Pokalbiai, repeticijos, užrašai (1989–2000)
Durna tendencija – ėjimas į turtingą teatrą. Turtingas yra kinas. Žiūrovas eina žiūrėti ne kino, o kur išleista 80 milijonų. Ir teatras bando eiti ta pačia kryptimi. Peteris Steinas pastatė „Faustą“ už 20 milijonų. Žmonės eina pažiūrėti ne „Fausto“, o kam išleista 20 milijonų. Gal poniom su briliantais ir gerai taip. Tegu jos eina į operą ar dailųjį čiuožimą.
Pokalbiai, repeticijos, užrašai (1989–2000)
Geram teatrui reikia mažai technikos. Mažiau projekcijų... Aktorius gali pats sukurti iliuziją. Režisierius gali sukurti iliuziją.
Pokalbiai, repeticijos, užrašai (1989–2000)
Tęsinys. Pradžia Nr. 16
Pokalbiai, repeticijos, užrašai (1989–2000)
Eimis pasako norintis statyti „Hamletą“. Telefonu. Aš kaime. Telefonas skamba antrame aukšte, nes kitur nėra ryšio.
Pokalbiai, repeticijos, užrašai (1989–2000)
Tęsinys. Pradžia nr. 16
Pokalbiai, repeticijos, užrašai (1989–2000)
Su Eimuntu Nekrošiumi susipažinau 1973-iųjų rudenį, kai abu įstojome į GITIS’ą – Valstybinį A. Lunačarskio teatro meno institutą. Jis įstojo į režisūrą, aš – į teatrologiją. Pirmus keletą metų beveik nebendravome. Susidraugavom – visam gyvenimui – trečiame kurse.