Režisieriaus Artūro Areimos kuriamo spektaklio meniniai iššūkiai ir sąmoningos formų paieškos inspiruotas pasipriešinimas šiam sudėtingam tekstui skatina žiūrovą daryti tą patį – sąmoningai, racionaliai svarstyti apie didžiųjų sociokultūrinių virsmų keliamas visuomenines ir žmogaus savivokos problemas.
Tokiame kontekste seksualumas nėra tiltas, jungiantis mus su sekuliariu žvėries pasauliu, tai „plyšys, bet ne išskiriantis ir izoliuojantis, o įrašantis mus į ribą ir kaip ribą pristatantis pačius mus sau.
Šis kūrinys kalba daugeliu prasminių lygmenų, tačiau vienas iš pagrindinių Mullerio atspirties taškų – intelektualas vėlyvojo moderno epochoje arba postmodernybėje, apkrautas neaprėpiama sąmoningumo/pasąmoningumo našta. Ši našta, anot būsimo spektaklio autorių, – susijusi su didžiuliu „humanistinės kultūros“ bagažu, kaip, pavyzdžiui, humanitarų bendruomenėje itin gajūs mitai apie „autoriaus mirtį“ ir „dramos mirtį“. Štai kur „Hamletmachine“ iš tiesų pakyla virš joje kuriamos (auto)ironijos.
Režisierius / scenografas: Artūras Areima
Kostiumų dailininkas: Artūras Areima
Vaidina: Monika Poderytė, Petras Šimonis
Muzika / videomenininkas: π
pagal Heiner Müller pjesę "Die Hamletmaschine"
Spektaklio rėmėjai: Lietuvos Kultūros Taryba, Kablys + Kultūra
Premjeros datos:
Spalio 26, 27 - VILNIUS
Lapkričio 5-12 - PIETŲ KORĖJA
Lapkričio 30, Gruodžio 1 - KAUNAS
Spektaklis rodomas anglų kalba su lietuviškais subtitrais