7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Garsūs interaktyvių projektų specialistai šią savaitę atvyksta į Vilnių

 

Lietuvos kino centro inf.
Nr. 23 (1037), 2013-06-07
Kinas Anonsai
„Cross Media Zen“
„Cross Media Zen“

 

Šios savaitės pabaigoje Vilniuje vyksiančioje susikertančių medijų konferencijoje – kūrybinėse dirbtuvėse „Cross Media Zen“ paskaitas skaitys pasaulinį pripažinimą pelnę interaktyvių projektų specialistai iš Prancūzijos, Belgijos, Švedijos, Danijos ir kitų Europos šalių. Patirtimi, įžvalgomis bei patarimais apie šiuolaikinių medijų keliamus iššūkius ir teikiamas galimybes jie dalinsis su Lietuvos audiovizualininės industrijos, IT, animacijos, reklamos, marketingo ir komunikacijos atstovais.
 
„Po praėjusių metų konferencijos sėkmės, šiemet į Vilnių atvyksta septyni Europoje gerai žinomi specialistai, turintys ilgametę patirtį vystant interaktyvius projektus. Jau sulaukėme nemažo Lietuvos kino industrijos, reklamos, komunikacijos, IT specialistų dėmesio – tikime, kad jie konferencijoje įgys ne tik vertingų žinių, bet ir užmegs naudingų pažinčių“, – sako „Media Desk Lietuva“ vadovė Rūta Bogužaitė.
 
Daugiau kaip 10 metų televizijos kultūros kanalo „Arte France“ filmų įsigijimo skyriui vadovavęs Michelis Reilhacas yra vienas pirmųjų ir ryškiausių susikertančių medijų iniciatorių ir praktikų, kuriantis interaktyvų ir dalyvauti skatinantį turinį šiuolaikinei auditorijai. Daugelyje tarptautinių renginių (Kanų kino festivalyje, „The Pixel Lab“ ir kt.) paskaitas skaitantis specialistas Lietuvos auditoriją bandys įtikinti, kad interaktyvus istorijos pasakojimas – būtinybė norint konkuruoti šiuolaikinėje rinkoje.
 
Prieš 16 metų režisieriaus Larso von Triero pastebėta susikertančių medijų projektų prodiuserė ir vystytoja iš Danijos Asta Wellejus, iki šiol yra prodiusavusi per 30 interaktyvaus turinio projektų, tarp jų ir alternatyvios realybės žaidimus pagal režisierių Larso von Triero ir Thomo Vinterbergo filmus, daugiau kaip 10 milijonų  vartotojų į pasaulinę virtualią demonstraciją pritraukusį projektą „The Globe“. „Cross Media Zen“ konferencijoje ji pristatys naują profesiją – istorijos architektūrą – ir ves kūrybines dirbtuves, į kurias atrinkta dalyvauti 10 geriausių interaktyvių projektų idėjų turinčių lietuvių.
 
Kino rinkodaros konsultantas, agentūros „Alphapanda“ steigėjas Mathias Noschis turi ilgametę patirtį viešųjų ryšių, reklamos ir prekės ženklo kūrimo srityse. Jis buvo atsakingas už filmų „Žaislų istorija 3“, „Juodoji gulbė“, „A komanda“, „Guliverio kelionės“ ir „Piranija 3D“ tarptautines internetines sklaidos kampanijas. M. Noschis kalbės apie tai, kaip sudominti, pritraukti ir įtraukti auditoriją.
 
Konferencijoje paskaitą skaitys ir vienas susikertančių medijų pradininkų Lietuvoje Andrius Lekavičius. Interaktyviais projektais pirmojoje, prieš trejus metus vykusioje susikertančių medijų konferencijoje „Cross Media Zen“ susidomėjusio Lekavičiaus projektas neseniai pateko į tarptautinio susikertančių medijų konkurso finalą „MIPCube“ festivalyje Kanuose.
 
Trečiojoje „Cross Media Zen“ konferencijoje ypač daug dėmesio bus skiriama auditorijos formavimui ir ryšio tarp prekės ženklo ir turinio nagrinėjimui, bus pristatyti naujausi susikertančių medijų projektų pavyzdžiai iš Europos ir viso pasaulio, tarp jų ir pranešėjų inicijuoti ir įgyvendinti interaktyvūs projektai.
 
Konferenciją ir dirbtuves organizuoja „Media Desk Lietuva“ ir Lietuvos kino centras. Renginiai nemokami, bet registracija yra būtina. Registruotis į renginius galima čia: http://crossmediazen.lt/  
 
Pristatomasis renginio filmukas: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W8HebltjYxI
 
 

 

„Cross Media Zen“
„Cross Media Zen“