Menininkai: Aidas Bareikis, Gintaras Didžiapetris, Laura Garbštienė, Arūnas Gudaitis,
Kuratoriai: Valentinas Klimašauskas, Kęstutis Kuizinas
Dizainas: Jurgis Griškevičius
Parodos „Didesnio dalis“ užduotis buvo surinkti dvidešimties žymiausių Lietuvos šiuolaikinių menininkų kūrinių rinkinį. Lietuvos pirmininkavimo ES Tarybai 2013 metų antrąjį pusmetį proga šis rinkinys keliaus po įvairias pasaulio galerijas ir muziejus. Projekto kuratorių pakviesti menininkai specialiai šiai kolekcijai pasiūlė po skaitmeninį atspaudą, kuriame panaudojo vieną iš žymiausių, etapinių, labiausiai ikoninių savo kūrinių ar jo dokumentaciją.
Taip išėjo natūraliai. Neturėjau tikslo „įsitvirtinti Lietuvos meno scenoj“, net nelabai žinau, ką tai galėtų reikšti. Jei ir buvo kažkokia strategija, tai labiau atvirkštinė – išvažiavau iš Lietuvos prieš 15 metų tam, kad galėčiau netrukdomas studijuoti šiuolaikinį meną ir kad aš niekam „netrukdyčiau“. Vėliau, 2007 m., Kęstutis Kuizinas mane pakvietė surengti solinę parodą ŠMC. O visa kita yra „Vartų“, kaip mane reprezentuojančios galerijos, normali profesinė veikla: jų pranešimai apie mano parodas, aišku, sėkmingai organizuotas Venecijos bienalės projektas, prieš porą metų surengta mano personalinė paroda galerijoje – taip jie mane tarsi ir
Susidūrus su projektu „Prestižas: šių dienų fantasmagorija“ ramybėje nepalieka įkyrus klausimas, ar nėra neprestižiška kalbėti prestižo tema šiuolaikinio meno kontekstuose? Meno, kuris Vakarų pusėje prieš keturiasdešimt metų atsisakė būti vertinamas ne tik estetikos, bet ir utilitarumo (o tai reiškia, ir vertės, kainos, reitingo) kategorijomis.