7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Autorius: Ieva Tumanovičiūtė

Ieva Tumanovičiūtė

Kurti tikrovę

Vilniaus tarptautinis teatro festivalis „Sirenos“

Svarbu, kokią būseną žiūrovui sukelia spektaklis, kaip į jį kreipiasi, kokį jį išleidžia iš teatro: piktą, sudirgusį, pavargusį, susimąsčiusį, įkvėptą. Juk nuo to priklauso, ką jis darys, kaip bendraus su kitais. Vis labiau vertinu kūrinius, kurie agresyviai neatakuoja, neišdirgina, po jų išeini susikaupęs, atsargesnis. Vilniaus tarptautinio teatro festivalio „Sirenos“ užsienio programoje parodytas ne tėvynėje kuriančio šveicarų režisieriaus Milo Rau spektaklis „Pakartojimas. Teatro istorija (-os) I“ daro gerą įspūdį pagarbiu ir ramiu bendravimu su žiūrovais, kai nesiekiama nei etiškai, nei estetiškai šokiruoti.

Scena iš spektaklio „Pakartojimas. Teatro istorija (-os) I“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Pakartojimas. Teatro istorija (-os) I“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Pakartojimas. Teatro istorija (-os) I“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Pakartojimas. Teatro istorija (-os) I“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Pakartojimas. Teatro istorija (-os) I“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Pakartojimas. Teatro istorija (-os) I“. D. Matvejevo nuotr.
Anna Karasińska, Milo Rau ir Eglė Švedkauskaitė festivalyje „Sirenos“. D. Pu nuotr.
Anna Karasińska, Milo Rau ir Eglė Švedkauskaitė festivalyje „Sirenos“. D. Pu nuotr.
Kadras iš filmo „Naujoji Evangelija“
Kadras iš filmo „Naujoji Evangelija“
Filmas „Šeima“. M. Devijver nuotr.
Filmas „Šeima“. M. Devijver nuotr.
Pitcho Womba Konga spektaklyje „Mount Average“. T. Herbots nuotr.
Pitcho Womba Konga spektaklyje „Mount Average“. T. Herbots nuotr.
Scena iš spektaklio „Mount Average“. T. Herbots nuotr.
Scena iš spektaklio „Mount Average“. T. Herbots nuotr.
Ieva Tumanovičiūtė

Reiklus žiūrovas

„Apmąstant omarą“ Lietuvos nacionaliniame dramos teatre

Įsivaizduoju, kaip žmogus, sparčiu žingsniu lenkdamas Kaziuko ar kokios kitos Vilniaus mugės, nusidriekusios Gedimino prospektu, palapines, tikisi kuo greičiau, kol dar riebaluose kepinamo maisto kvapas neįsigėrė į drabužius, pasislėpti nuo minios šurmulio Lietuvos nacionaliniame dramos teatre (LNDT). Jis viliasi atvangos sielai, grožio, poezijos, bet pataiko į dar vieną šiurkščią mugę. Šįkart į raudonos ir mėlynos, JAV vėliavos spalvų Omarų festivalį. Prieš spektaklį jam siūloma užkąsti sumuštinių, o scenoje pasitinka ne tik ryškios šviesos, spalvos ir triukšmai, bet ir viktorina su žiūrovais, prizai, Omarų festivalio emblema, plastikiniai vėžiagyviai, languota klijuote užklotas stalas, animacinių filmų humoras, džinsais ir raudonais festivalio marškinėliais vilkintys aktoriai bei visas kitas mugės kičas.

Elzė Gudavičiūtė ir Salvijus Trepulis spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Elzė Gudavičiūtė ir Salvijus Trepulis spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Spektaklis „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Spektaklis „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Martynas Nedzinskas, Elzė Gudavičiūtė, Salvijus Trepulis ir Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Martynas Nedzinskas, Elzė Gudavičiūtė, Salvijus Trepulis ir Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Martynas Nedzinskas spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Elzė Gudavičiūtė, Salvijus Trepulis ir Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Elzė Gudavičiūtė, Salvijus Trepulis ir Jūratė Vilūnaitė spektaklyje „Apmąstant omarą“. M. Norvaišos nuotr.
Ieva Tumanovičiūtė

Būties akligatvis ir nuo to atsietas grožis

„Vakarų krantinė“ Klaipėdos dramos teatre

„Visgi labai neramu – nežinau, kaip pažvelgsiu į dienos šviesą po tokio keisto nuotykio, šita stotelė jau niekada nebus tokia kaip anksčiau, nuo šiol visada pastebėsiu tuos mažyčius blausius žibintus, kurių seniau man nebuvo, be to, bemiegė naktis – net neįsivaizduoju, kaip po jos pasikeičia gyvenimas, to man dar nebuvo – ko gero, viskas susipainioja, ir diena neišaušta po nakties taip, kaip anksčiau“ (Seno Pono žodžiai iš Bernard’o-Marie Koltèso pjesės „Roberto Zucco“, iš prancūzų kalbos vertė Akvilė Melkūnaitė).

Donatas Želvys spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Donatas Želvys spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Renata Idzelytė ir Darius Meškauskas spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Renata Idzelytė ir Darius Meškauskas spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Renata Idzelytė ir Darius Meškauskas spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Renata Idzelytė ir Darius Meškauskas spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Darius Meškauskas ir Donatas Želvys spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Darius Meškauskas ir Donatas Želvys spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Laurynas Luotė ir Digna Kulionytė spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Laurynas Luotė ir Digna Kulionytė spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Laurynas Luotė ir Donatas Želvys spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Laurynas Luotė ir Donatas Želvys spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Donatas Želvys ir Eglė Barauskaitė spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Donatas Želvys ir Eglė Barauskaitė spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Eglė Barauskaitė ir Michaëlis Nkenda spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Eglė Barauskaitė ir Michaëlis Nkenda spektaklyje „Vakarų krantinė“. D. Rimeikos nuotr.
Rimgailė Renevytė, Ieva Tumanovičiūtė

Iš mūsų vaidybų

Laiškai apie teatrą (XIV)

Hovardas Rorkas. Man taip knietėjo parašyti šį vardą. Kad jis išreiškia tai, ko trokštu, supratau ne prieš devynerius metus per „Sirenas“ žiūrėdama režisieriaus Ivo van Hove spektaklį „The Fountainhead“ (tada jo dar nesuvokiau ir jis man pasirodė per daug besiremiantis brangiais, išoriškai efektingais triukais), o dabar perskaičiusi Aynos Rand romaną „Šaltinis“ (iš anglų kalbos vertė Marius Burokas), pagal kurį jis buvo pastatytas. Norėčiau dar kartą pamatyti spektaklį. Galvoju ne apie romano inscenizacijos teatre galimybes, o apie menininką, žiūrovą ir kritiką.

Scena iš spektaklio „Metamorfozė“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Metamorfozė“. D. Matvejevo nuotr.
Knygos „Nebuvimo estetika“ viršelyje panaudota W. Bergmanno nuotr.
Knygos „Nebuvimo estetika“ viršelyje panaudota W. Bergmanno nuotr.
Knygos „Juozo Budraičio teatrinis likimas“ viršelyje panaudota D. Matvejevo nuotr.
Knygos „Juozo Budraičio teatrinis likimas“ viršelyje panaudota D. Matvejevo nuotr.
Knygos „Tiesos vertikalė. Knyga apie Vytautą Anužį“ viršelyje panaudota D. Matvejevo nuotr.
Knygos „Tiesos vertikalė. Knyga apie Vytautą Anužį“ viršelyje panaudota D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Barbarai“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Barbarai“. D. Matvejevo nuotr.
Ieva Tumanovičiūtė

Būties vienatvė ir teatro ilgesys

„Įsimylėjėlių kolekcija“ ir „Bangų šnabždesys“ festivalyje „TheATRIUM“

Tarptautiniai scenos meno festivaliai žiūrovui leidžia ne tik praplėsti akiratį, bet ir geriau suprasti, kokie kūriniai jį jaudina, skatina pokytį, pagaliau – kokio teatro jis ilgisi. Scenoje tos pačios temos gvildenamos daugybe būdu ir vienus paliečia tie, kuriems kiti lieka abejingi. Todėl svarbu kiekvienam žiūrovui pačiam ieškoti bendraminčių menininkų. Festivaliai tam puiki proga, nes programų sudarytojai, pristatydami kūrinių įvairovę, stengiasi užtikrinti ir jų meninę kokybę.

Scena iš spektaklio „Bangų šnabždesys“. D. Rimeikos nuotr.
Scena iš spektaklio „Bangų šnabždesys“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Raquel André spektaklyje „Įsimylėjėlių kolekcija“. D. Rimeikos nuotr.
Scena iš spektaklio „Bangų šnabždesys“. D. Rimeikos nuotr.
Scena iš spektaklio „Bangų šnabždesys“. D. Rimeikos nuotr.
Rimgailė Renevytė, Ieva Tumanovičiūtė

Iš mūsų vaidybų

Laiškai apie teatrą (XIII)

Rašydama tekstą mėgstu „šlifavimo“ etapą, einantį po to, kai susiformuoja turinio pagrindas, bet dar lieka daugybė darbo jį dailinant. Tada įsivaizduoju kitus menininkus, tobulinančius savo piešinius, skulptūras, spektaklius. Po pokalbio su kolege susimąsčiau, kiek tarp visų teatro elementų režisieriai skiria dėmesio kalbai. Ar visi dramaturgų, režisierių ir aktorių sukurti tekstai yra redaguojami, peržiūrimi lietuvių kalbos specialistų? Juk kalba – tai viena iš teatro raiškos priemonių ir norėtųsi, kad ji būtų profesionaliai ištobulinta, kaip ir kiti spektaklio elementai. O tam vis dėlto reikėtų pasitelkti kalbos profesionalus, nes, deja, retam kuriam iš mūsų nebūtų ko sužinoti apie lietuvių kalbą.

Scena iš spektaklio „Metamorfozė“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Metamorfozė“. D. Matvejevo nuotr.
Rokas Pijus Misiūnas, Mantas Pauliukonis ir Joris Zaliauskas spektaklyje „Jona“. A. Gudo nuotr.
Rokas Pijus Misiūnas, Mantas Pauliukonis ir Joris Zaliauskas spektaklyje „Jona“. A. Gudo nuotr.
Donatas Kalkauskas, Marius Cemnickas ir Dainius Jankauskas spektaklyje „Jona“. A. Gudo nuotr.
Donatas Kalkauskas, Marius Cemnickas ir Dainius Jankauskas spektaklyje „Jona“. A. Gudo nuotr.
Scena iš spektaklio „Gyvenimas – tai sapnas“. D. Pu nuotr.
Scena iš spektaklio „Gyvenimas – tai sapnas“. D. Pu nuotr.
Žygimantė Elena Jakštaitė, Aistė Zabotkaitė ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Gyvenimas – tai sapnas“. D. Pu nuotr.
Žygimantė Elena Jakštaitė, Aistė Zabotkaitė ir Laurynas Jurgelis spektaklyje „Gyvenimas – tai sapnas“. D. Pu nuotr.
Scena iš spektaklio „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Scena iš spektaklio „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Matas Sigliukas spektaklyje „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Matas Sigliukas spektaklyje „Dulkės“. M. Kundroto nuotr.
Scena iš spektaklio „Metamorfozė“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Metamorfozė“. D. Matvejevo nuotr.
Ieva Tumanovičiūtė

Vėl patikėti

„Fragmentas“ Klaipėdos dramos teatre

Antono Čechovo pjesėse kuris nors iš veikėjų vis pafilosofuoja, kaip žmogus gyvens po šimto ar dviejų šimtų metų. „Trijose seseryse“ tai daro Veršininas, kai atsisveikindamas sako: „Seniau žmonija buvo užsiėmusi karais, jos visa egzistencija buvo pilna žygių, antpuolių, pergalių, dabar visa tai atgyveno, liko tik milžiniška plynė, kurios kol kas nėra kuo užpildyti; <...> Žinot, jei prie darbštumo pridėsime išsilavinimą, o prie išsilavinimo darbštumą...“

Samanta Pinaitytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Samanta Pinaitytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Digna Kulionytė ir Darius Meškauskas spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Digna Kulionytė ir Darius Meškauskas spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Regina Šaltenytė ir Darius Meškauskas spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Regina Šaltenytė ir Darius Meškauskas spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Samanta Pinaitytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Samanta Pinaitytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Samanta Pinaitytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Samanta Pinaitytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Toma Gailiūtė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Toma Gailiūtė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Samanta Pinaitytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Samanta Pinaitytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Darius Meškauskas, Samanta Pinaitytė ir Sigutė Gaudušytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Darius Meškauskas, Samanta Pinaitytė ir Sigutė Gaudušytė spektaklyje „Fragmentas“. D. Rimeikos nuotr.
Ieva Tumanovičiūtė

Žiūrovo prisilietimas

Festivalis „Naujasis Baltijos šokis“ (II)

Pažintį su pirmoje teksto dalyje aprašytomis šokėjų asmenybėmis pratęsia susitikimas su švedų šokėju ir choreografu Sindri Runudde. Nors neretai interaktyvumas atbaido, dalyvauti jo spektaklyje „A Sensoral Lecture“ reiškia nurimti ir pajausti. Šokėjas leidžia žiūrovui įsiklausyti į savo kūną: kiekvienas turi puodelį su nulaužta ąsele, kurį gali liesti. Jaukų ir pagarbų santykį su žiūrovu kuriantis Runudde skatina dalyvauti tiek, kiek norisi. Kartais jis nurodo, kaip liesti indą, tarkim, labai švelniai per atstumą, susitelkiant į akimirką prieš pat prisilietimą, į tarp rankos ir objekto tvyrančią energiją, po to paspausti stipriau, užčiuopiant savo raumenis ir galiausiai kaulus. Stebint šokėjo judesius, malonu judėti nors rankomis ar glausti puodelį prie kūno.

Sindri Runudde spektaklyje „A Sensoral Lecture“. D. Ališausko nuotr.
Sindri Runudde spektaklyje „A Sensoral Lecture“. D. Ališausko nuotr.
Sindri Runudde spektaklyje „A Sensoral Lecture“. D. Ališausko nuotr.
Sindri Runudde spektaklyje „A Sensoral Lecture“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „The Pretty Things“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „The Pretty Things“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „The Pretty Things“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „The Pretty Things“. D. Ališausko nuotr.
Scena iš spektaklio „Bisonte“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Bisonte“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Bisonte“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Bisonte“. D. Matvejevo nuotr.
Sati Veyrunes spektaklyje „Hope Hunt“. D. Ališausko nuotr.
Sati Veyrunes spektaklyje „Hope Hunt“. D. Ališausko nuotr.
Sati Veyrunes spektaklyje „Hope Hunt“. D. Ališausko nuotr.
Sati Veyrunes spektaklyje „Hope Hunt“. D. Ališausko nuotr.
Ieva Tumanovičiūtė

Šokėjų asmenybės

Festivalis „Naujasis Baltijos šokis ’23“ (I)

Per judesį šokėjai tyrinėja savo kūną, iš jo išsineria ir iš naujo į jį įsilieja, šoka, kad suprastų, kaip mato pasaulį, kad papasakotų istorijas, išjudėtų skausmą, pakylėtų, išjaustų kitą, paskatintų tai daryti žiūrovus. Kurdamas šių metų šiuolaikinio šokio festivalyje „Naujasis Baltijos šokis“ parodytą monospektaklį 71BODIES 1DANCE Danielis Mariblanca pasitelkė gilųjį klausymąsi. Tam, kad šoktų žiūrovams, jis išklausė septyniasdešimt vieną translyčio asmens istoriją, išgirdo jas ne tik protu, bet ir kūnu, kad juo galėtų užrašyti savo paties ir kitų pasakojimus. Scenoje nuogas translytis vyras, įtempdamas raumenis ir išmėgindamas įvairias pozicijas, leidžia kūnui virsti nuolat kintančia materija – naujas judesys, kitoks rakursas kuria skirtingus pavidalus. Išsinėrimo iš odos šokis virsta įsiliejimo į savo kūną aktu.

Danielis Mariblanca spektaklyje 71BODIES 1DANCE. D. Ališausko nuotr.
Danielis Mariblanca spektaklyje 71BODIES 1DANCE. D. Ališausko nuotr.
Grėtė Šmitaitė spektaklyje „Įskilimai“. D. Ališausko nuotr.
Grėtė Šmitaitė spektaklyje „Įskilimai“. D. Ališausko nuotr.
Dovydas Strimaitis spektaklyje „Hairy 2.0“. D. Ališausko nuotr.
Dovydas Strimaitis spektaklyje „Hairy 2.0“. D. Ališausko nuotr.
A. Crespo Barba ir Lukas Karvelis spektaklyje „Instructions On How To Fall“. D. Ališausko nuotr.
A. Crespo Barba ir Lukas Karvelis spektaklyje „Instructions On How To Fall“. D. Ališausko nuotr.
Liza Baliasnaja spektaklyje TRIEB. D. Ališausko nuotr.
Liza Baliasnaja spektaklyje TRIEB. D. Ališausko nuotr.
Yannickas Hugronas ir Aina Alegre spektaklyje „Fandango & Other Cadences – Study 4“. D. Matvejevo nuotr.
Yannickas Hugronas ir Aina Alegre spektaklyje „Fandango & Other Cadences – Study 4“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Every Minute Motherland“ D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Every Minute Motherland“ D. Matvejevo nuotr.
Antonas Ovchinnikovas spektaklyje „Beauty of the Beast“. Organizatorių nuotr.
Antonas Ovchinnikovas spektaklyje „Beauty of the Beast“. Organizatorių nuotr.
Ieva Tumanovičiūtė

Šalta ir skaidru

Spektaklis „Fossilia“ Lietuvos nacionaliniame dramos teatre

Į tremtį Dalia Grinkevičiūtė su savimi pasiėmė spektaklių programėles. Apie operą ji rašė: „Prieš mane atsivėrė įstabus Grožio ir Gėrio pasaulis, apkerėjęs mane ir tapęs vėliau didele dvasios atsvara (...). Teatras... Jis uždega žmogaus širdyje fakelą, kurio jau niekas nebeužgesins; gali daryti ką nori: žeminti, kankinti, stumti į purvyną – žmogaus širdyje vis tiek jau skamba kita muzika – tikėjimo Gėriu muzika. Ir niekada tu jau negalėsi būti skriaudėjų pusėje, tavęs nepadarys jų įrankiu.“ Norėtųsi, kad teatras tebeturėtų tokį poveikį, bet, regis, vietoj stebuklingo Gėrio ir Grožio pasaulio scena vis dažniau virsta racionalia tiesos paieškų ir liudijimų vieta. Tai būdinga ir vėlesniems Grinkevičiūtės kūriniams „Lietuviai prie Laptevų jūros“ ir „Gimtojoj Žemėj“, parašytiems jau grįžus iš tremties, praeito amžiaus 9-ojo dešimtmečio pradžioje.

Scena iš spektaklio „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Scena iš spektaklio „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Ugnė Šiaučiūnaitė ir Povilas Jatkevičius spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Ugnė Šiaučiūnaitė ir Povilas Jatkevičius spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Ugnė Šiaučiūnaitė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Ugnė Šiaučiūnaitė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Rasa Samuolytė ir Povilas Jatkevičius spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Rasa Samuolytė ir Povilas Jatkevičius spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Povilas Jatkevičius ir Rasa Samuolytė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Povilas Jatkevičius ir Rasa Samuolytė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Darius Gumauskas spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Darius Gumauskas spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Rasa Samuolytė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Rasa Samuolytė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Rasa Samuolytė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
Rasa Samuolytė spektaklyje „Fossilia“. D. Matvejevo nuotr.
  < PUSLAPIS IŠ 12  >>> Archyvas