Spalio 24 d., penktadienį, 15 val. Lietuvos Respublikos seimo skaitykloje britų menininkas Crisas Evansas pristatys naują serijos CLODS, Diplomatic letters, kūrinį-skulptūrinę instaliaciją. Kūrinys, sukurtas šių metų rūgpjūtį The Gardens projektų erdvėje Vilniuje prasidėjusiai parodai, dabar taps nuolatine LR seimo skaityklos ekspozicija.
Šiai serijai svetimžemių augalų piešinius sukuria tarptautinės diplomatų bendruomenės nariai – vėliau piešiniai nufotografuojami, invertuojami ir spaudžiami kaip sidabro bromido atspaudai. Projektui Vilniuje piešinį sukūrė ambasadorius, Lietuvos Respublikos nuolatinis atstovas prie Unesco – Arūnas Gelūnas.
Rugpjūčio 30—spalio 1
„The Gardens“ projektų erdvėje britų menininkas Chrisas Evansas pristatys naują serijos „Clods, Diplomatic letters“ kūrinį-skulptūrinę instaliaciją, specialiai sukurtą parodai Vilniuje.
Chriso Evanso (g. 1967, gyvena ir dirba Londone) kūryba gali būti apibūdinta kaip savanoriškų užduočių vykdymas, išsivystantis pokalbių su įvairiausių profesijų žmonėmis, turinčių skirtingą simbolinę ar visuomeninę rolę, metu. Pastaruoju metu tarp šių žmonių yra prabangių papuošalų kompanijos direktoriai, žurnalo „Morning Star“ („Ryto žvaigždė“) redaktoriai, anoniminis filantropas ir tarptautinės diplomatų bendruomenės nariai. Bendradarbiavimas įpainiojamas nematomuose konsultacijų ir derybų takeliuose, o socialiniai procesai kristalizuojasi meno kūriniuose.
Projektų erdvėje „Art in General” (9 Walker St.)
Rugsėjo 21 – spalio 19 dienomis Art in General parodų ir projektų erdvėje Musée Miniscule (Niujorkas) atidaroma personalinė Antano Gerliko paroda „Piknikas”. Atidarymas rugsėjo 21, 18-20 val. Tai pirmoji paroda „The Gardens“ metų trukmės kuratorinėje rezidencijoje „Art in General“.
„Piknikas” – iš dvejopo šaltinio: modernistinės vaizduotės ir darbo. Gerlikas pasitelkia tradicines modernios skulptūros medžiagas, medį ir žalvarį, kurios reikalauja specifinių žinių, meistrystės ir skrupulingo rankų darbo, nepaisant to, jog dalis parodos kūrinių atrodo lyg rasti objektai (objet trouvé), kažkada priklausę gamtai ar tolimai kultūrai. Parodoje meno kūriniai keliauja laiku, apimdami Brancusi atliepiančias formas ir futuristinį minties bei judesio greitį, kokį gali prisiminti ar įsivaizduoti, regis, tik skulptorius.