Dėl rekonstrukcijos trumpesnį nei įprasta sezoną Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras kovo 24-ąją ketina užbaigti Riccardo Drigo baleto „Arlekino milijonai“ premjera. Pastatymo autorius – žymus nūdienos choreografas Alexei Ratmansky.
Sausio 27–vasario 12 dienomis į Lietuvą su pasirodymais sugrįžta Charkivo nacionalinio akademinio operos ir baleto teatro Baleto trupė. Ukrainos artistai Lietuvos miestuose rodys du skirtingus vaidinimus: įspūdingiausias klasikinių ir modernių baletų scenas pristatantį Baleto Gala koncertą bei nuotaikingą spektaklį visai šeimai „Snieguolė ir septyni nykštukai“ garsiosios brolių Grimų pasakos motyvais.
Šią savaitę Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre Giacomo Puccini operą „Bohema“ diriguoja užsienio scenose savo karjerą sėkmingai pradėjusi Giedrė Šlekytė, kuriai prieš 16 metų likimas lėmė pačiai dalyvauti pirmuosiuose legendinio Dalios Ibelhauptaitės pastatymo spektakliuose. Jūsų dėmesiui – dirigentės interviu apie daug sentimentų jai keliančią „Bohemą“ ir ne tik.
„Dievo avinėlio“ premjeroje pagrindinę Gabijos partiją rengiasi dainuoti jauna dainininkė Kamilė Bonté. Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro scenoje sopranas pernai debiutavo Zaros Breton vaidmeniu operetėje „Sarsuela“, vėliau žiūrovai ją girdėjo dainuojant Margaritą „Fauste“ ir Mimi „Bohemoje“.
Lapkričio 4 ir 5 d. Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro scenoje skambės papildomi didžiulio publikos susidomėjimo sulaukusio „Rigoleto” spektakliai. Tuo pačiu iki lapkričio 20 d. pratęsiamas ir „Rigoleto” pastatymo recenzijų konkursas, kurio nugalėtojo laukia 400 Eur piniginis prizas.
Anksčiau skelbtą italų kontratenorą Raffaele‘į Pe Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre lapkričio 6 d. 18 val. skambėsiančiame Baroko muzikos gala koncerte keičia Vilniaus publikai jau pažįstamas brazilų sopraninas Bruno de Sá. Šįmet kelių tarptautinių konkursų laureatas išleido debiutinį savo įrašų albumą „Roma Travestita“, dedikuotą ypatingam muzikos istorijos laikotarpiui, kai moterų partijas operose atlikdavo kastruoti dainininkai.
Rugsėjo 21-ąją į „Rigoleto“ spektaklį susirinkusios publikos akivaizdoje žymiam lietuvių operos baritonui Eduardui Kaniavai, šią vasarą minėjusiam 85-erių metų jubiliejų, buvo suteiktas LNOBT emerito garbės vardas. Šešis dešimtmečius scenoje praleidęs solistas teigia iki šiol kiekvieną naktį ją sapnuojantis.
Dėl sveikatos problemų praleidęs pirmąjį premjerinį spektaklį, Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro „Rigolete“ antradienį debiutuoja žymus JAV baritonas Sebastianas Catana. Siūlome Ingridos Milašiūtės parengtą interviu su labiausiai publikos laukiamu režisieriaus Franco Zeffirelli sumanyto operos pastatymo atlikėju.
Rugsėjo 16-ąją LNOBT sezoną atidarysianti režisieriaus Franco Zeffirelli vaizduotėje gimusi „Rigoleto“ premjera – pirmasis, bet ne vienintelis didžiausios šalies scenos laukiantis reikšmingas meninis įvykis. Lapkričio 17-ąją žiūrovų lauks kompozitoriaus Felikso Bajoro „Dievo avinėlis“, o kovo 24-ąją – choreografo Alexei Ratmansky statomas Riccardo Drigo baletas „Arlekino milijonai“. LNOBT taikosi prie besikeičiančio pasaulio ir žiūrovo, todėl teatro publikai siūlomos intriguojančios naujovės.