7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Autorius: Ingrida Jankauskaitė

Ingrida Jankauskaitė

Daryti kaip negalima

Pokalbis su režisiere Saule Degutyte-Šiekšteliene

Režisierė Saulė Degutytė-Šiekštelienė kartu su Snieguole Dikčiūte 2004 m. įsteigė Stalo teatrą. Jame sukūrė per trisdešimt spektaklių, tokių kaip „Bebenčiukas ir Barbė“ (2004), „Eglė žalčių karalienė“ (2005), „Gimimo diena“ (2007), „Avinėlio kelionė“ (2010), „Pasaka apie karalius“ (2012), „Dangaus virėja“ (2016), „Kas pasaulyje g(a)ražiausia?“ (2018), „Sibiro haiku“ (2018), „Aplink pasaulį per vieną spektaklį“ (2019), „Rhesanium“ (2021) ir kt. Jaunimo teatre šiais metais pastatė spektaklį „Rubinaitis Peliūzė, arba Lietuvio išgyvenimo būdas“.

Saulė Degutytė spektaklyje „Kas pasaulyje g(a)ražiausia“. L. Vansevičienės nuotr.
Saulė Degutytė spektaklyje „Kas pasaulyje g(a)ražiausia“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Rubinaitis Peliūzė, arba Lietuvio išgyvenimo būdas“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Rubinaitis Peliūzė, arba Lietuvio išgyvenimo būdas“. L. Vansevičienės nuotr.
Paulina Simutytė ir Balys Ivanauskas spektaklyje „J + K = M“. L. Vansevičienės nuotr.
Paulina Simutytė ir Balys Ivanauskas spektaklyje „J + K = M“. L. Vansevičienės nuotr.
Saulius Čėpla spektaklyje „Rhesanium“. S. Šiekštelės nuotr.
Saulius Čėpla spektaklyje „Rhesanium“. S. Šiekštelės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Saulė Degutytė spektaklyje „Kas pasaulyje g(a)ražiausia“. L. Vansevičienės nuotr.
Saulė Degutytė spektaklyje „Kas pasaulyje g(a)ražiausia“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Dangaus virėja“. T. Tereko nuotr.
Scena iš spektaklio „Dangaus virėja“. T. Tereko nuotr.
Ingrida Jankauskaitė

Nėrimas gilyn

Pokalbis su smuikininke Lora Kmieliauskaite

Smuikininkė Lora Kmieliauskaitė visai neseniai į gyvenimą paleido pirmąjį solo albumą – vinilinę plokštelę „Nerti“. Menininkės teigimu, albumas intymus ir kamerinis, skirtas atokvėpiui ir naujų garsų atradimui. Prie albumo prisidėjo net trys kompozitoriai – Dominykas Digimas (Lietuva), Christopheris Foxas (Didžioji Britanija) ir Kavehas Mirhosseini (Iranas). Apie albumo skambesį, atradimus, kūrybą ir bendradarbiavimo naudą kalbamės su Lora Kmieliauskaite.

Lora Kmieliauskaitė. Asmeninio archyvo nuotr.
Lora Kmieliauskaitė. Asmeninio archyvo nuotr.
„Nerti“. Eitvydo Doškaus vizualizacijos fragmentas
„Nerti“. Eitvydo Doškaus vizualizacijos fragmentas
„Nerti“. Eitvydo Doškaus vizualizacijos fragmentas
„Nerti“. Eitvydo Doškaus vizualizacijos fragmentas
Ingrida Jankauskaitė

Semtis kūrybinio entuziazmo iš jaunų

Pokalbis su aktore Jone Šadeike

Aktorė Jonė Šadeikė sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Jauno žmogaus memuarai“ (rež. Eglė Švedkauskaitė, Jaunimo teatras (JT), 2022), „Puikus naujas pasaulis“ (rež. Gintaras Varnas, JT, 2021), „Urbančičiaus metodas“ (rež. Arturas Bumšteinas, JT, 2020), „Daktaras Glasas“ (rež. Rolandas Kazlas, Vilniaus teatras „Lėlė“, 2019), „4 Mortos“ (rež. Darius Rabašauskas, Kauno miesto kamerinis teatras, 2017), „Perplex“ (rež. Monika Klimaitė, JT, 2016), „Geras žmogus iš Sezuano“ (rež. Vidas Bareikis, JT, 2015) ir kt.

Vainius Sodeika ir Jonė Šadeikė spektaklyje „Jauno žmogaus memuarai“. D. Matvejevo nuotr.
Vainius Sodeika ir Jonė Šadeikė spektaklyje „Jauno žmogaus memuarai“. D. Matvejevo nuotr.
Vainius Sodeika, Vytautas Anužis ir Jonė Šadeikė spektaklyje „Jauno žmogaus memuarai“. D. Matvejevo nuotr.
Vainius Sodeika, Vytautas Anužis ir Jonė Šadeikė spektaklyje „Jauno žmogaus memuarai“. D. Matvejevo nuotr.
Vytautas Anužis, Jonė Šadeikė ir Vainius Sodeika spektaklyje „Jauno žmogaus memuarai“. D. Matvejevo nuotr.
Vytautas Anužis, Jonė Šadeikė ir Vainius Sodeika spektaklyje „Jauno žmogaus memuarai“. D. Matvejevo nuotr.
Jonė Šadeikė spektaklyje „Urbančičiaus metodas“. L. Vansevičienės nuotr.
Jonė Šadeikė spektaklyje „Urbančičiaus metodas“. L. Vansevičienės nuotr.
Viktorija Damerell, Jonė Šadeikė, Justina Mykolaitytė ir Mantas Zemleckas spektaklyje „Urbančičiaus metodas“. L. Vansevičienės nuotr.
Viktorija Damerell, Jonė Šadeikė, Justina Mykolaitytė ir Mantas Zemleckas spektaklyje „Urbančičiaus metodas“. L. Vansevičienės nuotr.
Mantas Barvičius ir Jonė Šadeikė spektaklyje „Daktaras Glasas“. D. Labučio nuotr.
Mantas Barvičius ir Jonė Šadeikė spektaklyje „Daktaras Glasas“. D. Labučio nuotr.
Jonė Šadeikė spektaklyje „Daktaras Glasas“. D. Labučio nuotr.
Jonė Šadeikė spektaklyje „Daktaras Glasas“. D. Labučio nuotr.
Jonė Šadeikė ir Mantas Barvičius spektaklyje „Daktaras Glasas“. D. Labučio nuotr.
Jonė Šadeikė ir Mantas Barvičius spektaklyje „Daktaras Glasas“. D. Labučio nuotr.
Ingrida Jankauskaitė

Žemiškas žvilgsnis

Pokalbis su aktoriumi Artūru Dubaka

Aktorius Artūras Dubaka vaidino tokiuose spektakliuose kaip „Brūzgynų eilės“ (rež. Kristina Mauruševičiūtė, „Teatro istorijos“, 2022), „Apie ką visa tai?“ (rež. Balys Ivanauskas, „Teatras P“ ir Kauno miesto kamerinis teatras, 2021), „Kissmas“ (rež. Teklė Kavtaradzė, „Menų spaustuvė“, 2021), „Krimst krimst“ (rež. Severina Špakovska, „Vėjų teatras“, 2019), „Oneginas“ (rež. Juliana Laikova, „Teatras P“, 2017), „Pakalnučių metai“ (rež. Redita Dominaitytė, „Knygos teatras“, 2016), „Hybris“ (rež. Krzysztofas Zanussi, Panevėžio Juozo Miltinio dramos teatras (JMDT), 2016), „Rūkas virš slėnių“ (rež. Raimundas Banionis, JMDT, 2016), „Savižudis“ (rež. Gabrielė Tuminaitė, Vilniaus mažasis teatras, 2014), „Namisėda“ (rež. Tuminaitė, Lietuvos nacionalinis dramos teatras, 2012) ir kt. Kartu su Baliu Ivanausku rengia poetinius vyksmus ir yra vienas iš „Teatro P“ įkūrėjų.

Artūras Dubaka spektaklyje „Brūzgynų eilės“. D. Putino nuotr.
Artūras Dubaka spektaklyje „Brūzgynų eilės“. D. Putino nuotr.
Artūras Dubaka spektaklyje „Brūzgynų eilės“. S. Maskoliūnaitės nuotr.
Artūras Dubaka spektaklyje „Brūzgynų eilės“. S. Maskoliūnaitės nuotr.
Artūras Dubaka, Kristina Marija Kulinič ir Gelminė Glemžaitė spektaklyje „Kissmas“. D. Putino nuotr.
Artūras Dubaka, Kristina Marija Kulinič ir Gelminė Glemžaitė spektaklyje „Kissmas“. D. Putino nuotr.
Teklė Kavtaradzė ir Artūras Dubaka spektaklyje „Kissmas“. D. Putino nuotr.
Teklė Kavtaradzė ir Artūras Dubaka spektaklyje „Kissmas“. D. Putino nuotr.
Scena iš spektaklio „Kissmas“. D. Putino nuotr.
Scena iš spektaklio „Kissmas“. D. Putino nuotr.
Balys Ivanauskas, Artūras Dubaka ir Justina Nemanytė spektaklyje „Apie ką visa tai?“. „Teatro P“ nuotr.
Balys Ivanauskas, Artūras Dubaka ir Justina Nemanytė spektaklyje „Apie ką visa tai?“. „Teatro P“ nuotr.
Artūras Dubaka ir Balys Ivanauskas spektaklyje „Apie ką visa tai?“. „Teatro P“ nuotr.
Artūras Dubaka ir Balys Ivanauskas spektaklyje „Apie ką visa tai?“. „Teatro P“ nuotr.
Artūras Dubaka ir Vidas Petkevičius spektaklyje „Hybris“. T. Povilonio nuotr.
Artūras Dubaka ir Vidas Petkevičius spektaklyje „Hybris“. T. Povilonio nuotr.
Ingrida Jankauskaitė

Teatro šmėklos ir patriarchato dekonstrukcija

Pokalbis su režisieriumi Naubertu Jasinsku

„Man visad kyla klausimas, kodėl žmonės ima interviu: ar jiems smalsu ką nors konkrečiai sužinoti? Įamžinti tam tikrų procesų fragmentus? Skaitydamas daugelį interviu nesuprantu, kokia klausiančiojo ir kalbančiojo motyvacija, ir man greit pasidaro nuobodu. Praėjus savaitei po pokalbio su Ingrida gavau pirmą interviu juodraštį, jis man itin nepatiko – ne dėl to, kad klausiančioji nebuvo pasiruošusi ar susidomėjusi ir atsakantysis negebėtų atsakyti (o gal ir negeba?). Atrodo, kad ši forma niekaip neatliepia to, ko iš tikrųjų norima paklausti, ir to, kuo iš tikrųjų norima pasidalinti. Viliuosi, kad redakcija publikuos šį komentarą lyg įžangą į pokalbį. Pirmieji du klausimai skambėjo taip: „Kodėl pasirinkote teatro režisūrą?“ ir „Ar dabar keistumėte šį pasirinkimą?“ Mano atsakymai pasirodė beviltiški, dėl to paprašiau, kad publikacija prasidėtų maždaug ties mūsų pokalbio viduriu“, – Naubertas Jasinskas.

Nauberto Jasinsko autoportretas. Asmeninio archyvo nuotr.
Nauberto Jasinsko autoportretas. Asmeninio archyvo nuotr.
Viktorija Kuodytė, Matas Sigliukas, Matas Dirginčius ir Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Viktorija Kuodytė, Matas Sigliukas, Matas Dirginčius ir Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Jovita Jankelaitytė, Matas Dirginčius ir Matas Sigliukas spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Jovita Jankelaitytė, Matas Dirginčius ir Matas Sigliukas spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Povilas Jatkevičius, Jolanta Dapkūnaitė, Alvydė Pikturnaitė ir Vainius Sodeika spektaklyje „bowel“. D. Matvejevo nuotr.
Povilas Jatkevičius, Jolanta Dapkūnaitė, Alvydė Pikturnaitė ir Vainius Sodeika spektaklyje „bowel“. D. Matvejevo nuotr.
Vainius Sodeika ir Alvydė Pikturnaitė spektaklyje „bowel“. D. Matvejevo nuotr.
Vainius Sodeika ir Alvydė Pikturnaitė spektaklyje „bowel“. D. Matvejevo nuotr.
Matas Sigliukas ir Alvydė Pikturnaitė spektaklyje „Pelikanas“. D. Matvejevo nuotr.
Matas Sigliukas ir Alvydė Pikturnaitė spektaklyje „Pelikanas“. D. Matvejevo nuotr.
Kipras Mašidlauskas ir Aurelijus Pocius spektaklyje „Pelikanas“. D. Matvejevo nuotr.
Kipras Mašidlauskas ir Aurelijus Pocius spektaklyje „Pelikanas“. D. Matvejevo nuotr.
Viktorija Kuodytė spektaklyje „Kaip visur, kaip visi“. D. Matvejevo nuotr.
Viktorija Kuodytė spektaklyje „Kaip visur, kaip visi“. D. Matvejevo nuotr.
Ingrida Jankauskaitė

Nuolatinis noras nenuvilti

Pokalbis su aktore Rūta Jonikaite

Rūta Jonikaitė sukūrė vaidmenis tokiuose Lietuvos muzikos ir teatro akademijos studentų spektakliuose kaip „Dulkės“ (rež. Justinas Vinciūnas, Jaunimo teatras ir Lietuvos muzikos ir teatro akademija (LMTA), 2023), „Apvalytieji“ (rež. Karolis Zajauskas, LMTA, 2023), „Roberto Zucco“ (rež. Jaunius Juodelis, LMTA, 2023), „Alisa stebuklų šalyje“ (rež. Juodelis, LMTA, 2022) ir kt.

Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. V. Kuklytės nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. V. Kuklytės nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. D. Matvejevo nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. D. Matvejevo nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Samuelis Sauchatas ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Apvalytieji“. M. Endriuškos nuotr.
Samuelis Sauchatas ir Rūta Jonikaitė spektaklyje „Apvalytieji“. M. Endriuškos nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Apvalytieji“. M. Endriuškos nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Apvalytieji“. M. Endriuškos nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Apvalytieji“. M. Endriuškos nuotr.
Rūta Jonikaitė spektaklyje „Apvalytieji“. M. Endriuškos nuotr.
Ingrida Jankauskaitė

Hado zona Niujorke

Pokalbis su kompozitore Žibuokle Martinaityte

Gegužės 6 d. prestižiniame Niujorko šiuolaikinės muzikos festivalyje „Long Play“ nuskambėjo kompozitorės Žibuoklės Martinaitytės kūrinys „Hado zona“, kurį atliko lietuvių ansamblis „Synaesthesis“. Apie kūrinio skambesį, festivalio įspūdžius ir svarbias muzikines draugystes kalbamės su Niujorke gyvenančia kompozitore, Lietuvos nacionalinės kultūros ir meno premijos bei Johno Simono Guggenheimo atminimo fondo stipendijos laureate Žibuokle Martinaityte.

Žibuoklė Martinaitytė su „Synaesthesis“, Michaelu Gordonu ir Julia Wolfe. Asmeninio archyvo nuotr.
Žibuoklė Martinaitytė su „Synaesthesis“, Michaelu Gordonu ir Julia Wolfe. Asmeninio archyvo nuotr.
„Hado zona“ viršelis
„Hado zona“ viršelis
Koncerto akimirka. Ansamblis „Synaesthesis“. Asmeninio archyvo nuotr.
Koncerto akimirka. Ansamblis „Synaesthesis“. Asmeninio archyvo nuotr.
Michaelas Gordonas, Julia Wolfe, kultūros atašė Gražina Michnevičiūtė, Žibuoklė Martinaitytė, Jungtinių Tautų ambasadorius Rytis Paulauskas. Asmeninio archyvo nuotr.
Michaelas Gordonas, Julia Wolfe, kultūros atašė Gražina Michnevičiūtė, Žibuoklė Martinaitytė, Jungtinių Tautų ambasadorius Rytis Paulauskas. Asmeninio archyvo nuotr.
Ingrida Jankauskaitė

Gaivališkumas, kai dar nežinai, kas teisinga

Pokalbis su aktoriumi Matu Sigliuku

Aktorius Matas Sigliukas sukūrė vaidmenis spektakliuose „L. yra. S.“ (rež. Greta Štiormer, Vilniaus mažasis teatras, 2023), „Barbarai“ (rež. Árpádas Schillingas, Jaunimo teatras (JT), 2023), „Nepalaidoti mirusieji“ (rež. Justinas Vinciūnas, Kauno miesto kamerinis teatras, 2023), „Erinijos“ (rež. Sergejus Loznica, JT, 2022), „Edžio pabaiga“ (rež. Naubertas Jasinskas, JT, 2022), „Belaukiant Godo“ (rež. Gintaras Varnas, JT, 2022), „Puikus naujas pasaulis“ (rež. Varnas, JT, 2021) ir „Sombras“ (rež. Varnas, Nacionalinis Kauno dramos teatras (NKDT), 2019).

Matas Sigliukas spektaklyje „L. yra. S.“. M. Savičiūtės nuotr.
Matas Sigliukas spektaklyje „L. yra. S.“. M. Savičiūtės nuotr.
Matas Sigliukas ir Eglė Mikulionytė spektaklyje „L. yra. S.“. M. Savičiūtės nuotr.
Matas Sigliukas ir Eglė Mikulionytė spektaklyje „L. yra. S.“. M. Savičiūtės nuotr.
Mindaugas Capas ir Matas Sigliukas spektaklyje „L. yra. S.“. M. Savičiūtės nuotr.
Mindaugas Capas ir Matas Sigliukas spektaklyje „L. yra. S.“. M. Savičiūtės nuotr.
Matas Sigliukas spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Matas Sigliukas spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Matas Sigliukas, Matas Dirginčius ir Viktorija Kuodytė spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Matas Sigliukas, Matas Dirginčius ir Viktorija Kuodytė spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Matas Dirginčius, Matas Sigliukas ir Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Matas Dirginčius, Matas Sigliukas ir Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Matas Sigliukas ir Gytis Laskovas spektaklyje „Puikus naujas pasaulis“. D. Matvejevo nuotr.
Matas Sigliukas ir Gytis Laskovas spektaklyje „Puikus naujas pasaulis“. D. Matvejevo nuotr.
Matas Sigliukas ir Gytis Laskovas spektaklyje „Puikus naujas pasaulis“. D. Matvejevo nuotr.
Matas Sigliukas ir Gytis Laskovas spektaklyje „Puikus naujas pasaulis“. D. Matvejevo nuotr.
Ingrida Jankauskaitė

Išmokstama per patirtį

Pokalbis su aktore ir režisiere Ieva Kaniušaite

Aktorė ir režisierė Ieva Kaniušaitė sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Barbarai“ (rež. Árpádas Schillingas, Jaunimo teatras (JT), 2023), „Rytoj buvo vakar“ (rež. Aidas Giniotis, JT, 2022), „Puikus naujas pasaulis“ (rež. Gintaras Varnas, JT, 2021), „Žmogus iš žuvies“ (rež. Eglė Švedkauskaitė, JT, 2020), „Cinkas (Zn)“ (rež. Eimuntas Nekrošius, JT, 2017), režisavo spektaklius „Mama“, JT, 2021) ir „Nepakeliamai ilgi apkabinimai“ (2022).

Valentinas Masalskis ir Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Barbarai“. D. Matvejevo nuotr.
Valentinas Masalskis ir Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Barbarai“. D. Matvejevo nuotr.
Ieva Kaniušaitė ir Aldona Bendoriūtė spektaklyje „Rytoj buvo vakar“. E. Paulausko nuotr.
Ieva Kaniušaitė ir Aldona Bendoriūtė spektaklyje „Rytoj buvo vakar“. E. Paulausko nuotr.
Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Asta Zacharovaitė, Simonas Storpirštis, Ieva Kaniušaitė ir Matas Dirginčius spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Asta Zacharovaitė, Simonas Storpirštis, Ieva Kaniušaitė ir Matas Dirginčius spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Cinkas (Zn)“. L. Vansevičienės nuotr.
Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Cinkas (Zn)“. L. Vansevičienės nuotr.
Adomas Juška ir Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Cinkas (Zn)“. L. Vansevičienės nuotr.
Adomas Juška ir Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Cinkas (Zn)“. L. Vansevičienės nuotr.
Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Mama“. Jaunimo teatro nuotr.
Ieva Kaniušaitė spektaklyje „Mama“. Jaunimo teatro nuotr.
Ieva Kaniušaitė ir Giedrė Giedraitytė spektaklyje „Mama“. J. Balčiūnaitės nuotr.
Ieva Kaniušaitė ir Giedrė Giedraitytė spektaklyje „Mama“. J. Balčiūnaitės nuotr.
Ingrida Jankauskaitė

Aktorius – tarsi keliautojas su kuprine

Pokalbis su aktore Jovita Jankelaityte

Aktorė Jovita Jankelaitytė sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Barbarai“ (rež. Árpádas Schillingas, Jaunimo teatras (JT), 2023), „Edžio pabaiga“ (rež. Naubertas Jasinskas, JT, 2022), „Guašas“ (rež. Adomas Juška, JT, 2022), „Puikus naujas pasaulis“ (rež. Gintaras Varnas, JT, 2021), „Austerlicas“ (rež. Krystianas Lupa, JT, 2020), „Sombras“ (rež. Varnas, Nacionalinis Kauno dramos teatras (NKDT), 2019), „Baisiai gražu“ (rež. Eglė Kižaitė, „Vėjų teatras“, 2019), „Gėda pelėda!“ (rež. Ieva Stundžytė, „Atviras ratas“, 2018), „Riešutų duona“ (rež. Aidas Giniotis, Keistuolių teatras, 2018), „Trijulis aukštyn kojom“ (rež. Giedrė Kriaučionytė-Vosylienė, Lietuvos nacionalinis dramos teatras, 2018), „Trans Trans Trance“ (rež. Kamilė Gudmonaitė, Oskaro Koršunovo teatras, 2017) ir kt. Apdovanota „Auksiniu scenos kryžiumi“ už Chajos vaidmenį spektaklyje „Getas“ (NKDT ir teatras „Utopia“, 2018).

Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Austerlicas“. L. Vansevičienės nuotr.
Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Austerlicas“. L. Vansevičienės nuotr.
Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Jovita Jankelaitytė ir Matas Dirginčius spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Jovita Jankelaitytė ir Matas Dirginčius spektaklyje „Edžio pabaiga“. E. Paulausko nuotr.
Martynas Berulis ir Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Guašas“. E. Paulausko nuotr.
Martynas Berulis ir Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Guašas“. E. Paulausko nuotr.
Scena iš spektaklio „Guašas“. E. Paulausko nuotr.
Scena iš spektaklio „Guašas“. E. Paulausko nuotr.
Scena iš spektaklio „Barbarai“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Barbarai“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Barbarai“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Barbarai“. D. Matvejevo nuotr.
Matas Sigliukas ir Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Puikus naujas pasaulis“. D. Matvejevo nuotr.
Matas Sigliukas ir Jovita Jankelaitytė spektaklyje „Puikus naujas pasaulis“. D. Matvejevo nuotr.
  < PUSLAPIS IŠ 3  >>> Archyvas