė Baikštytė). M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Pradžioje nebuvo nieko“ (choreografė Živilė Baikštytė). M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Pradžioje nebuvo nieko“ (choreografė Živilė Baikštytė). M. Aleksos nuotr.
Olesia Šaitanova ir Jonas Laucius šokio spektaklyje „Pikų dama“ (choreografė Anželika Cholina). D. Matvejevo nuotr.
Olesia Šaitanova ir Jonas Laucius šokio spektaklyje „Pikų dama“ (choreografė Anželika Cholina). D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“ (choreografė Anželika Cholina). D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“ (choreografė Anželika Cholina). D. Matvejevo nuotr.
Grytė Dirmaitė balete „Kopelija“ (choreografas Vytautas Brazdylis). Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos Šokio teatro nuotr.
Grytė Dirmaitė balete „Kopelija“ (choreografas Vytautas Brazdylis). Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos Šokio teatro nuotr.
Grytė Dirmaitė balete „Kopelija“ (choreografas Vytautas Brazdylis). Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos Šokio teatro nuotr.
Grytė Dirmaitė balete „Kopelija“ (choreografas Vytautas Brazdylis). Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos Šokio teatro nuotr.
Agnė Zėringytė

Šokio dialogai

„Kūrybinis impulsas XI“

Besidomintiems Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) šokėjų trupe svarbiu ir džiugiu įvykiu tampa buvusio baleto trupės meno vadovo Krzysztofo Pastoro sumanyta iniciatyva „Kūrybinis impulsas“, šiais metais surengtas vienuoliktą kartą. Jis tapo erdve pasireikšti pradedantiems choreografams, kurių idėjos atspindi ne tik šiandienos Lietuvos baletą, bet ir jo ateitį.

Scena iš šokio kompozicijos „Draft No. 2 „π INSECURED“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Draft No. 2 „π INSECURED“. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė šokio kompozicijoje „Aš ateinu vienas ir pas tave“. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė šokio kompozicijoje „Aš ateinu vienas ir pas tave“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Seansas“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Seansas“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Laikyti, paleisti“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Laikyti, paleisti“. M. Aleksos nuotr.
Gohar Mkrtchyan ir Gabrielės Marčiukaitytės šokio kompozicijoje „Trikdžiai“. M. Aleksos nuotr.
Gohar Mkrtchyan ir Gabrielės Marčiukaitytės šokio kompozicijoje „Trikdžiai“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Sinergija“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Sinergija“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos  „Nei penki, nei devyni“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Nei penki, nei devyni“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Draft No. 2 „π INSECURED“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Draft No. 2 „π INSECURED“. M. Aleksos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Kur bėgi, Dezdemona?

Anatolijaus Šenderovo ir Anželikos Cholinos baletas Kauno valstybiniame muzikiniame teatre

Dauguma Lietuvos kompozitorių parašytų baletų – vieno spektaklio kūriniai (išimtis – kelis kartus statyta Eduardo Balsio „Eglė žalčių karalienė“). Šią taisyklę sulaužė ir Kauno valstybiniame muzikiniame teatre įvykusi Anatolijaus Šenderovo baleto „Dezdemona“ premjera. 2005 m. į Vilniaus festivalio programą įtrauktas baletas, pastatytas Rusijos choreografo Kirillo Simonovo, tapo Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro repertuaro dalimi ir buvo rodomas iki 2013-ųjų. Tai vienintelis baleto spektaklis, sulaukęs paskyros „Prašome nenutraukti baleto „Dezdemona“ gyvavimo“ tinklalapyje www.peticijos.lt.

Nora Straukaitė balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Lukrecija Vaitiekutė ir Gintaras Visockis balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Lukrecija Vaitiekutė ir Gintaras Visockis balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
  < PUSLAPIS IŠ 36  >>> Archyvas