Pokalbis su žonglieriumi Kasparu Bujanausku
Jaunas cirko artistas Kasparas Bujanauskas vaikystę praleido cirko palapinėje ir išbandęs įvairius triukus pasirinko žongliravimą. Šis žanras patraukė dėl jam reikalingo užsispyrimo ir stiprios valios: negali ilsėtis nė dienos, privalai treniruotis, kad išlaikytum įgūdžius, o nukritusio kamuoliuko klaida kur kas akivaizdesnė nei padaryta kolegų.
Ievos Jackevičiūtės įspūdžiai iš tarptautinių vaikų teatro festivalių
Lietuvoje populiarėja spektakliai, skirti mažiausiems žiūrovams, kūdikiams ir vaikams iki penkerių metų, tad teatro profesionalai žinias kaupia ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Ką tik iš tarptautinių vaikų teatro festivalių „Dziecinada“ Lenkijoje ir „Bibu & ASSITEJ“ Švedijoje grįžusi aktorė, viena iš trupės „No Shoes“ įkūrėjų, režisierė Ieva Jackevičiūtė pabrėžia, kad šiuolaikinis teatras, skirtas mažiausiems, akcentuoja vaiką.
Broliai Antanas ir Petras Steikūnai Kauno Laisvės alėjoje 1939 m. pradėjo statyti kino teatrą. Moderniausias tarpukario kino teatras „Romuva“ duris atvėrė 1940 metais. Tačiau miestiečiams jis tarnavo tik vienus metus, jo veiklą nutraukė Antrasis pasaulinis karas. Vėliau „Romuva“ buvo nacionalizuota, programos turinį ėmė griežtai kontroliuoti sovietinė Valstybinė kinofikacijos valdyba.