7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Autorius: Ignas Zalieckas

Ignas Zalieckas

Dėl vieno magiško momento teatre

Pokalbis su Gaile Butvilaite

Aktorė Gailė Butvilaitė sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Sulėtintai“ (rež. Anna Smolar, Lietuvos nacionalinis dramos teatras, 2019), „Liučė čiuožia“ (rež. Oskaras Koršunovas, OKT, 2019), „Nežinoma žemė. Šalčia“ (rež. Jonas Tertelis, LNDT, 2018), nuo 2017-ųjų vaidina „Išvaryme“ (rež. Koršunovas, LNDT).

Gailė Butvilaitė. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Kęstutis Cicėnas ir Gailė Butvilaitė spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Kęstutis Cicėnas ir Gailė Butvilaitė spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Ignas Zalieckas

Ryšys su aplinka, kitu ir savimi

Pokalbis su Mariumi Pinigiu

Šokėjas, choreografas ir pedagogas Marius Pinigis, ilgą laiką šokęs Kauno šokio teatre „Aura“, pastaruoju metu aktyviai kuria ir pristato savo darbus, yra vienas iš šokio trupės „Nuepiko“ įkūrėjų, dalyvauja įvairiuose šokio projektuose tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.

Marius Pinigis. M. Plepio nuotr.
Marius Pinigis. M. Plepio nuotr.
Scena iš spektaklio „Perdegimas“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Perdegimas“. D. Matvejevo nuotr.
Marius Pinigis ir Marius Paplauskas spektaklyje „Perdegimas“. D. Matvejevo nuotr.
Marius Pinigis ir Marius Paplauskas spektaklyje „Perdegimas“. D. Matvejevo nuotr.
Marius Paplauskas ir Marius Pinigis spektaklyje „(g)round zero“. A. Bulotos nuotr.
Marius Paplauskas ir Marius Pinigis spektaklyje „(g)round zero“. A. Bulotos nuotr.
Marius Pinigis ir Marius Paplauskas spektaklyje „(g)round zero“. A. Bulotos nuotr.
Marius Pinigis ir Marius Paplauskas spektaklyje „(g)round zero“. A. Bulotos nuotr.
Mantas Stabačinskas ir Marius Pinigis spektaklyje „ID: D&G“. L. Vansevičienės nuotr.
Mantas Stabačinskas ir Marius Pinigis spektaklyje „ID: D&G“. L. Vansevičienės nuotr.
Marius Pinigis ir Mantas Stabačinskas spektaklyje „ID: D&G“. L. Vansevičienės nuotr.
Marius Pinigis ir Mantas Stabačinskas spektaklyje „ID: D&G“. L. Vansevičienės nuotr.
Marius Pinigis spektaklyje „Boléro–Extended“. D. Matvejevo nuotr.
Marius Pinigis spektaklyje „Boléro–Extended“. D. Matvejevo nuotr.
Ignas Zalieckas

Įdomesnis žmogus, kuris iš paskutiniųjų stengiasi būti žmogumi

Pokalbis su aktoriumi Martynu Nedzinsku

Kalbamės su aktoriumi Martynu Nedzinsku, sukūrusiu daugiau nei trisdešimt vaidmenų režisierių Rimo Tumino, Jono Vaitkaus, Gintaro Varno, Oskaro Koršunovo, Gabrielės Tuminaitės, Árpádo Schillingo, Annos Smolar, Jano Fabre’o ir kt. spektakliuose. Už Treplevo vaidmenį spektaklyje „Žuvėdra“ (rež. Koršunovas, OKT, 2014) jis apdovanotas „Auksiniu scenos kryžiumi“. Taip pat dalyvauja improvizacijos teatro „Kitas kampas“ veikloje, filmuojasi kine.

Martynas Nedzinskas spektaklyje „Jelizaveta Bam“. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklyje „Jelizaveta Bam“. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklio „Nakties rašytojas“ eskize. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklio „Nakties rašytojas“ eskize. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklio „Nakties rašytojas“ eskize. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklio „Nakties rašytojas“ eskize. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklio „Nakties rašytojas“ eskize. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklio „Nakties rašytojas“ eskize. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklyje „Respublika“. A. Vasilenko nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklyje „Respublika“. A. Vasilenko nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklyje „Sulėtintai“. D. Putino nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklyje „Sulėtintai“. D. Putino nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklyje „Nuostabūs dalykai“. Manto HeadShooter nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklyje „Nuostabūs dalykai“. Manto HeadShooter nuotr.
Scena iš spektaklio „Nuostabūs dalykai“. Manto HeadShooter nuotr.
Scena iš spektaklio „Nuostabūs dalykai“. Manto HeadShooter nuotr.
Ignas Zalieckas

Nereikia rašyti tik tam, kad rašytum

Pokalbis su dramaturge Tekle Kavtaradze

Teatro ir kino dramaturgė Teklė Kavtaradzė sukūrė dramaturgiją tokiems spektakliams kaip „Apie baimes“ (rež. Olga Lapina, Jaunimo teatras, 2017), „Pinokis“ (rež. Šarūnas Datenis, Vilniaus teatras „Lėlė“, 2018), „Kaime nėra WI-FI“ (rež. Datenis, Vilniaus teatras „Lėlė“, 2019), „Sapnavau sapnavau“ (rež. Kamilė Gudmonaitė, Jaunimo teatras, 2019), „Ledynai“ (rež. Gudmonaitė, Estijos „Vaba Lava“ teatras, 2020) ir kt. Jos pirmoji pjesė „Namisėda, arba Kambarys pilnas personažų“ laimėjo šiuolaikinės dramaturgijos festivalio „Versmė“ konkursą, antrąją jos pjesę „Keletas pokalbių apie (Kristų)“ Lietuvos nacionaliniame dramos teatre 2014 m. režisavo Tadas Montrimas. Ji taip pat parašė scenarijus filmams „Šventasis“ (rež. Andrius Blaževičius, 2016), „Motinos diena“ (rež. Kamilė Milašiūtė, 2017), Kaukazas (rež. Laurynas Bareiša, 2018) ir kt.

Teklė Kavtaradzė. D. Matvejevo nuotr.
Teklė Kavtaradzė. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio Keletas pokalbių apie (Kristų). D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio Keletas pokalbių apie (Kristų). D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio Keletas pokalbių apie (Kristų). D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio Keletas pokalbių apie (Kristų). D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Apie baimes“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Apie baimes“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Apie baimes“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Apie baimes“. L. Vansevičienės nuotr.
Scena iš spektaklio „Pinokis“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Pinokis“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Pinokis“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Pinokis“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš šiuolaikinės operos „Ledynai“. „Vaba Lava“ teatro nuotr.
Scena iš šiuolaikinės operos „Ledynai“. „Vaba Lava“ teatro nuotr.
Ignas Zalieckas

Svarbu – noras dalintis ir išgirsti

Pokalbis su Baliu Ivanausku

Aktorius Balys Ivanauskas sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Kafka Insomnia“ (rež. Žilvinas Vingelis, „Kosmos Theatre“, Kauno miesto kamerinis teatras, 2020), „Teatralas“ (rež. Jonas Tertelis, Juozo Miltinio dramos teatras, 2019), „Sibiro haiku“ (rež. Saulė Degutytė, Stalo teatras, 2018), „Oneginas“ (rež. Juliana Laikova, „Teatras P“, 2017), „Pagalvinis“ (rež. Gintaras Varnas, Kauno miesto kamerinis teatras, 2017), „Pirmapradis“ (rež. Karolina Žernytė, Lietuvos nacionalinis dramos teatras (LNDT), 2016), ,,Sapnas“ (rež. Kamilė Gudmonaitė, LNDT, teatras „Utopia“, Lietuvos muzikos ir teatro akademija (LMTA), 2014) ir kt.

Balys Ivanauskas. G.M. Ivanauskienės nuotr.
Balys Ivanauskas. G.M. Ivanauskienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Kafka Insomnia“. D. Stankevičiaus nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Kafka Insomnia“. D. Stankevičiaus nuotr.
Gytis Laskovas ir Balys Ivanauskas spektaklyje „Kafka Insomnia“. D. Stankevičiaus nuotr.
Gytis Laskovas ir Balys Ivanauskas spektaklyje „Kafka Insomnia“. D. Stankevičiaus nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Sibiro haiku“. L. Vansevičienės nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Pagalvinis“. D. Matvejevo nuotr.
Balys Ivanauskas spektaklyje „Pagalvinis“. D. Matvejevo nuotr.
Adomas Jasiukėnas, Arnas Ašmonas ir Balys Ivanauskas spektaklyje „Pagalvinis“. D. Matvejevo nuotr.
Adomas Jasiukėnas, Arnas Ašmonas ir Balys Ivanauskas spektaklyje „Pagalvinis“. D. Matvejevo nuotr.
Ignas Zalieckas

Teatro galia gilintis į žmogų ir jo santykį su pasauliu

Pokalbis su aktoriumi Kęstučiu Cicėnu

Aktorius Kęstutis Cicėnas sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Kaligula“ (rež. Vidas Bareikis, „No Theatre“, 2013), „Kankinys“ (rež. Oskaras Koršunovas, Lietuvos nacionalinis dramos teatras (LNDT), 2015), „Tartiufas“ (rež. Koršunovas, LNDT, 2017), „Voicekas“ (rež. Antanas Obcarskas, LNDT, 2018) ir kt. Nuo 2015 m. vaidina Tebaldą Koršunovo spektaklyje „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“ (LNDT ir OKT), o nuo 2017-ųjų – Beną „Išvaryme“ (LNDT).

Kęstutis Cicėnas pjesės „Vasaros vapsvos gelia mus net lapkritį“ skaitymo repeticijoje. G. Jauniškio nuotr.
Kęstutis Cicėnas pjesės „Vasaros vapsvos gelia mus net lapkritį“ skaitymo repeticijoje. G. Jauniškio nuotr.
Scena iš spektaklio „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Gailė Butvilaitė ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Marius Repšys ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Marius Repšys ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Išvarymas“. D. Matvejevo nuotr.
Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Kankinys“. D. Matvejevo nuotr.
Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Kankinys“. D. Matvejevo nuotr.
Nelė Savičenko ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Kankinys“. D. Matvejevo nuotr.
Nelė Savičenko ir Kęstutis Cicėnas spektaklyje „Kankinys“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Tartiufas“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Tartiufas“. D. Matvejevo nuotr.
Ignas Zalieckas

Menas – pagrindinė gyvenimo veikla

Pokalbis su Vilma Pitrinaite

Šokėja ir choreografė Vilma Pitrinaitė šokio pagrindus įgijo Kauno šokio teatre „Aura“, vėliau mokėsi Prancūzijoje: Avinjono šokio konservatorijoje, CDC centre Tulūzoje, CCN šokio centre Monpeljė. Studijavo režisūrą Strasbūro nacionalinėje teatro mokykloje, kur kartu su dramaturgu Thomu Pondevie 2013 m. įkūrė trupę „WE compagnie“, jungiančią teatro, šokio ir dokumentikos elementus. Pitrinaitė yra sukūrusi choreografiją aštuoniems šokio spektakliams, tarp jų: „Mis Lietuva“ (2015), „Match“ (2017), „Somaholidays“ (2018) ir „Ordredesordreordredesordre“ (2019).

Vilma Pitrinaitė spektaklyje „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Vilma Pitrinaitė spektaklyje „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Mantas Stabačinskas, Darius Algis Stankevičius ir Vilma Pitrinaitė „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Mantas Stabačinskas, Darius Algis Stankevičius ir Vilma Pitrinaitė „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Mantas Stabačinskas, Vilma Pitrinaitė ir Darius Algis Stankevičius spektaklyje „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Mantas Stabačinskas, Vilma Pitrinaitė ir Darius Algis Stankevičius spektaklyje „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Vilma Pitrinaitė spektaklyje „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Vilma Pitrinaitė spektaklyje „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Mantas Stabačinskas ir Vilma Pitrinaitė spektaklyje „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr. „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Mantas Stabačinskas ir Vilma Pitrinaitė spektaklyje „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr. „Somaholidays“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Ordredesordreordredesordre“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš spektaklio „Ordredesordreordredesordre“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš spektaklio „Ordredesordreordredesordre“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš spektaklio „Ordredesordreordredesordre“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš spektaklio „Ordredesordreordredesordre“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš spektaklio „Ordredesordreordredesordre“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Ignas Zalieckas

Dirbti savo sode

Pokalbis su aktoriumi Matu Dirginčiumi

Aktorius Matas Dirginčius sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Austerlicas“ (rež. Krystianas Lupa, Jaunimo teatras, 2020), „Žmogus iš žuvies“ (rež. Eglė Švedkauskaitė, Jaunimo teatras, 2020), „Vienos miško pasakos“ (rež. Yana Ross, Jaunimo teatras, 2019), „Orfeo. Miesto šviesos“ (rež. Naubertas Jasinskas, Lietuvos nacionalinis dramos teatras (LNDT), 2019), „Kandidas, arba Optimizmo mirtis“ (rež. Gildas Aleksa, „Teatronas“, 2019), „Otelas“ (rež. Aleksa, „Teatronas“, 2018) ir kt.

Matas Dirginčius spektaklio „Austerlicas“ repeticijoje. L. Vansevičienės nuotr.
Matas Dirginčius spektaklio „Austerlicas“ repeticijoje. L. Vansevičienės nuotr.
Matas Dirginčius spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Matas Dirginčius spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Ieva Kaniušaitė, Viktorija Kuodytė, Simonas Storpirštis, Asta Zacharovaitė ir Matas Dirginčius spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Ieva Kaniušaitė, Viktorija Kuodytė, Simonas Storpirštis, Asta Zacharovaitė ir Matas Dirginčius spektaklyje „Žmogus iš žuvies“. L. Vansevičienės nuotr.
Matas Dirginčius ir Kristina Andrejauskaitė spektaklyje „Balkonas“. L. Vansevičienės nuotr.
Matas Dirginčius ir Kristina Andrejauskaitė spektaklyje „Balkonas“. L. Vansevičienės nuotr.
Matas Dirginčius spektaklyje „Balkonas“. L. Vansevičienės nuotr.
Matas Dirginčius spektaklyje „Balkonas“. L. Vansevičienės nuotr.
Aušra Pukelytė ir Matas Dirginčius spektaklyje „Vienos miško pasakos“. L. Vansevičienės nuotr.
Aušra Pukelytė ir Matas Dirginčius spektaklyje „Vienos miško pasakos“. L. Vansevičienės nuotr.
Dovilė Šilkaitytė, Vidas Petkevičius ir Matas Dirginčius spektaklyje „Vienos miško pasakos“. L. Vansevičienės nuotr.
Dovilė Šilkaitytė, Vidas Petkevičius ir Matas Dirginčius spektaklyje „Vienos miško pasakos“. L. Vansevičienės nuotr.
Matas Dirginčius ir Vitalija Mockevičiūtė spektaklyje „Orfeo. Miesto šviesos“. D. Matvejevo nuotr.
Matas Dirginčius ir Vitalija Mockevičiūtė spektaklyje „Orfeo. Miesto šviesos“. D. Matvejevo nuotr.
Ignas Zalieckas

Antiherojaus reikia tam, kad spektaklio mechanizmas suktųsi

Pokalbis su Gediminu Rimeika

Aktorius Gediminas Rimeika sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Apvalytieji“ (2016, rež. Oskaras Koršunovas, OKT), „Reikalai“ (2017, rež. Paulius Markevičius, Meno ir mokslo laboratorija), „#beskambučio“, (2017, rež. Paulius Tamolė, Lietuvos nacionalinis dramos teatras (LNDT), „Su(si)tikimas“, (2018, rež. Lauryna Liepaitė, Vilniaus miesto šokio teatras „Low Air“), „Sulėtintai“ (2019, rež. Anna Smolar, LNDT), „Respublika“ (2020, rež. Łukasz Twarkowski, LNDT) ir kt. Režisavo spektaklį „Žuvėdra (remix)“ (2019, „Menų spaustuvė“ ), kuriame vaidino vaikai.

Gediminas Rimeika spektaklyje „Sulėtintai“. D. Putino nuotr.
Gediminas Rimeika spektaklyje „Sulėtintai“. D. Putino nuotr.
Ula Liagaitė ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Respublika“. A. Vasilenko nuotr.
Ula Liagaitė ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Respublika“. A. Vasilenko nuotr.
Gediminas Rimeika ir Jan Dravnel spektaklyje „Respublika“. A. Vasilenko nuotr.
Gediminas Rimeika ir Jan Dravnel spektaklyje „Respublika“. A. Vasilenko nuotr.
Gediminas Rimeika spektaklyje „Errorai“. R. Davidonio nuotr.
Gediminas Rimeika spektaklyje „Errorai“. R. Davidonio nuotr.
Gediminas Rimeika spektaklyje „Errorai“. R. Davidonio nuotr.
Gediminas Rimeika spektaklyje „Errorai“. R. Davidonio nuotr.
Gediminas Rimeika spektaklyje „Su(si)tikimas“. D. Matvejevo nuotr.
Gediminas Rimeika spektaklyje „Su(si)tikimas“. D. Matvejevo nuotr.
Airida Gudaitė, Laurynas Žakevičius ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Su(si)tikimas“. D. Matvejevo nuotr.
Airida Gudaitė, Laurynas Žakevičius ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Su(si)tikimas“. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas, Miglė Polikevičiūtė ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Sulėtintai“. D. Matvejevo nuotr.
Martynas Nedzinskas, Miglė Polikevičiūtė ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Sulėtintai“. D. Matvejevo nuotr.
Ignas Zalieckas

Sustiprinti savo balsą

Pokalbis su Ieva Navickaite

Ieva Navickaitė – šokėja, šiuolaikinio šokio ir vizualiųjų menų studijas baigusi „Idyllwild Arts Academy“ Kalifornijoje. Dirbo su „Kibbutz“ šiuolaikinio šokio kompanija Izraelyje, šokio teatru „Aura“ Lietuvoje, „Cienfuegos Danza“ Ispanijoje, „Reut Shemesh Company“ Vokietijoje, „Bodytraffic Company“ Los Andžele ir kitais nepriklausomais kūrėjais bei choreografais.

Ieva Navickaitė. V. Ruzgaitės nuotr.
Ieva Navickaitė. V. Ruzgaitės nuotr.
Ieva Navickaitė šokio spektaklio „Perdegęs superherojus“ eskize. D. Matvejevo nuotr.
Ieva Navickaitė šokio spektaklio „Perdegęs superherojus“ eskize. D. Matvejevo nuotr.
Ieva Navickaitė. V. Ruzgaitės nuotr.
Ieva Navickaitė. V. Ruzgaitės nuotr.
Ieva Navickaitė. M. Moskwa nuotr.
Ieva Navickaitė. M. Moskwa nuotr.
Ieva Navickaitė. B. Bell nuotr.
Ieva Navickaitė. B. Bell nuotr.
Ieva Navickaitė. P. Palluet nuotr.
Ieva Navickaitė. P. Palluet nuotr.
  PUSLAPIS IŠ 2  >>> Archyvas