7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Autorius: Danguolė Ruškienė

Danguolė Ruškienė

Dorothy Bohm: „Visad norėjau užfiksuoti laiką“

Paroda „Stebėtas pasaulis 1940–2010: Dorothy Bohm fotografijos“ Klaipėdoje

Nuo rugsėjo 21 iki spalio 15 d. Klaipėdos kultūrų komunikacijų centro (KKKC) Parodų rūmuose veikia pasaulinį pripažinimą pelniusios litvakų kilmės fotografės Dorothy Bohm (1924–2023) retrospektyvinė paroda „Stebėtas pasaulis 1940–2010: Dorothy Bohm fotografijos“. Pirmą kartą Lietuvoje ekspozicija buvo pristatyta prieš metus Kauno fotografijos galerijoje (kuratorė Monika Bohm-Duchen). Klaipėdoje ši paroda skiriama nacionalinei Lietuvos žydų genocido atminimo dienai ir yra Tarptautinio žydų kultūros festivalio „Šalom visuos kraštuos“ dalis. Parodoje rodomas ir Richardo Shaw režisuotas dokumentinis filmas „Matyti šviesą“ (Anglija, 2018 m.), apžvelgiantis šešis dešimtmečius trukusią menininkės kūrybą.

Dorothy Bohm, „Askona“. 1948 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Askona“. 1948 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Saseksas, Anglija“. 1970 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Saseksas, Anglija“. 1970 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Lisabona, Portugalija“. 1963 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Lisabona, Portugalija“. 1963 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Izraelis“. 1956 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Izraelis“. 1956 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Londonas“. 1960 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Londonas“. 1960 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Lietuva“. 1999 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Lietuva“. 1999 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Lietuva“. 1999 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Lietuva“. 1999 m. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Roma“. 1984. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Dorothy Bohm, „Roma“. 1984. Iš Dorothy Bohm archyvo.
Danguolė Ruškienė

Apie miestą šiaurėje

Paroda „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ Klaipėdoje, Vilniuje ir Kaune

„Tas miestas nedidelis, daugiau ištįsęs į ilgį, nei į plotį. Labiau plokščias nei aukštas. Apgaulingai ramus ir jaukus, su baltais paplūdimiais, gėlėmis ant palangių, su teatrais ir fontanais. Jis senas, labai senas, su bastionų randais ir pilies požemiais, su šimtus metų iš tų pačių vietų augančiais pamatais ir gatvėmis. Ant suolelių saulėkaitoje sėdi amžini senukai, tuos pačius niekam nereikalingus medalius metai iš metų turguje pardavinėja tie patys ūsuoti diedai, toje pačioje kepykloje kvepia tos pačios bandelės, ta pačia vaga teka ta pati upė, o jos dugne storas sąnašų sluoksnis milimetras po milimetro dengia surūdijusį dviratį ir riterio šarvus“ (Kristina Sadauskienė, Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III, Klaipėda: Kūrėjų sąjunga, 2022, p. 57).

Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Klaipėda, 2022 m. spalio 26 d.
Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Klaipėda, 2022 m. spalio 26 d. Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Klaipėda, 2022 m. spalio 26 d.
Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Klaipėda, 2022 m. spalio 26 d. Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Vilnius, 2022 m. lapkričio 16 d.
Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Vilnius, 2022 m. lapkričio 16 d. Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Vilnius, 2022 m. lapkričio 16 d.
Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Vilnius, 2022 m. lapkričio 16 d. Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Kaunas, 2022 m. lapkričio 18 d.
Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Kaunas, 2022 m. lapkričio 18 d. Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Kaunas, 2022 m. lapkričio 18 d.
Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ atidarymas. Kaunas, 2022 m. lapkričio 18 d. Fotografijos autorius: Vladas Balsys
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ fotografijos. Klaipėda, 2022 m.
Fotografijos autorius ir režisierius: Benas Šarka
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ fotografijos. Klaipėda, 2022 m. Fotografijos autorius ir režisierius: Benas Šarka
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ fotografijos. Klaipėda, 2022 m.
Fotografijos autorius ir režisierius: Benas Šarka
Beno Šarkos parodos „Drozofilos, Didžėjai ir Džedajai III“ fotografijos. Klaipėda, 2022 m. Fotografijos autorius ir režisierius: Benas Šarka
Danguolė Ruškienė

#Laiko nėra. Facebook‘e veikianti diskusijų platforma persikelia į skaitmeninį fotografijų albumą

Šį rudenį, rugsėjo mėnesį virtualioje erdvėje prasidėjo fotografijos projektas  „Laiko nėra“, kurį inicijavo Klaipėdoje įsikūrusi „Kūrėjų sąjunga“. Jau keturi mėnesiai socialiniame tinkle Facebok veikiančioje diskusijų platformoje kiekvieną dieną fotografiniais vaizdais apsikeičia Remigijus Treigys ir Benas Šarka. Nors tai nėra pirmieji tokio pobūdžio pašnekesiai tarp šių dviejų menininkų (2018 m. vyko „Vidurnakt ir giliau“), dabar jų diskusija kreipiama kiek kita linkme. Kalbama apie laiką, jo sąvokas koreguojančius procesus, to pasekmėje – kintančius kontekstus ir atsirandančias naujas laiko apibrėžtis.

Albumas Laiko nėra. 1 dalis. Remigijus Treigys. Klausimas
Albumas Laiko nėra. 1 dalis. Remigijus Treigys. Klausimas
Albumas Laiko nėra. 2 dalis. Benas Šarka. Atsakymas
Albumas Laiko nėra. 2 dalis. Benas Šarka. Atsakymas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Remigijus Trreigys. Klausimas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Remigijus Trreigys. Klausimas
Albumas Laiko nėra. 2 dalis. Benas Šarka. Atsakymas
Albumas Laiko nėra. 2 dalis. Benas Šarka. Atsakymas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Benas Šarka. Klausimas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Benas Šarka. Klausimas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Remigijus Trreigys. Atsakymas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Remigijus Trreigys. Atsakymas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Benas Šarka. Klausimas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Benas Šarka. Klausimas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Remigijus Trreigys. Atsakymas
Albumas Laiko nėra 3 dalis. Remigijus Trreigys. Atsakymas
Danguolė Ruškienė

Kai #Laikonėra

Šiandieninė situacija šalyje, o taip pat ir pasaulyje, neleidžia pamiršti to laiko, kai visi kartu ir kiekvienas atskirai išgyvenome asmeninį ir visuotinį sąstingį. Užsidarėme namuose, o aktyvus gyvenimas, vykęs TG (tikrame gyvenime) kurį laiką buvo užšaldytas. Vieni, ignoruodami pandemijos situaciją, dirbo toliau įprastu ritmu, tik kitoje vietoje. Kiti, atsidūrę profesinio neveiksnumo būsenoje, prisiminė apie bendravimo su artimaisiais privalumus ir ramiai leido dienas jų draugijoje. Kaip ten bebūtų, bet tada net ir skeptikams teko pripažinti, kad socialiniai tinklai nėra visuotinis blogis, darantis nepataisomą žalą žmonių bendravimui. Tapo akivaizdu, kad kai kuriais atvejais tai gali tapti gal ir ne vienintele, bet itin svarbia galimybe neprarasti ryšio su pasauliu ir išlikti aktualiems sociume. 

Benas Šarka
Benas Šarka
Benas Šarka
Benas Šarka
Benas Šarka
Benas Šarka
Benas Šarka
Benas Šarka
Remigijus Treigys
Remigijus Treigys
Remigijus Treigys
Remigijus Treigys
Remigijus Treigys
Remigijus Treigys
Remigijus Treigys
Remigijus Treigys
Danguolė Ruškienė

Kintančio(s) kūno reikšmės

Apie dvi fotografijų knygas: Violetos Bubelytės „Vis-a-vis“ ir Snieguolės Michelkevičiūtės „Moteris apie vyrus“

Spektaklis, nesvarbu kokio turinio, visuomet yra reginys ir savotiškai įteisina žiūrėjimo galią. O tai, kas vyksta scenoje, dažniausiai siejasi su žmogaus kūnu. Per aktoriaus kūną, judesius, balsą, mimiką konstruojami personažų santykiai ir mezgamas spektaklio audinys. Kūnas čia dažniausiai tampa pagrindine siužeto varomąja jėga, kurią dar labiau išryškina tokios spektaklio dalys kaip muzika, apšvietimas, tekstas ir pan. Taigi kūnas spektaklyje-reginyje formuoja kūrinio stuburą, tampa viso turinio laikančiąja konstrukcija ir kartu pagrindine žiūrėjimo priežastimi. Taip yra ne tik teatre. Kaip ženklas, konkrečias reikšmes turintis atskiruose kontekstuose, kūnas yra viena parankiausių ir paveikiausių priemonių bet kurioje vaizduojamojo meno srityje.

Violeta Bubelytė. Vis-a-vis. G. Skudžinsko nuotr.
Violeta Bubelytė. Vis-a-vis. G. Skudžinsko nuotr.
Violeta Bubelytė. Vis-a-vis. G. Skudžinsko nuotr.
Violeta Bubelytė. Vis-a-vis. G. Skudžinsko nuotr.
Violeta Bubelytė. Vis-a-vis. G. Skudžinsko nuotr.
Violeta Bubelytė. Vis-a-vis. G. Skudžinsko nuotr.
Violeta Bubelytė. Vis-a-vis. G. Skudžinsko nuotr.
Violeta Bubelytė. Vis-a-vis. G. Skudžinsko nuotr.
Snieguolė Michelkevičiūtė. Moteris apie vyrus. G. Skudžinsko nuotr.
Snieguolė Michelkevičiūtė. Moteris apie vyrus. G. Skudžinsko nuotr.
Snieguolė Michelkevičiūtė. Moteris apie vyrus. G. Skudžinsko nuotr.
Snieguolė Michelkevičiūtė. Moteris apie vyrus. G. Skudžinsko nuotr.
Snieguolė Michelkevičiūtė. Moteris apie vyrus. G. Skudžinsko nuotr.
Snieguolė Michelkevičiūtė. Moteris apie vyrus. G. Skudžinsko nuotr.
Snieguolė Michelkevičiūtė. Moteris apie vyrus. G. Skudžinsko nuotr.
Snieguolė Michelkevičiūtė. Moteris apie vyrus. G. Skudžinsko nuotr.
Danguolė Ruškienė

Iki pat esmės

Augustino Našlėno ir Viliaus Jokubaičio paroda „Tylios šventovės“ Mažosios Lietuvos istorijos muziejuje

Apie tai, kad pastaraisiais dešimtmečiais žmonija evoliucionuoja globalaus susvetimėjimo linkme ir išgyvena vertybių krizę, jau yra prikaupta nemažai literatūros. Dar 1976 m. apie tai rašė ir Erichas Frommas. Knygoje „Turėti ar būti?“ („To Have or to Be?“) jis analizavo žmonijos susvetimėjimo ir ją ištikusių blogybių, tokių kaip godumas, pavydas ir smurtas, priežastis. Vokiečių psichoanalitikas iš tokios situacijos nurodė tik vieną išeitį – reikalinga kitaip, naujai mąstanti visuomenė. Tokia, kurios egzistavimas būtų grindžiamas ne siekiu turėti, bet siekiu būti.

Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Augustino Našlėno fotomontažai – sustabdyti kadrai iš audiovizualinės instaliacijos „Tylios šventovės“, 2018–2020 m.
Danguolė Ruškienė

Pasivaikščiojimai su vidiniu šunimi

Juozapo Kalniaus fotografijų paroda „#flirtasufiltru“ galerijoje „si:said“

Dar taip neseniai prabangiai atrodžiusi galimybė pabūti neskubrioje vienumoje su savimi prieš porą mėnesių tapo visiems prieinama. Bent jau tiems, kurie tokio buvimo pasiilgo, ieškojo ir pasinaudodami pakitusiomis gyvenimo sąlygomis pagaliau galėjo sau tai leisti. Anuomet, ikikarantininiais laikais spėjusios įkyrėti kalbos apie nuolat didėjantį gyvenimo tempą, perspėjimai, kad kasdienybėje paskęsta ne tik mūsų santykiai su artimaisiais, bet ir mes patys, pasitraukė kažkur tolyn. Lyg jų išvis nebūtų buvę. Kita vertus, net ir tais skubos laikais, kaip ir dabar, kai dar tik bundame iš karantino sąstingio, egzistavo žmonių kategorija, kuri sugebėdavo tai išsaugoti.

Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Juozapas Kalnius, iš serijos „#flirtasufiltru“. 2018–2020 m.
Danguolė Ruškienė

Tamsos teritorijoje

Remigijaus Treigio paroda „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ Klaipėdos apskrities viešojoje Ievos Simonaitytės bibliotekoje

Aklinos tamsos užpildyta erdvė neturi nei pradžios, nei pabaigos, ji – beribė. Joje negali jausti sienų, lubų, nebent pagrindą po kojomis. Tai – paprastai vienintelis atramos taškas, kurį būdamas tokios erdvės viduje jauti fiziškai, bet negali įžiūrėti. Tamsi erdvė tuo pat metu yra ir atvira, ir uždara. Uždara žvilgsniui, gebėjimui matyti, tačiau atvira mintims ir vaizduotei.

Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Remigijus Treigys, iš ciklo „Daiktai tamsoje, arba Fotografija apie nieką“ (sidabro želatinos atspaudai ant popieriaus, 20 x 20). 1999 m.
Danguolė Ruškienė

Basų pėdų liudijimai

Agnieszkos Wołodźko ir Mareko Wołodźko paroda „Tuo požiūriu...“ galerijoje „si:said“ Klaipėdoje

Nieko keisto, kad susidūrus su nauja informacija ir patirtimi kyla noras ja dalintis su kitais. Juolab kai kalbama apie tolimus kraštus, mažai pažįstamas ar visai nežinomas tautas. Kita priežastis, turinti kur kas rimtesnį pagrindą tapti savotišku ruporu, – poreikis garsiai prabilti apie tai, kam yra iškilusi grėsmė išnykti. Tiksliau, kas nyksta jau dabar, šiuo metu ir ne be mūsų kaltės. Būtent pastarasis motyvas įtraukė lenkų menininkę, kuratorę, kultūros tyrinėtoją Agnieszka Wołodźko ir antropologą Marek Wołodźko į aktyvią jųdviejų diskusiją apie šiaurės rytų Peru gyvenančių borų kultūrą.

Marek Wołodźko, „Pėdos“
Marek Wołodźko, „Pėdos“
Marek Wołodźko, „Pėdos“
Marek Wołodźko, „Pėdos“
Marek Wołodźko, „Pėdos“
Marek Wołodźko, „Pėdos“
Marek Wołodźko, „Pėdos“
Marek Wołodźko, „Pėdos“
Parodos fragmentas. M. Wołodźko nuotr.
Parodos fragmentas. M. Wołodźko nuotr.
Parodos fragmentas. M. Wołodźko nuotr.
Parodos fragmentas. M. Wołodźko nuotr.
Parodos fragmentas. M. Wołodźko nuotr.
Parodos fragmentas. M. Wołodźko nuotr.
Parodos fragmentas. M. Wołodźko nuotr.
Parodos fragmentas. M. Wołodźko nuotr.
Danguolė Ruškienė

Apie jūrą: faktams susidūrus su kūryba

Gintauto Trimako, Agnės Jonkutės, Petro Saulėno ir Donato Bielkausko paroda „Mus jungia jūra!“ Lietuvos jūrų muziejuje

Daugiau nei pusę metų Lietuvos jūrų muziejuje veikianti paroda „Mus jungia jūra!“ skirta muziejaus 40-mečiui, atšvęstam dar vasarą. Parodos autoriai – fotomenininkai Gintautas Trimakas ir Petras Saulėnas, dailininkė Agnė Jonkutė, instrumentalistas, garso menininkas Donatas Bielkauskas – sau įprastomis priemonėmis ieškojo santykio su didžiausiu šalyje vandens telkiniu ir jo suformuotu kraštovaizdžiu.

Gintauto Trimako kūrinys ir fotografijos iš muziejaus archyvo. Ekspozicijos fragmentas. P. Saulėno nuotr.
Gintauto Trimako kūrinys ir fotografijos iš muziejaus archyvo. Ekspozicijos fragmentas. P. Saulėno nuotr.
Gintauto Trimako ir Petro Saulėno fotografijos. Ekspozicijos fragmentas. P. Saulėno nuotr.
Gintauto Trimako ir Petro Saulėno fotografijos. Ekspozicijos fragmentas. P. Saulėno nuotr.
Gintautas Trimakas, fotografija iš ciklo „Išėjimai“, 2012–2013 m. P. Saulėno nuotr.
Gintautas Trimakas, fotografija iš ciklo „Išėjimai“, 2012–2013 m. P. Saulėno nuotr.
Agnė Jonkutė, „Nesumeluota Žemė“. Balt Salt sidabro fotogramos, termopopierius. 2018–2019 m. P. Saulėno nuotr.
Agnė Jonkutė, „Nesumeluota Žemė“. Balt Salt sidabro fotogramos, termopopierius. 2018–2019 m. P. Saulėno nuotr.
Agnės Jonkutės ir Petro Saulėno kūriniai. Ekspozicijos fragmentas. P. Saulėno nuotr.
Agnės Jonkutės ir Petro Saulėno kūriniai. Ekspozicijos fragmentas. P. Saulėno nuotr.
Parodos ekspozicija. P. Saulėno nuotr.
Parodos ekspozicija. P. Saulėno nuotr.
Petras Saulėnas, fotografijos iš serijos „Horizontas“. 2015 m. P. Saulėno nuotr.
Petras Saulėnas, fotografijos iš serijos „Horizontas“. 2015 m. P. Saulėno nuotr.
Fotografijos iš Lietuvos jūrų muziejaus archyvo. P. Saulėno nuotr.
Fotografijos iš Lietuvos jūrų muziejaus archyvo. P. Saulėno nuotr.