„7MD“ MENO PROJEKTAI


Kas: vienas laikraščio puslapis, skiriamas meno kūriniui. Koks: vaizdinis, tekstinis, fotografinis, kokybiškas, konceptualus. Kam: ieškantiems alternatyvų, kritiškiems, drąsiems. Kur: „7 meno dienos“ – interneto portalas ir laikraštis.
Rašykite: 7md@takas.lt, temos lauke didžiosiomis raidėmis PROJEKTAS.


„Taip kalbėjos Bedugnė su Prieblanda“, pjesės eskizas pagal Ričardo Gavelio „Vilniaus pokerį“. 2016 m.
„Taip kalbėjos Bedugnė su Prieblanda“, pjesės eskizas pagal Ričardo Gavelio „Vilniaus pokerį“. 2016 m. KOMENTARŲ Nr. 16 (1210), 2017-04-21

„Tostas. (Už parodą „ŠMC kavinė 1997–2002. Pažaidėt, mergaitės, ir gana“)
„Tostas. (Už parodą „ŠMC kavinė 1997–2002. Pažaidėt, mergaitės, ir gana“) KOMENTARŲ Nr. 3 (1197), 2017-01-20

„Parodos atidarymo kalba“, apipavidalino Gintaras Znamierovskis
„Parodos atidarymo kalba“, apipavidalino Gintaras Znamierovskis KOMENTARŲ Nr. 22 (1174), 2016-06-03

„Tryninis meninimas 7“
„Tryninis meninimas 7“ KOMENTARŲ Nr. 13 (1165), 2016-04-01

„Penkto puslapio skirtukas“
„Penkto puslapio skirtukas“ KOMENTARŲ Nr. 35 (1141), 2015-10-09

Ugnės Kalantaitės meno projektas. 2015 m.

 

Ugnės Kalantaitės meno projektas. 2015 m. KOMENTARŲ Nr. 19 (1125), 2015-05-15

„Ar tu myli Lietuvą?“. 2015m.

 

„Ar tu myli Lietuvą?“. 2015m. KOMENTARŲ Nr. 12 (1118), 2015-03-27

„Kombinatas“. 2015m.

 

„Kombinatas“. 2015m. KOMENTARŲ Nr. 6 (1112), 2015-02-13

„Anonsas“

 

„Anonsas“ KOMENTARŲ Nr. 2 (1108), 2015-01-16

Liudo Parulskio fotomanipuliacija Ernesto Parulskio komentarui

 

Liudo Parulskio fotomanipuliacija Ernesto Parulskio komentarui KOMENTARŲ Nr. 43 (1104), 2014-12-05

„Nespalvota laisvė“. 2014 m.

 

„Nespalvota laisvė“. 2014 m. KOMENTARŲ Nr. 14 (1075), 2014-04-11

objektas. Aurelijos Maknytės nuotr.

 

objektas. Aurelijos Maknytės nuotr. KOMENTARŲ Nr. 10 (1071), 2014-03-14

„Sąrašas“. 2011–2014 m.

 

„Sąrašas“. 2011–2014 m. KOMENTARŲ Nr. 4 (1065), 2014-01-31

„Ta vieta“. 1997–2013 m.

 

„Ta vieta“. 1997–2013 m. KOMENTARŲ Nr. 46 (1060), 2013-12-13

Skelbimai

 

Skelbimai KOMENTARŲ Nr. 33 (1047), 2013-09-13

„Tyliajam modernizmui atminti“. 2013 m.

 

„Tyliajam modernizmui atminti“. 2013 m. KOMENTARŲ Nr. 24 (1038), 2013-06-14

„2013-05-15“

 

„2013-05-15“ KOMENTARŲ Nr. 23 (1037), 2013-06-07

„Laikikliai“. 2005–2006 m.

 

„Laikikliai“. 2005–2006 m. KOMENTARŲ Nr. 19 (1033), 2013-05-10

Keturi puslapiai iš vaikystėje leisto laikraščio TeleTelefonas. 1997 m.

 

Keturi puslapiai iš vaikystėje leisto laikraščio TeleTelefonas. 1997 m. KOMENTARŲ Nr. 14 (1028), 2013-04-05

Performansas „Pieta“. Fotografas Gintautas Trimakas

 

Performansas „Pieta“. Fotografas Gintautas Trimakas KOMENTARŲ Nr. 12 (1026), 2013-03-22

Pagaliau tu kaip aš

 

Pagaliau tu kaip aš KOMENTARŲ Nr. 10 (1024), 2013-03-08

Iš begalinės serijos „Lietuvos dailės istorija paveikslėliuose“

 

Iš begalinės serijos „Lietuvos dailės istorija paveikslėliuose“ KOMENTARŲ Nr. 7 (1021), 2013-02-15

Meno kritikė

 

Meno kritikė KOMENTARŲ Nr. 4 (1018), 2013-01-25

Vyniojamas POPierius

 

Vyniojamas POPierius KOMENTARŲ Nr. 46 (1014), 2012-12-21

PLĖVIAKOJIS VS LOUHAN

 

PLĖVIAKOJIS VS LOUHAN KOMENTARŲ Nr. 42 (1010), 2012-11-23

Paprasti žodžiai
Paprasti žodžiai KOMENTARŲ Nr. 38 (1006), 2012-10-26

Du atvirlaiškiai
Du atvirlaiškiai KOMENTARŲ Nr. 37 (1005), 2012-10-19

Šis „7md“ puslapis yra meno kūrinys

 

Šis „7md“ puslapis yra meno kūrinys KOMENTARŲ Nr. 35 (1003), 2012-10-05

Informacija, prieš tapdama materiali, egzistuoja bangų ir virpesių pavidalu.www.atvira.info
Informacija, prieš tapdama materiali, egzistuoja bangų ir virpesių pavidalu.<i>www.atvira.info</i> KOMENTARŲ Nr. 26 (994), 2012-06-29

Visi savaitraščio tekstai, surašyti į vieną eilutę
Visi savaitraščio tekstai, surašyti į vieną eilutę KOMENTARŲ Nr. 25 (993), 2012-06-22

Apie parodą „Jubiliejus”
Apie parodą „Jubiliejus” KOMENTARŲ Nr. 22 (990), 2012-06-01

Aplankykite žymias Vilniaus vietas
Aplankykite žymias Vilniaus vietas KOMENTARŲ Nr. 17 (985), 2012-04-27

Nepadarytų filmų pavadinimai
Nepadarytų filmų pavadinimai KOMENTARŲ Nr. 15 (983), 2012-04-13

Women in Red. Nacionaliniai Europos Sąjungos šalių paviljonai Venecijos bienalėje 1999-2011
Women in Red. Nacionaliniai Europos Sąjungos šalių paviljonai Venecijos bienalėje 1999-2011 KOMENTARŲ Nr. 11 (979), 2012-03-16

Žurnalas „Kinas”SKAITYKITE ŽURNALE „KINAS”

Stebuklo belaukiant

Pasaulinė dokumentinio kino režisieriaus Audriaus Stonio filmo „Moteris ir ledynas“ premjera įvyko tarptautiniame Amsterdamo kino festivalyje (IDFA). Juosta toliau keliauja po pasaulį ir sėkmingai pelno apdovanojimus: „Kino pavasaryje“ pripažinta geriausiu programos „Baltijos žvilgsnis“ filmu, „DocsBarcelona“ laimėjo apdovanojimą programoje „What the Doc“, Krokuvos kino festivalyje įvertinta FIPRESCI prizu ir „Sidabriniu ragu“ geriausiam vidutinio metražo filmui.

Daugiau nei trisdešimt metų Tian Šanio kalnuose, Tujyk Su ledyne, 3500 metrų aukštyje gyvena mokslininkė Aušra Revutaitė. Atsiskyrusi nuo civilizacijos, glaciologijos stotyje ji tyrinėja klimato pokyčius. Moteriai draugiją palaiko tik šuo su kate. Tiek apie mokslininkę sužinome iš filmo aprašymo, nedaugiau informacijos gauname pasižiūrėję filmą. Režisierius minėjo, kad kai pas mokslininkę atvykę žmonės siūlydavosi praskaidrinti jos vienatvę, moteris sakydavo, kad jos „vienatvė ir taip pakankamai skaidri, kad ją dar reikėtų skaidrinti“. Audrius Stonys siūlo neklausinėti, o pabandyti pajausti moterį, jos ryšį su ledynu, prisiliesti prie šviesos, amžinybės ir dokumentikos stebuklo.

Nebijoti nežinojimo

Jubiliejinio 70-ojo Kanų kino festivalio paralelinėje programoje „Dvi režisierių savaitės“ įvyko naujausio Šarūno Barto filmo „Šerkšnas“ („Frost“) premjera. Pagrindinius vaidmenis šiame kelio filme sukūrė du jauni lietuvių aktoriai Mantas Jančiauskas ir Lyja Maknavičiūtė. Jų personažai spontaniškai sutinka nuvežti humanitarinės pagalbos krovinį iš Vilniaus į Kijevą. Iš pažiūros nesudėtinga užduotis jaunai porai tampa didžiuliu išbandymu. Po filmo premjeros Kanuose su aktoriais kalbėjosi Rimantas Oičenka.

Šventasis

Įvairiuose interviu filmo „Šventasis“ režisierius Andrius Blaževičius minėjo, kad darbinis jo pavadinimas buvo „Krizė“, o pagrindinė idėja – „kad ir kas benutiktų, viskas bus gerai“. Pridurčiau, kad kartu tai filmas apie bejėgiškumą, nuobodulį, galimybes, uždarumą ir kantrybę. Be to, vedama pavadinimo nesąmoningai ieškojau, kuris personažas iš tikrųjų šventas?

Žurnalas „Kinas”ŽURNALAS „KINAS”