7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Autorius: Ignas Zalieckas

Ignas Zalieckas

Nepastovaus gyvenimo ir minčių judesys

Pokalbis su šokėja Marija Ivaškevičiūte

Marija Ivaškevičiūtė, M.K. Čiurlionio menų mokykloje baigusi šiuolaikinio šokio specialybę, pradėjo dirbti Šeiko šokio teatre Klaipėdoje. Bendradarbiavo su tokiais choreografais kaip Agnija Šeiko, Ugnė Dievaitė, Inga Kuznecova, Palle Granhøjus, Daphnis Kokkinos, Vilma Pitrinaitė, Dalija Acin Thelander ir kt. Šoko įvairiuose festivaliuose užsienyje: Vokietijoje, Norvegijoje, Ispanijoje, Maltoje. Už vaidmenį šokio spektaklyje „Klajojančios kopos“ (choreografas Daphnis Kokkinos, 2020) apdovanota „Auksiniu scenos kryžiumi. Taip pat filmavosi architektūros ir šokio projekte „Šokis plius miestas“.

Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Klajojančios kopos“. M. Lukošiaus nuotr.
Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Klajojančios kopos“. M. Lukošiaus nuotr.
Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Boléro-Extended“. Tarptautinio Klaipėdos violončelės festivalio ir konkurso nuotr.
Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Boléro-Extended“. Tarptautinio Klaipėdos violončelės festivalio ir konkurso nuotr.
Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Boléro-Extended“. D. Matvejevo nuotr.
Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Boléro-Extended“. D. Matvejevo nuotr.
Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Laikas nė(e)rimui“. G. Kuznecovo nuotr.
Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Laikas nė(e)rimui“. G. Kuznecovo nuotr.
Nielsas Claesas ir Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Laikas nė(e)rimui“. G. Kuznecovo nuotr.
Nielsas Claesas ir Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Laikas nė(e)rimui“. G. Kuznecovo nuotr.
Nielsas Claesas ir Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Laikas nė(e)rimui“. Šeiko šokio teatro nuotr.
Nielsas Claesas ir Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Laikas nė(e)rimui“. Šeiko šokio teatro nuotr.
Scena iš spektaklio „Ordredesordreordredesordre“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš spektaklio „Ordredesordreordredesordre“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Klajojančios kopos“. M. Lukošiaus nuotr.
Marija Ivaškevičiūtė spektaklyje „Klajojančios kopos“. M. Lukošiaus nuotr.
Ignas Zalieckas

Pirmiausia reikia gerai pažinti kūną

Pokalbis su šokėja Viktorija Zobielaite

Baigusi šiuolaikinio šokio studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje Viktorija Zobielaitė pradėjo šokti Šeiko šokio teatre. Dirbo su įvairiais Lietuvos ir užsienio choreografais: Agnija Šeiko, Aira Naginevičiūte-Adomaitiene, Vyčiu Jankausku, Rachidu Ouramdane’u, Claudeu Brumachonu, Benjaminu Lamarcheu, Samueliu Mathieu, Alexandra Pirici ir kt. Šoko tokiuose spektakliuose kaip „La CALASH La Latin-LT“(choreografas Palle Granhøjus, 2022), „Kill, Baby, Kill“ (choreografė Inga Kuznecova, 2021), „Audros akis“ (choreografas Rachidas Ouramdane’as, 2021), „Boléro-Extended“ (choreografas Granhøjus, 2019), „Pareiškiu – Brandir“ (choreografas Albanas Richardas, 2018) ir kt.

Viktorija Zobielaitė šokio spektaklyje „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Viktorija Zobielaitė šokio spektaklyje „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Viktorija Zobielaitė ir Nielsas Claesas šokio spektaklyje „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Viktorija Zobielaitė ir Nielsas Claesas šokio spektaklyje „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Viktorija Zobielaitė šokio spektaklyje „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Viktorija Zobielaitė šokio spektaklyje „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Audros akis“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Mantas Černeckas, Viktorija Zobielaitė ir Oksana Griaznova šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Mantas Černeckas, Viktorija Zobielaitė ir Oksana Griaznova šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Viktorija Zobielaitė, Mantas Černeckas ir Oksana Griaznova šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Viktorija Zobielaitė, Mantas Černeckas ir Oksana Griaznova šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Ignas Zalieckas

Kamera teatro vaidybos nepaverčia „kaip kine“

Pokalbis su aktoriumi Laurynu Jurgeliu

Aktorius Laurynas Jurgelis sukūrė vaidmenis tokiuose spektakliuose kaip „Kankinys“ (rež. Oskaras Koršunovas, Lietuvos nacionalinis dramos teatras (LNDT), 2015), „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“ (rež. Koršunovas, LNDT ir OKT, 2015) „Reikalai“ (rež. Paulius Markevičius, Meno ir mokslo laboratorija (MMLAB), 2017), „#beskambučio“, (rež. Paulius Tamolė, LNDT, 2017), „Nežinoma žemė. Šalčia“ (rež. Jonas Tertelis, LNDT, 2018), „Brilijant advenčers“ (rež. Gediminas Rimeika, MMLAB, 2021), „Boksas“ (rež. Antanas Obcarskas, LNDT, 2022) ir kt.

Laurynas Jurgelis, Džiugas Grinys ir Marius Repšys spektaklyje „Boksas“. D. Matvejevo nuotr.
Laurynas Jurgelis, Džiugas Grinys ir Marius Repšys spektaklyje „Boksas“. D. Matvejevo nuotr.
Laurynas Jurgelis ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Boksas“. D. Matvejevo nuotr.
Laurynas Jurgelis ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Boksas“. D. Matvejevo nuotr.
Laurynas Jurgelis ir Giedrius Savickas spektaklyje „Boksas“. D. Matvejevo nuotr.
Laurynas Jurgelis ir Giedrius Savickas spektaklyje „Boksas“. D. Matvejevo nuotr.
Gediminas Rimeika ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Boksas“. D. Matvejevo nuotr.
Gediminas Rimeika ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Boksas“. D. Matvejevo nuotr.
Laurynas Jurgelis spektaklyje „Voicekas“. D. Matvejevo nuotr.
Laurynas Jurgelis spektaklyje „Voicekas“. D. Matvejevo nuotr.
Agnieška Ravdo ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Voicekas“. D. Matvejevo nuotr.
Agnieška Ravdo ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Voicekas“. D. Matvejevo nuotr.
Eimantas Pakalka ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“. D. Matvejevo nuotr.
Eimantas Pakalka ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“. D. Matvejevo nuotr.
Laurynas Jurgelis ir Agnieška Ravdo spektaklyje „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“. D. Matvejevo nuotr.
Laurynas Jurgelis ir Agnieška Ravdo spektaklyje „Įstabioji ir graudžioji Romeo ir Džuljetos istorija“. D. Matvejevo nuotr.
Ignas Zalieckas

Kintantis požiūris į cirką

Pokalbis su Konstantinu Kosovecu

Šiuolaikinio cirko artistas Konstantinas Kosovecas nuo 2008 m. praktikuoja daugelį disciplinų, bet daugiausia oro akrobatiką. Tobulino žinias Rogelio Rivelio cirko mokykloje Barselonoje, FLIC cirko mokykloje Italijoje bei Nacionalinėje cirko mokykloje Monrealyje. Nuo 2013 m. dalyvauja kuriant cirko ir šokio spektaklius. Yra vienas šiuolaikinio cirko trupės „Taigi cirkas“ ir oro akrobatikos grupės „Insomnis“ įkūrėjų bei vienas Lietuvos šiuolaikinio cirko asociacijos steigėjų. Veda cirko disciplinų pamokas ir dirbtuves Lietuvoje ir daugelyje Europos šalių.

Konstantinas Kosovecas pasirodyme „R.L.42“. D. Putino nuotr.
Konstantinas Kosovecas pasirodyme „R.L.42“. D. Putino nuotr.
Konstantinas Kosovecas pasirodyme „R.L.42“. D. Putino nuotr.
Konstantinas Kosovecas pasirodyme „R.L.42“. D. Putino nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. J. Dargytės (Sutemose photography) nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. J. Dargytės (Sutemose photography) nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. G. Jauniškio nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. G. Jauniškio nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. G. Jauniškio nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. G. Jauniškio nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. G. Jauniškio nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. G. Jauniškio nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. G. Jauniškio nuotr.
Konstantinas Kosovecas spektaklyje „Endurance“. G. Jauniškio nuotr.
Konstantinas Kosovecas pasirodyme „Try Again“. D. Matvejevo nuotr.
Konstantinas Kosovecas pasirodyme „Try Again“. D. Matvejevo nuotr.
Ignas Zalieckas

Tragedijos nuojauta pakeliui į tobulybę

Spektaklis „Adomas 2.0“

Pastaruoju metu teatre distopijos pasauliai vėl prisimenami kaip šiuolaikinio žmogaus ateities projekcijos, pranešančios, kad jis pavirs laimės, tobulybės ir estetikos vergu. Šiuolaikinės intelektualios klounados teatro spektaklis „Adomas 2.0“ (rež. Žilvinas Beniušis) parodo, kad kiekviena tobulybė veda į tragediją.

Aurelijus Pocius ir Indrė Mickevičiūtė-Petrauskienė spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Aurelijus Pocius ir Indrė Mickevičiūtė-Petrauskienė spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Severina Špakovska ir Aurelijus Pocius spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Severina Špakovska ir Aurelijus Pocius spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Arturas Svorobovičius spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Arturas Svorobovičius spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Scena iš spektaklio „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Scena iš spektaklio „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Severina Špakovska spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Severina Špakovska spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Aurelijus Pocius ir Severina Špakovska spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Aurelijus Pocius ir Severina Špakovska spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Arturas Svorobovičius ir Severina Špakovska spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Arturas Svorobovičius ir Severina Špakovska spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Severina Špakovska ir Aurelijus Pocius spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Severina Špakovska ir Aurelijus Pocius spektaklyje „Adomas 2.0“. G. Jauniškio nuotr.
Ignas Zalieckas

Klouno požiūris į lanko sukimą

Pokalbis su Giedre Degutyte

Giedrė Degutytė – šiuolaikinio cirko, klounados ir fizinio teatro kūrėja, atlikėja bei tyrėja. Gyvena ir kuria keliaudama tarp Prancūzijos, Didžiosios Britanijos ir Lietuvos. Studijas pradėjo Lidso universitete Šiaurės Anglijoje. Londono universiteto Karališkojoje centrinėje oratorystės ir dramos mokykloje baigė scenos meno praktikos, kaip tyrimo, magistro studijas. Čia atrado „lanko klounadą“. Nuo 2020 m. studijuoja Londono klounų mokykloje. Meninėje praktikoje jungia klounados ir lanko sukimo disciplinas. Lietuvos festivalyje „Naujojo cirko savaitgalis“ pristatytas jos monospektaklis „Apie lanko sukimą“ (2019), kuriame ji taip pat pabrėžia šiuolaikinio cirko artisto siekį ne tik demonstruoti meistriškumą, bet ir bendrauti su žiūrovais.

Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Giedrė Degutytė monospektaklyje „Apie lanko sukimą“. D. Matvejevo nuotr.
Ignas Zalieckas

Kaip sukuriamas tekančios lavos garsas

Pokalbis su garsų kūrėja Dominyka Adomaityte

Dominyka Adomaitytė – sinchroninių triukšmų kūrėja, „Folių“ menininkė (Foley artist), sukūrusi garsus performansams „Georges Méliès: La Nuit inventée“ (Prancūzų sinemateka, 2021), „Par Belzébuth!“ (Luvras, 2022) bei „La Neige“ (Pompidou centras, 2019). Menininkė taip pat kūrė garsus kino filmams „Motinos“ (rež. Birutė Kapustinskaitė, 2021), „Per arti“ (rež. Austėja Urbaitė, 2021), „Automobilių stovėjimo aikštelė“ (rež. Jorė Janavičiūtė, 2021), „Vevnitř“ (rež. Viktorie Štěpánová, 2020). Kartu su Vykintu Labanausku režisavo animacinį trumpametražį filmą „Močiutės blynai“ (2019).

Dominyka Adomaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.
Dominyka Adomaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.
Vykintas Labanauskas ir Dominyka Adomaitytė performance „Par Belzébuth!“. R. Adomaičio nuotr.
Vykintas Labanauskas ir Dominyka Adomaitytė performance „Par Belzébuth!“. R. Adomaičio nuotr.
Dominyka Adomaitytė ir Vykintas Labanauskas performance „Par Belzébuth!“. R. Adomaičio nuotr.
Dominyka Adomaitytė ir Vykintas Labanauskas performance „Par Belzébuth!“. R. Adomaičio nuotr.
Dominyka Adomaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.
Dominyka Adomaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.
Dominyka Adomaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.
Dominyka Adomaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.
Dominyka Adomaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.
Dominyka Adomaitytė. Asmeninio archyvo nuotr.
Ignas Zalieckas

Šiuolaikinis cirkas – ne tik fizinis veiksmas

Pokalbis su oro akrobate Elena Kosovec

Oro akrobatė Elena Kosovec cirko disciplinų įgūdžius tobulino Rogelio Rivelio cirko mokykloje Barselonoje, 2019 m. baigė jungtinį CNAC (Prancūzija) ir ESAC (Belgija) aukštųjų cirko mokyklų cirko dramaturgijos kursą, taip pat „Gravity Circus“ OMIC intensyvų kursą, skirtą oro akrobatams, ir Emiliano Rono profesionalų virvės kursą Barselonoje. 2015 m. kartu su bendraminčiais įkūrė oro akrobatikos grupę „Insomnis“, 2016 m. – šiuolaikinio cirko trupę „Taigi cirkas“. Sukūrė tokius darbus kaip „Try Again“ (kartu su Konstantinu Kosovecu, 2017), „Eižėjimas“ (kartu su Kosovecu ir Lina Puodžiukaite-Lanauskiene, 2019) „Nionia“ (2020) ir kt. Yra Šiuolaikinio cirko asociacijos vadovė.

Elena Kosovec pasirodyme „Nionia“. D. Putino nuotr.
Elena Kosovec pasirodyme „Nionia“. D. Putino nuotr.
Elena Kosovec pasirodyme „Nionia“. D. Putino nuotr.
Elena Kosovec pasirodyme „Nionia“. D. Putino nuotr.
Elena Kosovec pasirodyme „Nionia“. D. Putino nuotr.
Elena Kosovec pasirodyme „Nionia“. D. Putino nuotr.
Elena Kosovec pasirodyme „Nionia“. D. Putino nuotr.
Elena Kosovec pasirodyme „Nionia“. D. Putino nuotr.
Elena Kosovec ir Konstantinas Kosovecas pasirodyme „Try Again“. D. Matvejevo nuotr.
Elena Kosovec ir Konstantinas Kosovecas pasirodyme „Try Again“. D. Matvejevo nuotr.
Elena Kosovec pasirodyme „Try Again“. D. Matvejevo nuotr.
Elena Kosovec pasirodyme „Try Again“. D. Matvejevo nuotr.
Elena Kosovec performanse „Eižėjimas“. J. Dargytės (Sutemose photography) nuotr.
Elena Kosovec performanse „Eižėjimas“. J. Dargytės (Sutemose photography) nuotr.
Elena Kosovec performanse „Eižėjimas“. J. Dargytės (Sutemose photography) nuotr.
Elena Kosovec performanse „Eižėjimas“. J. Dargytės (Sutemose photography) nuotr.
Ignas Zalieckas

Šokis gali kurti alternatyvias struktūras

Pokalbis su šokėja Ula Liagaite

Šokėja Ula Liagaitė studijavo šiuolaikinį šokį „The Northern School of Contemporary Dance“ Anglijoje ir LEM Argentinoje. Sukūrė tokius darbus kaip „Duetas kuris buvo“, „Nedidelės apimties vyksmas“ („Small Performance“), „Una Chiva“ (choreografė Viviana Iasparra) ir kt. Taip pat vaidina Łukaszo Twarkowskio spektaklyje „Respublika“ (Lietuvos nacionalinis dramos teatras, 2020).

Ula Liagaitė. M. La Banca nuotr.
Ula Liagaitė. M. La Banca nuotr.
Ula Liagaitė šokio spektaklyje „Una Chiva“. G. V. Videla nuotr.
Ula Liagaitė šokio spektaklyje „Una Chiva“. G. V. Videla nuotr.
Ula Liagaitė šokio spektaklyje „Duetas, kuris buvo“. L. Mykolaičio nuotr.
Ula Liagaitė šokio spektaklyje „Duetas, kuris buvo“. L. Mykolaičio nuotr.
Ula Liagaitė šokio spektaklyje „Duetas, kuris buvo“. L. Mykolaičio nuotr.
Ula Liagaitė šokio spektaklyje „Duetas, kuris buvo“. L. Mykolaičio nuotr.
Ula Liagaitė šokio spektaklyje „Duetas, kuris buvo“. L. Mykolaičio nuotr.
Ula Liagaitė šokio spektaklyje „Duetas, kuris buvo“. L. Mykolaičio nuotr.
Ula Liagaitė pasirodyme „Nedidelės apimties vyksmas“. Asmeninio archyvo nuotr.
Ula Liagaitė pasirodyme „Nedidelės apimties vyksmas“. Asmeninio archyvo nuotr.
Ula Liagaitė pasirodyme „Nedidelės apimties vyksmas“. Asmeninio archyvo nuotr.
Ula Liagaitė pasirodyme „Nedidelės apimties vyksmas“. Asmeninio archyvo nuotr.
Ula Liagaitė ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Respublika“. A. Vasilenko nuotr.
Ula Liagaitė ir Gediminas Rimeika spektaklyje „Respublika“. A. Vasilenko nuotr.
Ignas Zalieckas

Kada supratai, kad užaugai?

Pokalbis su Inga Kuznecova

Inga Kuznecova – šokėja ir choreografė. Nuo 2014 m. dėsto Klaipėdos universitete, yra šiuolaikinio šokio studijos „Jazz Up“ vadovė, kuria ir šoka Šeiko šokio teatre. Sukūrė spektaklius „Mikas ir pusryčiai“ (2010), „Ir viskas klojosi kuo puikiausiai“ (kartu su Petru Lisausku, 2012), „Diagnozė – krepšinis“ (2012), „Pamirštos princesės“ (2016) ir „Kill, Baby, Kill“ (2021).

Inga Kuznecova. K. Lučinsko nuotr.
Inga Kuznecova. K. Lučinsko nuotr.
Mantas Černeckas, Viktorija Zobielaitė ir Oksana Griaznova šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Mantas Černeckas, Viktorija Zobielaitė ir Oksana Griaznova šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Nielsas Claesas šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Nielsas Claesas šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Scena iš šokio spektaklio „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Mantas Černeckas šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Mantas Černeckas šokio spektaklyje „Kill, Baby, Kill“. E. Sabaliauskaitės nuotr.
Sigita Juraškaitė šokio spektaklyje „Pamirštos princesės“. D. Matvejevo nuotr.
Sigita Juraškaitė šokio spektaklyje „Pamirštos princesės“. D. Matvejevo nuotr.
Gintarė Marija Ščavinskaitė šokio spektaklyje „Pamirštos princesės“. D. Matvejevo nuotr.
Gintarė Marija Ščavinskaitė šokio spektaklyje „Pamirštos princesės“. D. Matvejevo nuotr.
  PUSLAPIS IŠ 5  >>> Archyvas