Pokalbis su Vilniaus mokytojų namų choro „Bel Canto“ vadovu Egidijumi Kavecku
Spalio 14–15 d. Lietuvoje „praūžė“ suaugusiųjų chorų konkursas. Jame dalyvavo net 111 rajonų ir miestų suaugusiųjų (taip pat ir aukštųjų mokyklų) moterų, vyrų ir mišrių chorų.
Pokalbis su choro „Polifonija“ vadove Nijole Saimininkiene
Spalio 6 d. Šiaulių kamerinėje salėje „Polifonija“ vyks sezono atidarymo koncertas „Griūvančios sienos“, kuriame Johanno Sebastiano Bacho ir Wolfgango Amadeus Mozarto kūrinius atliks žinoma pianistė Anastasia Injushina (Suomija), Hamburgo orkestras „Camerata“ (Vokietija) ir Šiaulių valstybinis kamerinis choras „Polifonija“. Diriguos Modestas Barkauskas. Prieš sezono atidarymą kalbiname choro „Polifonija“ vadovę Nijolę Saimininkienę.
Kas inspiravo atidarymo koncerto viziją?
Sezono atidarymas paprastai yra šventė, atspirties taškas, žinia klausytojui apie visus būsimus renginius. Daugiau nei prieš pusę metų prodiuserio Piotro Kalašniko pasiūlytas Hamburgo „Camerata“ koncertas tapo tuo atspirties tašku. Šis orkestras spalio mėnesį Lietuvoje rengia tris koncertus: be Šiaulių, dar Kaune ir Mažeikių meno festivalyje, bet tik Šiauliuose kartu su orkestru dainuos ir Šiaulių valstybinis kamerinis choras „Polifonija“. 2018 m. choras švęs savo 45-erių metų sukaktį (sutikite – tai jau branda), taigi, pradėti sezoną su puikiu orkestru yra kaip tik tai, ko nusipelnė ir choras, ir Šiaulių publika.
Pokalbis su jubiliejų švenčiančia operos primadona
„Jei galiu daryti tai, kas širdžiai mieliausia ir ką sugebu geriausiai, o dar visu tuo dalindamasi su žmonėmis – esu pati laimingiausia. Tai yra Gyvenimas...“. Šiais žodžiais Lietuvos operos primadona, Nacionalinės premijos laureatė Irena Milkevičiūtė apibūdina savo kelią ir priartėjusį jubiliejų. Per ilgą kūrybinę karjerą dainininkė surengė per tūkstantį solinių koncertų, baigusi studijas stažavosi garsiojoje Milano „La Scaloje“, kurioje parengė Madam Baterflai, Mimi, Violetos vaidmenis bei soprano partijas Giuseppe’s Verdi Requiem, dainavo „La Scala“ rengiamuose koncertuose ir spektakliuose vaikams, „Piccola Scala“ scenoje, Romoje, Parmoje, Busete, Fidencoje, vėliau dainavo ir Niujorko „Metropolitan Opera“ teatre. Nuo 1988-ųjų iki dabar dėsto Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. Balandžio 14 dieną – per tikrąjį solistės gimtadienį – Vilniaus Kongresų rūmuose solistę išvysime ir išgirsime dainuojančią su dukra, savo studentėmis, kitais žymiais solistais bei Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru. Besirengdama šiam koncertui, neišmatuojamos patirties ir žinių sukaupusi dainininkė kukliai ir šiltai pasakojo apie savo potyrius bei gyvenimą iki šios dienos.