Jau ne sykį pagarsėjęs (auto)ironišku humoru ir gebėjimu apie rimtus dalykus pasisakyti absurdiškai nerimtai, Vilniaus dailės akademijos dėstytojas, sausos adatos meistras, didžiosios dalies lietuviškų banknotų tėvas Giedrius Jonaitis kuriam laikui vėl apgyvendino vieną iš savo kreivų pasaulių „Akademijos“ galerijoje. Šį kartą parodą sudarė dvi puikiai kontrastuojančios dalys: rimtoji, techninė, bet gink Dieve ne nyki ar sausa kaip toji adata, ir priešinga rimtumui – pulsuojanti, gyva ir siurreali grafika, beprotišką atmosferą kuriantis objektų, muliažų, pseudoskulptūrų ir instaliacijų rinkinys antrame galerijos aukšte.
Stebint precizišką, neįtikėtino kruopštumo ir smulkmeniškos akies reikalaujančią grafiką galvoje staiga pradėjo skambėti 1986-ųjų Paulo Simono daina „The Boy in the Bubble“. Šioje dainoje muzikantas apdainuoja