7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Autorius: Helmutas Šabasevičius

Helmutas Šabasevičius

Laikinumo ir amžinybės sodas

Paroda „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje

„Aplinkui krenta žiedlapiai – it sniegas, / Ir krenta norai – jais šventai tikėjom, – / Pakąsti šalto rudeninio vėjo, / Tarytum metai, jau seniai praėję...“ – savo prisiminimuose apie Vilnių ir Lietuvos dvarus rašė Gabrielė Giunterytė-Puzinienė (1815–1869; iš lenkų kalbos vertė Kazimiera Kazijevaitė). Įvairiausių augalų ir žiedlapių – sudžiovintų, nupieštų, nutapytų, išsiuvinėtų – apstu Lietuvos nacionalinio dailės muziejaus Vilniaus paveikslų galerijoje veikiančioje parodoje „Florentem“, kuri žydinčius augalus atskleidžia pačiomis įvairiausiomis perspektyvomis: kaip stebėjimo, mokslo, kūrybos ir vaizduotės objektą.

Jan de Heem, „Natiurmortas su gėlėmis“. XVII a. Lvivo nacionalinė Boryso Voznyckio dailės galerija
Jan de Heem, „Natiurmortas su gėlėmis“. XVII a. Lvivo nacionalinė Boryso Voznyckio dailės galerija
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Parodos „Florentem“ Vilniaus paveikslų galerijoje fragmentas. G. Grigėnaitės nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Šokio dienoraščiai

Gegužė ir birželis

Per „Auksinių scenos kryžių“ apdovanojimus didžiulio dėmesio sulaukęs Šeiko šokio teatro projektas „Indigo. Das Schliemann Projekt“, parodytas „Dūmų fabrike“, labiau priminė performatyvią instaliaciją, kurioje choreografinę mintį užgožė mėlynų plastiko dulkių pūga. Efektingas vizualinis sprendimas – juo gėrintis – drauge vertė nerimauti dėl Heinricho Schliemanno pėdomis sekančių šiuolaikinio šokio menininkų sveikatos: žiūrovams buvo siūlomi respiratoriai, o šokio archeologams klaidžioti po asociacijų erdves teko plikomis nosimis, burnomis ir akimis.

Paulina Kuraitė ir Joris Bulotas „Vaikiškame pas de deux“. M. Aleksos nuotr.
Paulina Kuraitė ir Joris Bulotas „Vaikiškame pas de deux“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „Indigo. Das Schliemann Projekt“. P. Gasiūno nuotr.
Scena iš spektaklio „Indigo. Das Schliemann Projekt“. P. Gasiūno nuotr.
Olga Konošenko spektaklyje „Camino real“. A. Gudo nuotr.
Olga Konošenko spektaklyje „Camino real“. A. Gudo nuotr.
Margarita Simonova šokio kompozicijoje „Draft No. 2 „π INSECURED“ („Kūrybinis impulsas“). M. Aleksos nuotr.
Margarita Simonova šokio kompozicijoje „Draft No. 2 „π INSECURED“ („Kūrybinis impulsas“). M. Aleksos nuotr.
Scena iš Neli Beliakaitės Baltijos baleto akademijos baigiamojo spektaklio „Raudonkepuraitė“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš Neli Beliakaitės Baltijos baleto akademijos baigiamojo spektaklio „Raudonkepuraitė“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš Nerijaus Juškos baleto mokyklos baigiamojo spektaklio „Stichijos“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš Nerijaus Juškos baleto mokyklos baigiamojo spektaklio „Stichijos“. M. Aleksos nuotr.
Adelija Kondrataitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Adelija Kondrataitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Akvilė Šulcaitė Baleto skyriaus Gala koncerte. M. Aleksos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Kur bėgi, Dezdemona?

Anatolijaus Šenderovo ir Anželikos Cholinos baletas Kauno valstybiniame muzikiniame teatre

Dauguma Lietuvos kompozitorių parašytų baletų – vieno spektaklio kūriniai (išimtis – kelis kartus statyta Eduardo Balsio „Eglė žalčių karalienė“). Šią taisyklę sulaužė ir Kauno valstybiniame muzikiniame teatre įvykusi Anatolijaus Šenderovo baleto „Dezdemona“ premjera. 2005 m. į Vilniaus festivalio programą įtrauktas baletas, pastatytas Rusijos choreografo Kirillo Simonovo, tapo Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro repertuaro dalimi ir buvo rodomas iki 2013-ųjų. Tai vienintelis baleto spektaklis, sulaukęs paskyros „Prašome nenutraukti baleto „Dezdemona“ gyvavimo“ tinklalapyje www.peticijos.lt.

Nora Straukaitė balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš baleto „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Nora Straukaitė ir Jonas Laucius balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Lukrecija Vaitiekutė ir Gintaras Visockis balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Lukrecija Vaitiekutė ir Gintaras Visockis balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Jokūbas Nosovas balete „Dezdemona“. D. Matvejevo nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Tarp literatūros ir choreografijos

Baletas „Baubas“ Latvijos nacionalinėje operoje

Naujausias Latvijos nacionalinės operos baleto trupės spektaklis – Oleksandro Rodino baletas „Baubas. Siaubo naktys“, kurio premjera įvyko 2023 m. balandžio 20 d., – atgaivino vaikystės prisiminimus apie nedideliame ir dar nespalvotame televizijos ekrane žiūrėtą, ko gero, vieną pirmųjų sovietinių siaubo filmų, sukurtą 1967 m. pagal Nikolajaus Gogolio apsakymą.

Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Scena iš baleto „Baubas. Siaubo naktys“. A. Zeltiņos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Arlekinas atgyja

„Arlekino milijonai“ LNOBT

„Arlekino milijonai“ – naujausia Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) baleto trupės premjera, kurios pirmieji spektakliai vyko kovo 24–25 ir 29–31 dienomis. Daugelyje pasaulio šalių žinomas Aleksejus Ratmanskis – choreografas archeologas, pagarsėjęs ne tik originaliais spektakliais, bet ir dėmesiu baleto istorijai. Jis LNOBT trupei ir žiūrovams padovanojo smagų reginį, nukeliantį į spalvingą ir lengvabūdišką fin de siècle epochą, kai grožio, meno ir pramogų pasaulyje buvo bandoma slėptis nuo artėjančių XX a. pradžios politinių ir socialinių negandų.

Genadijus Žukovskis balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Genadijus Žukovskis balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Zsoltas Kovácsas ir Gohar Mkrtchyan balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Zsoltas Kovácsas ir Gohar Mkrtchyan balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Marija Kastorina balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Marija Kastorina balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Nora Straukaitė, Gohar Mkrtchyan, Karolina Matačinaitė ir Emilija Šumacherytė balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Nora Straukaitė, Gohar Mkrtchyan, Karolina Matačinaitė ir Emilija Šumacherytė balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Rūta Lataitė ir Edvinas Jakonis balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Rūta Lataitė ir Edvinas Jakonis balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Jeronimas Krivickas balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Jeronimas Krivickas balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Genadijus Žukovskis balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Genadijus Žukovskis balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Nora Straukaitė ir Ernestas Barčaitis balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Nora Straukaitė ir Ernestas Barčaitis balete „Arlekino milijonai“. M. Aleksos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Sapnai ir kaktusai

Šokio spektaklių premjeros Klaipėdoje

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro (KVMT) baleto trupės repertuaras praturtėjo dar trimis kūriniais – šokio spektaklių vakare „Sapnai ir kaktusai“, kurio premjera Žvejų rūmuose įvyko kovo 17 ir 18 d., parodyti lenkų choreografo Roberto Bondaros ir švedų choreografo Alexanderio Ekmano darbai. Jie sukurti jau prieš kurį laiką, tačiau vis stiprėjančios Lietuvos uostamiesčio baleto trupės pastangomis įgavo dar vieną įdomų pavidalą, tapsiantį ir šiuolaikinio Lietuvos baleto istorijos dalimi.

Scena iš spektaklio „Kaktusai“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „Kaktusai“. M. Aleksos nuotr.
Yanas Malaki ir Mykhailo Mordasovas spektaklyje „Žagsulys“. M. Aleksos nuotr.
Yanas Malaki ir Mykhailo Mordasovas spektaklyje „Žagsulys“. M. Aleksos nuotr.
Mykhailo Mordasovas ir Yanas Malaki spektaklyje „Žagsulys“. M. Aleksos nuotr.
Mykhailo Mordasovas ir Yanas Malaki spektaklyje „Žagsulys“. M. Aleksos nuotr.
Mykhailo Mordasovas ir Yanas Malaki spektaklyje „Žagsulys“. M. Aleksos nuotr.
Mykhailo Mordasovas ir Yanas Malaki spektaklyje „Žagsulys“. M. Aleksos nuotr.
Yanas Malaki ir Mykhailo Mordasovas spektaklyje „Žagsulys“. M. Aleksos nuotr.
Yanas Malaki ir Mykhailo Mordasovas spektaklyje „Žagsulys“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „8m68“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „8m68“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „8m68“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „8m68“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „8m68“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš spektaklio „8m68“. M. Aleksos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Šokio dienoraščiai

Sausis ir vasaris

Baleto spektaklių rodymas rečiau, bet serijomis, vis labiau pasiteisina – per ilgesnį laiką jų labiau pasiilgstama, baleto trupė turi daugiau laiko repeticijoms, o jų metu pasiekta atlikimo ir vaidybos kokybė nenueina perniek, nes intensyvaus darbo vaisiai turi progų būti matomi vienas paskui kitą rodomuose spektakliuose. Be to, pagrindinių veikėjų galeriją paprastai papildo nauji solistai. Adolphe’o Adamo balete „Korsaras“, kurį pastatė buvęs prancūzų baleto étoile Manuelis Legris, taip pat galima buvo pasidžiaugti keliais naujais įdomiais vaidmenimis, atskleidžiančiais jaunųjų baleto artistų ir solistų sugebėjimus ir siekį tobulėti.

Nora Straukaitė balete „Korsaras“. M. Aleksos nuotr.
Nora Straukaitė balete „Korsaras“. M. Aleksos nuotr.
Benjaminas Thomas Davisas balete „Korsaras“. M. Aleksos nuotr.
Benjaminas Thomas Davisas balete „Korsaras“. M. Aleksos nuotr.
Julija Stankevičiūtė balete „Korsaras“. M. Aleksos nuotr.
Julija Stankevičiūtė balete „Korsaras“. M. Aleksos nuotr.
Zsoltas Vencelis Kovácsas balete „Korsaras“. M. Aleksos nuotr.
Zsoltas Vencelis Kovácsas balete „Korsaras“. M. Aleksos nuotr.
Kristina Gudžiūnaitė ir Genadijus Žukovskis balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Kristina Gudžiūnaitė ir Genadijus Žukovskis balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Nora Straukaitė balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Nora Straukaitė balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Rūta Karvelytė balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Rūta Karvelytė balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Imanolis Sastre balete „Don Kichotas“. M. Aleksos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Šokio dienoraščiai

2022-ųjų lapkričio pabaiga–gruodis

Choreografės Marijos Simonos Šimulynaitės vadovaujamas Baltijos baleto teatras nuolat ieško naujų reginio formų, dažnai į savo spektaklius įtraukia vaizdo projekcijas ar lazerių šou elementus, tad naujausias šios nedidelės trupės darbas – „Aqua Chorus“, kuriame šeši šokėjai dėl dėmesio varžosi su scenos gale sumontuotų fontanų purslais, – pratęsia eksperimentų ir kontaktų su populiariųjų reginių išlepintais žiūrovais paieškų kelią. Spektaklis rodytas salėje „Compensa“, kurios aplinka nėra labai tinkama didesnių meninių tikslų siekiantiems pasirodymams, nes scenos matomumas gana netolygus, o sėdintieji pirmose eilėse negali matyti šokėjų kojų (jos šiame mene vis dėlto atlieka svarbiausią vaidmenį).

Darija Seliukaitė ir Joao Jezleris balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Darija Seliukaitė ir Joao Jezleris balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Aladinas“. D. Rimeikos nuotr.
Scena iš baleto „Aladinas“. D. Rimeikos nuotr.
Marija Kastorina ir Edvinas Jakonis balete „Spragtukas“. M. Aleksos nuotr.
Marija Kastorina ir Edvinas Jakonis balete „Spragtukas“. M. Aleksos nuotr.
Marija Kastorina ir Edvinas Jakonis balete „Spragtukas“. M. Aleksos nuotr.
Marija Kastorina ir Edvinas Jakonis balete „Spragtukas“. M. Aleksos nuotr.
Joao Jezleris ir  Briese Phelan-Boyd balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Joao Jezleris ir Briese Phelan-Boyd balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Laimis Roslekas ir Darija Seliukaitė balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Laimis Roslekas ir Darija Seliukaitė balete „Užburtos akys“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Naktis raganų kalne“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Naktis raganų kalne“. M. Aleksos nuotr.
Adrianas Klimaševskis ir Akvilė Šulcaitė balete „Aubade“. M. Aleksos nuotr.
Adrianas Klimaševskis ir Akvilė Šulcaitė balete „Aubade“. M. Aleksos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Juoda mirtis, balta mirtis

Felikso Bajoro „Dievo avinėlis“ Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre

Po keturiasdešimties metų Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras (LNOBT) grąžino skolą kompozitoriui Feliksui Bajorui – lapkričio 17, 18 ir 19 d. įvyko jo operos-baleto „Dievo avinėlis“, parašyto 1982-aisiais, premjeriniai spektakliai. Meno kultūros žurnale „Krantai“ (1989, gegužė) išspausdinta paties kompozitoriaus parengta publikacija su šio kūrinio užsakymą bei svarstymą nušviečiančiais dokumentais ir tuometės Meno tarybos rezoliucija: „Į 1984 metų repertuarą operos „Dievo avinėlis“ neįtraukti. Jei autorius pataisys libretą ir muziką, ateityje... žiūrėsim.“

Jeronimas Krivickas operoje-balete „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Jeronimas Krivickas operoje-balete „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš operos-baleto „Dievo avinėlis“. M. Aleksos nuotr.
Helmutas Šabasevičius

Šokio dienoraščiai

Rugsėjis ir spalis

Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) baleto trupė sezoną pradėjo pasipildžiusi keliais jaunais šokėjais, tarp jų – Nacionalinės M.K. Čiurlionio menų mokyklos Baleto skyriaus absolventai Nora Straukaitė, Adriana Jakonytė, Nijolė Seriožnikova (klasikinio šokio mokytoja Deimantė Karpušenkovienė) ir Jonas Kertenis (klasikinio šokio mokytojas Danielius Kiršys) bei šokėja iš Ukrainos Anastasija Tokina. Į pirmąjį sezono spektaklį baleto artistai pakvietė vaikus – parodė Kareno Chačaturiano „Čipoliną“, kuriame grafienių Vyšnių vaidmenis pirmą kartą atliko Kotryna Rudych ir Straukaitė.

Clara Giambino ir Diego Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Clara Giambino ir Diego Alcalá šokio spektaklyje „Sužeistas elnias“. Kauno šokio teatro „Aura“ nuotr.
Scena iš baleto „Dienos, minutės“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Dienos, minutės“. M. Aleksos nuotr.
Gohar Mkrtchyan ir Ignas Armalis balete „Flesh“. M. Aleksos nuotr.
Gohar Mkrtchyan ir Ignas Armalis balete „Flesh“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Infra“. M. Aleksos nuotr.
Scena iš baleto „Infra“. M. Aleksos nuotr.
Marija Kastorina, Edvinas Jakonis ir Julija Stankevičiūtė balete „Pachita“. M. Aleksos nuotr.
Marija Kastorina, Edvinas Jakonis ir Julija Stankevičiūtė balete „Pachita“. M. Aleksos nuotr.
Greta Gylytė ir Jonas Laucius balete „Bolero“. M. Aleksos nuotr.
Greta Gylytė ir Jonas Laucius balete „Bolero“. M. Aleksos nuotr.
  < PUSLAPIS IŠ 14  >>> Archyvas