Pokalbis su šokėja Marija Ivaškevičiūte
Marija Ivaškevičiūtė, M.K. Čiurlionio menų mokykloje baigusi šiuolaikinio šokio specialybę, pradėjo dirbti Šeiko šokio teatre Klaipėdoje. Bendradarbiavo su tokiais choreografais kaip Agnija Šeiko, Ugnė Dievaitė, Inga Kuznecova, Palle Granhøjus, Daphnis Kokkinos, Vilma Pitrinaitė, Dalija Acin Thelander ir kt. Šoko įvairiuose festivaliuose užsienyje: Vokietijoje, Norvegijoje, Ispanijoje, Maltoje. Už vaidmenį šokio spektaklyje „Klajojančios kopos“ (choreografas Daphnis Kokkinos, 2020) apdovanota „Auksiniu scenos kryžiumi“. Taip pat filmavosi architektūros ir šokio projekte „Šokis plius miestas“.
Pokalbis su šokėja Viktorija Zobielaite
Baigusi šiuolaikinio šokio studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje Viktorija Zobielaitė pradėjo šokti Šeiko šokio teatre. Dirbo su įvairiais Lietuvos ir užsienio choreografais: Agnija Šeiko, Aira Naginevičiūte-Adomaitiene, Vyčiu Jankausku, Rachidu Ouramdane’u, Claude’u Brumachonu, Benjaminu Lamarche’u, Samueliu Mathieu, Alexandra Pirici ir kt. Šoko tokiuose spektakliuose kaip „La CALASH La Latin-LT“(choreografas Palle Granhøjus, 2022), „Kill, Baby, Kill“ (choreografė Inga Kuznecova, 2021), „Audros akis“ (choreografas Rachidas Ouramdane’as, 2021), „Boléro-Extended“ (choreografas Granhøjus, 2019), „Pareiškiu – Brandir“ (choreografas Albanas Richardas, 2018) ir kt.
Pokalbis su aktoriumi Laurynu Jurgeliu
Aktorius Laurynas Jurgelis sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Kankinys“ (rež. Oskaras Koršunovas, Lietuvos nacionalinis dramos teatras (LNDT), 2015), „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“ (rež. Koršunovas, LNDT ir OKT, 2015) „Reikalai“ (rež. Paulius Markevičius, Meno ir mokslo laboratorija (MMLAB), 2017), „#beskambučio“, (rež. Paulius Tamolė, LNDT, 2017), „Nežinoma žemė. Šalčia“ (rež. Jonas Tertelis, LNDT, 2018), „Brilijant advenčers“ (rež. Gediminas Rimeika, MMLAB, 2021), „Boksas“ (rež. Antanas Obcarskas, LNDT, 2022) ir kt.
Pokalbis su Konstantinu Kosovecu
Šiuolaikinio cirko artistas Konstantinas Kosovecas nuo 2008 m. praktikuoja daugelį disciplinų, bet daugiausia oro akrobatiką. Tobulino žinias Rogelio Rivelio cirko mokykloje Barselonoje, FLIC cirko mokykloje Italijoje bei Nacionalinėje cirko mokykloje Monrealyje. Nuo 2013 m. dalyvauja kuriant cirko ir šokio spektaklius. Yra vienas šiuolaikinio cirko trupės „Taigi cirkas“ ir oro akrobatikos grupės „Insomnis“ įkūrėjų bei vienas Lietuvos šiuolaikinio cirko asociacijos steigėjų. Veda cirko disciplinų pamokas ir dirbtuves Lietuvoje ir daugelyje Europos šalių.
Spektaklis „Adomas 2.0“
Pastaruoju metu teatre distopijos pasauliai vėl prisimenami kaip šiuolaikinio žmogaus ateities projekcijos, pranešančios, kad jis pavirs laimės, tobulybės ir estetikos vergu. Šiuolaikinės intelektualios klounados teatro spektaklis „Adomas 2.0“ (rež. Žilvinas Beniušis) parodo, kad kiekviena tobulybė veda į tragediją.
Pokalbis su Giedre Degutyte
Giedrė Degutytė – šiuolaikinio cirko, klounados ir fizinio teatro kūrėja, atlikėja bei tyrėja. Gyvena ir kuria keliaudama tarp Prancūzijos, Didžiosios Britanijos ir Lietuvos. Studijas pradėjo Lidso universitete Šiaurės Anglijoje. Londono universiteto Karališkojoje centrinėje oratorystės ir dramos mokykloje baigė scenos meno praktikos, kaip tyrimo, magistro studijas. Čia atrado „lanko klounadą“. Nuo 2020 m. studijuoja Londono klounų mokykloje. Meninėje praktikoje jungia klounados ir lanko sukimo disciplinas. Lietuvos festivalyje „Naujojo cirko savaitgalis“ pristatytas jos monospektaklis „Apie lanko sukimą“ (2019), kuriame ji taip pat pabrėžia šiuolaikinio cirko artisto siekį ne tik demonstruoti meistriškumą, bet ir bendrauti su žiūrovais.
Pokalbis su garsų kūrėja Dominyka Adomaityte
Dominyka Adomaitytė – sinchroninių triukšmų kūrėja, „Folių“ menininkė (Foley artist), sukūrusi garsus performansams „Georges Méliès: La Nuit inventée“ (Prancūzų sinemateka, 2021), „Par Belzébuth!“ (Luvras, 2022) bei „La Neige“ (Pompidou centras, 2019). Menininkė taip pat kūrė garsus kino filmams „Motinos“ (rež. Birutė Kapustinskaitė, 2021), „Per arti“ (rež. Austėja Urbaitė, 2021), „Automobilių stovėjimo aikštelė“ (rež. Jorė Janavičiūtė, 2021), „Vevnitř“ (rež. Viktorie Štěpánová, 2020). Kartu su Vykintu Labanausku režisavo animacinį trumpametražį filmą „Močiutės blynai“ (2019).
Pokalbis su oro akrobate Elena Kosovec
Oro akrobatė Elena Kosovec cirko disciplinų įgūdžius tobulino Rogelio Rivelio cirko mokykloje Barselonoje, 2019 m. baigė jungtinį CNAC (Prancūzija) ir ESAC (Belgija) aukštųjų cirko mokyklų cirko dramaturgijos kursą, taip pat „Gravity Circus“ OMIC intensyvų kursą, skirtą oro akrobatams, ir Emiliano Rono profesionalų virvės kursą Barselonoje. 2015 m. kartu su bendraminčiais įkūrė oro akrobatikos grupę „Insomnis“, 2016 m. – šiuolaikinio cirko trupę „Taigi cirkas“. Sukūrė tokius darbus kaip „Try Again“ (kartu su Konstantinu Kosovecu, 2017), „Eižėjimas“ (kartu su Kosovecu ir Lina Puodžiukaite-Lanauskiene, 2019) „Nionia“ (2020) ir kt. Yra Šiuolaikinio cirko asociacijos vadovė.
Pokalbis su šokėja Ula Liagaite
Šokėja Ula Liagaitė studijavo šiuolaikinį šokį „The Northern School of Contemporary Dance“ Anglijoje ir LEM Argentinoje. Sukūrė tokius darbus kaip „Duetas kuris buvo“, „Nedidelės apimties vyksmas“ („Small Performance“), „Una Chiva“ (choreografė Viviana Iasparra) ir kt. Taip pat vaidina Łukaszo Twarkowskio spektaklyje „Respublika“ (Lietuvos nacionalinis dramos teatras, 2020).
Pokalbis su Inga Kuznecova
Inga Kuznecova – šokėja ir choreografė. Nuo 2014 m. dėsto Klaipėdos universitete, yra šiuolaikinio šokio studijos „Jazz Up“ vadovė, kuria ir šoka Šeiko šokio teatre. Sukūrė spektaklius „Mikas ir pusryčiai“ (2010), „Ir viskas klojosi kuo puikiausiai“ (kartu su Petru Lisausku, 2012), „Diagnozė – krepšinis“ (2012), „Pamirštos princesės“ (2016) ir „Kill, Baby, Kill“ (2021).