„The Rooster Gallery“ kviečia į Vytauto Kumžos personalinę parodą PO DIENOS „Ar jau baigta?“ , kuri veiks lapkričio 4 - 20 dienomis galerijos erdvėje Šv. Brunono Bonifaco g. 12. Galerija lankoma IV–VI 16.00–19.00 val., VII 14.00–17.00 val. Atidarymas vyks lapkričio 4 d., 18 val.
The Rooster Gallery kviečia į bujojančią tapytojos Sandros Strēle personalinę parodą Sąžalynai.
Lauksime atidaryme rugsėjo 29 d. 18 val. Šv. Brunono Bonifaco g. 12.
Savo kūryboje Strēle atsispiria nuo peizažo ir architektūrinio peizažo tradicijos. Jos tapomi didelio formato paveikslai ir jų instaliacijos susitelkia ties nuošaliomis, susvetimėjusiomis erdvėmis, dažnai apaugusiomis vešlia žaluma. Tapytojos paveikslams būdinga netikėta struktūra ir savita vizualinė logika, paklaidinanti žiūrovo žvilgsnį mastelių neatitikime, preciziškų, racionalių ir laisvų, siurrealių pavidalų kontrastuose, komplikuotose perspektyvose, daugianarėse erdvių ir planų sankirtose. Šį kartą parodos pasakojimo centru tampa augalų sąžalynai – neišvengiamas procesas, gamtos visagalybės įrodymas, nuolat primenantis apie gyvenimo pavaldumą laikui, gresiantiems pokyčiams ir nežinomybei. Nežinomybei, kuri glūdi laukinėse tankmėse ir paklūsta nenuspėjamam likimui, anksčiau ar vėliau paversiančiam daiktus ir vietas neprieinamais, neaiškiais dariniais. Augalai, užvaldantys žmogaus sukurtas ir vėliau apleistas erdves, tampa liudininkais to, kas lyg ir praėjo, bet kartu vis dar randasi, kas kažkada buvo pažįstama, tačiau dabar laukia atrandant iš naujo nekontroliuojamoje augmenijoje.
The Rooster Gallery kviečia į žydinčią parodą In the Garden.
Atidarymas rugpjūčio 17 d. 18 val. Šv. Brunono Bonifaco g. 12.
The Rooster Gallery kviečia į magišką tapytojos Alinos Melnikovos parodą Green night, sleep tight.
Lauksime atidaryme lapkričio 25 d. 18 val. Šv. Brunono Bonifaco g. 12.
Naujausioje kūryboje A. Melnikova tyrinėja gamtiškumo/natūralumo ir dirbtinumo santykį ir jo sociokultūrines refleksijas. Paskutiniųjų metų tapybos darbai, piešiniai ir keramikos objektai žymi autorės kūrybos poslinkį nuo lyties tapatybės prie post-humanizmo ir post-tapatybės kategorijų, peržengiančių antropocentrinės perspektyvos ribas, liudijančių taksonominio požiūrio slinktį ir dekonstruojančių hierarchinę gyvybės formų klasifikaciją. Nors atsispirianti nuo mokslinių tyrimų (Donnos Haraway, Lynn Margulis) įžvalgų, menininkės kūrybinė prieiga intuityvi, paliekanti erdvės neapibrėžtumui, abejonėms, sąmyšiui ir paradoksams.
„Bučiuok mane savo burnos bučiniais!
Nes už vyną yra saldesnės tavo glamonės,
Už išlietą aliejų saldesni tavo kvapmenys!
Kvapmenys, kurie išsiliejo, yra tavo vardas.“
S. Geda „Giesmių giesmė“
„The Rooster Gallery“ kviečia į Tomo Daukšos personalinę parodą „It was around eleven o’clock at night“. Joje menininkas pristatys naujausius skulptūrinius objektus iš vadinamosios sniego žmonių (bigfutų) serijos.
Ši serija – tai keletą metų T. Daukšos vykdomo tyrimo dalis, apimanti sniego žmonių figūrėles ir jų atsiradimo istoriją. Menininkas siūlo dvi figūrėlių atsiradimo versijas. Pagal pirmąją, statulėlės buvo rastos asmens, tikinčio, kad jas padarė ir paliko sniego žmogus.
Joje pristatysianti naujausią kūrybą menininkė pakvies pamiršti tradicines parodas ir atsiverti naujiems estetiniams ir prasminiams potyriams.
Auksė Miliukaitė (g. 1990) – jaunosios kartos lietuvių tapytoja, studijavusi fotografiją Londono menų universitete ir tapybą Vilniaus dailės akademijoje. Menininkės kūryba pristatyta didelėse tarptautinėse šiuolaikinio meno mugėse, keliskart įvertinta konkurso „Jaunojo tapytojo prizas“ finaluose. Tapytojos kūrinių yra „Lewben Art Foundation“, MO muziejaus ir privačiose kolekcijose.
Kovo 12 d. 19 val. The Rooster Gallery” (Vilniaus g. 24 (įėjimas vidiniame Radvilų rūmų kieme)) kviečia į šiuolaikinio menininko Vytauto Kumžos personalinę parodą „Half empty half full”.
Serijoje Vytautas Kumža provokuoja žiūrovą kurdamas fotografinius objektus bei skatindamas pastarųjų perfomatyvumą. Pasitelkdamas iliuziją, kintantį mastelį bei spalvų inversijas, menininkas mėgina išardyti nusistovėjusią kasdienių objektų logiką tam, kad skulptūros ir fotografijos priemonėmis galėtų juos rekonstruoti.