Bučinys – puikiausias būdas išreikšti pačius šilčiausius jausmus netariant nė žodžio. Kiekviename bučinyje slypi emocijos ir paslaptys. Vasario 23 d. pilną emocijų ir šiltų jausmų muzikinį bučinį publikai skyrė valstybinis dainų ir šokių ansamblis ,,Lietuva“ (vadovė Edita Katauskienė, vyr. dirigentas ir orkestro vadovas Egidijus Kaveckas). Susirinkusieji į Vilniaus rotušę tą vakarą stebėjo muzikos ir vaizdo koncertą „Bučinys iš Prancūzijos“. Įvairiu repertuaru stebinantis ansamblis ,,Lietuva“ šįkart gerbėjams parengė staigmeną – Georges’o Bizet, Claude’o Debussi, Maurice’o Ravelio ir kitų prancūzų kompozitorių kūrinius atliko nacionaliniais lietuviškais instrumentais.
Django Batesas ir jo grupė ,,Django Bates’ Belovèd“
Ruduo visuomet džiugina ne tik ryškiomis gamtos spalvomis, studentais pasipildžiusiomis didmiesčių gatvėmis, bet ir kasmet Vilniuje vykstančiu ,,Vilnius Mama Jazz“ festivaliu. Šiemet į festivalį, vykusį lapkričio 13–17 d., muzikantai iš viso pasaulio rinkosi jau aštuonioliktą kartą. Be muzikantų iš JAV, kurie nėra praleidę nė vieno festivalio, atvyko svečių iš Belgijos, Graikijos, Izraelio ir Jungtinės Karalystės. Renginio organizatoriai kaip visada pristatė ir Lietuvos džiazą, kuriam beveik išskirtinai buvo skirta mažoji festivalio scena Šiuolaikinio meno centro Kino salėje. Tuo tarpu pagrindinėje scenoje (ŠMC Didžiojoje salėje) tarp daugybės svečių pasirodė tik vienas lietuviškas projektas – Vladimiro Čekasino ir Vladimiro Tarasovo duetas. Visada renginys sulaukia ir nemažai užsienio ekspertų, kritikų, žurnalistų, prodiuserių dėmesio. Tai tikrai puiki galimybė susipažinti su Lietuvos džiazu.
Festivalio „Vilnius Mama Jazz“ rengėjai ir Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Muzikos teorijos katedra organizavo projektą „Vilnius Mama Jazz recenzijų konkursas“, skirtą LMTA studijuojantiems jauniesiems muzikologams bei kitų specialybių studentams. Dalyviai rašė straipsnius apie kurį nors vieną festivalio koncertą. Skelbiame konkurso dalyvių recenzijas.