7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Šokis

Helmutas Šabasevičius

Šokio dienoraščiai

Gegužė ir birželis

Per „Auksinių scenos kryžių“ apdovanojimus didžiulio dėmesio sulaukęs Šeiko šokio teatro projektas „Indigo. Das Schliemann Projekt“, parodytas „Dūmų fabrike“, labiau priminė performatyvią instaliaciją, kurioje choreografinę mintį užgožė mėlynų plastiko dulkių pūga. Efektingas vizualinis sprendimas – juo gėrintis – drauge vertė nerimauti dėl Heinricho Schliemanno pėdomis sekančių šiuolaikinio šokio menininkų sveikatos: žiūrovams buvo siūlomi respiratoriai, o šokio archeologams klaidžioti po asociacijų erdves teko plikomis nosimis, burnomis ir akimis.

Paulina Kuraitė ir Joris Bulotas „Vaikiškame pas de deux“. M. Aleksos nuotr.
Paulina Kuraitė ir Joris Bulotas „Vaikiškame pas de deux“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „Indigo. Das Schliemann Projekt“. P. Gasiūno nuotr.
Scena iš spektaklio „Indigo. Das Schliemann Projekt“. P. Gasiūno nuotr.
Olga Konošenko spektaklyje „Camino real“. A. Gudo nuotr.
Olga Konošenko spektaklyje „Camino real“. A. Gudo nuotr.
Margarita Simonova šokio kompozicijoje „Draft No. 2 „π INSECURED“ („Kūrybinis impulsas“). M. Aleksos nuotr.
Margarita Simonova šokio kompozicijoje „Draft No. 2 „π INSECURED“ („Kūrybinis impulsas“). M. Aleksos nuotr.
Scena iš Neli Beliakaitės Baltijos baleto akademijos baigiamojo spektaklio „Raudonkepuraitė“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš Neli Beliakaitės Baltijos baleto akademijos baigiamojo spektaklio „Raudonkepuraitė“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš Nerijaus Juškos baleto mokyklos baigiamojo spektaklio „Stichijos“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš Nerijaus Juškos baleto mokyklos baigiamojo spektaklio „Stichijos“. M. Aleksos nuotr.
Adelija Kondrataitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Adelija Kondrataitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Ignas Zalieckas

Lietuvoje jaučiuosi laisvas

Pokalbis su šokėju Diego Armando Vega Alcalá

Meksikoje gimęs šokėjas Diego Armando Vega Alcalá prie Kauno šokio teatro „Aura“ trupės prisijungė 2022 metais. Šoka tokiuose spektakliuose kaip „Sodas 4.12°“ (choreografė Birutė Letukaitė, 2023), „Ištrintos durys“ (choreografė Letukaitė, 2022), „Esybė“ (choreografas Ryu Suzuki, 2022), „Sužeistas elnias“ (choreografai Clara Giambino ir Blakeas Seidelis, 2021), „Imagine / Įsivaizduok“ (choreografė Letukaitė, 2020), „Norėčiau būt paparčio žiedu“ (choreografė Bea Debrabant, 2018) ir kt. Už vaidmenį spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“ (choreografė Letukaitė, 2022) nominuotas „Auksiniam scenos kryžiui“.

Diego Armando Vega Alcalá spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá ir Marine Fernandez šokio spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá ir Marine Fernandez šokio spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Marine Fernandez ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Marine Fernandez ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „(M)eilės (m)eilėse“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sprendimas“. S. Daščioro nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sprendimas“. S. Daščioro nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Armando Vega Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá spektaklyje „Norėčiau būt paparčio žiedu“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Diego Armando Vega Alcalá spektaklyje „Norėčiau būt paparčio žiedu“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Agnė Zėringytė

Neįstrigti į monotoniją

Pokalbis su baleto šokėju Imanoliu Sastre’u Martinu

Ispanų kilmės baleto šokėjas Imanolis Sastre’as Martinas, baigęs Europos baleto mokyklą Amsterdame, trečius metus šoka Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre (LNOBT). Pasirodydavęs įvairių spektaklių kordebalete, praėjusį sezoną debiutavo Espados vaidmeniu balete „Don Kichotas“. Taip pat „Kūrybiniame impulse“ pristatė savo sukurtą choreografiją: 2022 m. – eskizą „Sielos“, o 2023 m. – „Sinergija“.

Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas ir Vilija Montrimaitė balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre’as Martinas ir Vilija Montrimaitė balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Vilija Montrimaitė ir Imanolis Sastre’as Martinas balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Flesh“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Flesh“. M. Aleksos nuotr.
Žilvinas Dautartas

Patriarchato saulėlydis?

Apie Lietuvos choreografiją

Jau rašiau, kad klasikinio baleto pasaulyje moterys po truputį užkariauja, o vyrai (taip pat po truputį) užleidžia savo turėtas pozicijas. Taip teigti leidžia statistiniai skaičiavimai, gal ir ne tokie tikslūs, kaip norėtųsi, bet iškalbingi. Vos ne per šimtmečio etapą Lietuvos baletui vadovavo arba repertuarą formavo daugiau nei penkiasdešimt vyrų ir dvidešimt moterų. Pastarųjų įtaka per tą laikotarpį buvo minimali. Ir vis dėlto kas inspiravo tuos pokyčius, nors ir lėtus? Tad persikelkime į XX amžiaus pradžią.

Scena iš baleto „Pradžioje nebuvo nieko“ (choreografė Živilė Baikštytė). M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Pradžioje nebuvo nieko“ (choreografė Živilė Baikštytė). M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Pradžioje nebuvo nieko“ (choreografė Živilė Baikštytė). M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Pradžioje nebuvo nieko“ (choreografė Živilė Baikštytė). M. Aleksos nuotr.
Olesia Šaitanova ir Jonas Laucius šokio spektaklyje „Pikų dama“ (choreografė Anželika Cholina). D. Matvejevo nuotr.
Olesia Šaitanova ir Jonas Laucius šokio spektaklyje „Pikų dama“ (choreografė Anželika Cholina). D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“ (choreografė Anželika Cholina). D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“ (choreografė Anželika Cholina). D. Matvejevo nuotr.
Grytė Dirmaitė balete „Kopelija“ (choreografas Vytautas Brazdylis). Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos Šokio teatro nuotr.
Grytė Dirmaitė balete „Kopelija“ (choreografas Vytautas Brazdylis). Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos Šokio teatro nuotr.
Grytė Dirmaitė balete „Kopelija“ (choreografas Vytautas Brazdylis). Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos Šokio teatro nuotr.
Grytė Dirmaitė balete „Kopelija“ (choreografas Vytautas Brazdylis). Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos Šokio teatro nuotr.
Agnė Zėringytė

Šokio dialogai

„Kūrybinis impulsas XI“

Besidomintiems Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) šokėjų trupe svarbiu ir džiugiu įvykiu tampa buvusio baleto trupės meno vadovo Krzysztofo Pastoro sumanyta iniciatyva „Kūrybinis impulsas“, šiais metais surengtas vienuoliktą kartą. Jis tapo erdve pasireikšti pradedantiems choreografams, kurių idėjos atspindi ne tik šiandienos Lietuvos baletą, bet ir jo ateitį.

Scena iš šokio kompozicijos „Draft No. 2 „π INSECURED“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Draft No. 2 „π INSECURED“. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė šokio kompozicijoje „Aš ateinu vienas ir pas tave“. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė šokio kompozicijoje „Aš ateinu vienas ir pas tave“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Seansas“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Seansas“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Laikyti, paleisti“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Laikyti, paleisti“. M. Aleksos nuotr.
Gohar Mkrtchyan ir Gabrielės Marčiukaitytės šokio kompozicijoje „Trikdžiai“. M. Aleksos nuotr.
Gohar Mkrtchyan ir Gabrielės Marčiukaitytės šokio kompozicijoje „Trikdžiai“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Sinergija“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Sinergija“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos  „Nei penki, nei devyni“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Nei penki, nei devyni“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Draft No. 2 „π INSECURED“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš šokio kompozicijos „Draft No. 2 „π INSECURED“. M. Aleksos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Kur bėgi, Dezdemona?

Anatolijaus Šenderovo ir Anželikos Cholinos baletas Kauno valstybiniame muzikiniame teatre

Dauguma Lietuvos kompozitorių parašytų baletų – vieno spektaklio kūriniai (išimtis – kelis kartus statyta Eduardo Balsio „Eglė žalčių karalienė“). Šią taisyklę sulaužė ir Kauno valstybiniame muzikiniame teatre įvykusi Anatolijaus Šenderovo baleto „Dezdemona“ premjera. 2005 m. į Vilniaus festivalio programą įtrauktas baletas, pastatytas Rusijos choreografo Kirillo Simonovo, tapo Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro repertuaro dalimi ir buvo rodomas iki 2013-ųjų. Tai vienintelis baleto spektaklis, sulaukęs paskyros „Prašome nenutraukti baleto „Dezdemona“ gyvavimo“ tinklalapyje www.peticijos.lt.

Nora Straukaitė balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Lukrecija Vaitiekutė ir Gintaras Visockis balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Lukrecija Vaitiekutė ir Gintaras Visockis balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Tarp literatūros ir choreografijos

Baletas „Baubas“ Latvijos nacionalinėje operoje

Naujausias Latvijos nacionalinės operos baleto trupės spektaklis – Oleksandro Rodino baletas „Baubas. Siaubo naktys“, kurio premjera įvyko 2023 m. balandžio 20 d., – atgaivino vaikystės prisiminimus apie nedideliame ir dar nespalvotame televizijos ekrane žiūrėtą, ko gero, vieną pirmųjų sovietinių siaubo filmų, sukurtą 1967 m. pagal Nikolajaus Gogolio apsakymą.

Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Ieva Tumanovičiūtė

Žiūrovo prisilietimas

Festivalis „Naujasis Baltijos šokis“ (II)

Pažintį su pirmoje teksto dalyje aprašytomis šokėjų asmenybėmis pratęsia susitikimas su švedų šokėju ir choreografu Sindri Runudde. Nors neretai interaktyvumas atbaido, dalyvauti jo spektaklyje „A Sensoral Lecture“ reiškia nurimti ir pajausti. Šokėjas leidžia žiūrovui įsiklausyti į savo kūną: kiekvienas turi puodelį su nulaužta ąsele, kurį gali liesti. Jaukų ir pagarbų santykį su žiūrovu kuriantis Runudde skatina dalyvauti tiek, kiek norisi. Kartais jis nurodo, kaip liesti indą, tarkim, labai švelniai per atstumą, susitelkiant į akimirką prieš pat prisilietimą, į tarp rankos ir objekto tvyrančią energiją, po to paspausti stipriau, užčiuopiant savo raumenis ir galiausiai kaulus. Stebint šokėjo judesius, malonu judėti nors rankomis ar glausti puodelį prie kūno.

Sindri Runudde spektaklyje „A Sensoral Lecture“. D. Ališausko nuotr.
Sindri Runudde spektaklyje „A Sensoral Lecture“. D. Ališausko nuotr.
Sindri Runudde spektaklyje „A Sensoral Lecture“. D. Ališausko nuotr.
Sindri Runudde spektaklyje „A Sensoral Lecture“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „The Pretty Things“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „The Pretty Things“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „The Pretty Things“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „The Pretty Things“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „Bisonte“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Bisonte“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Bisonte“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Bisonte“. D. Matvejevo nuotr.
Sati Veyrunes spektaklyje „Hope Hunt“. D. Ališausko nuotr.
Sati Veyrunes spektaklyje „Hope Hunt“. D. Ališausko nuotr.
Sati Veyrunes spektaklyje „Hope Hunt“. D. Ališausko nuotr.
Sati Veyrunes spektaklyje „Hope Hunt“. D. Ališausko nuotr.
Agnė Zėringytė

Šokdama esu kitoje būtyje

Pokalbis su baleto šokėja Darija Seliukaite

Baleto šokėja Darija Seliukaitė prie Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) trupės prisijungė 2018 m., baigusi Nacionalinę M.K. Čiurlionio menų mokyklą. Kaip kordebaleto šokėja dalyvauja spektakliuose „Don Kichotas“, „Bajaderė“, „Spragtukas“ ir kt. Sukūrė pagrindinį Klaros vaidmenį balete vaikams „Užburtos akys“ (choreografė Edita Stundytė, 2022).

Darija Seliukaitė  balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė ir Joao Jezleris balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė ir Joao Jezleris balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Joao Jezleris ir Darija Seliukaitė  balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Joao Jezleris ir Darija Seliukaitė balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Laimis Roslekas ir Darija Seliukaitė balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Laimis Roslekas ir Darija Seliukaitė balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė  balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė  balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė ir Joao Jezleris balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė ir Joao Jezleris balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė  balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Greta Vilnelė

Šokiu keisti visuomenę

Oonos Doherty spektakliai festivalyje „Naujasis Baltijos šokis“

Pernai „Naujajame Baltijos šokyje“ buvo parodytas žymaus graikų choreografo Dimitrio Papaioannou šokio spektaklis „Transverse Orientation“, tapęs ryškiausiu festivalio akcentu. Šiais metais didžiausią įspūdį padarė konfrontacijos siekiantis, aršiai pasaulio susiskaldymo problematiką narstantis choreografės Oonos Doherty spektaklis „Navy Blue“. Antrą kartą Vilniuje parodytas ankstesnis choreografės spektaklis „Hope Hunt“ tapo atskaitos tašku, leidžiančiu įvertinti per šešerius metus įvykusi jos kūrybos pagreitį. Airių kilmės menininkė pasižymi unikalia choreografine raiška ir socialiai bei politiškai angažuotu spektaklių turiniu. Tai maištinga kūrėja, turinti tvirtą požiūrį ir nebijanti jo išreikšti garsiai.

Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Navy Blue“. D. Matvejevo nuotr.
  < PUSLAPIS IŠ 37  >>> Archyvas