VDU Menų galerijoje „101“
Kovo 25 d., antradienį, 17 val., VDU Menų galerijoje „101“ bus pristatyta tapytojo Adomos Danusevičiaus personalinė paroda „Kamufliažinis vyriškumas“.
Adomas Danusevičius yra tapytojas-tyrinėtojas, kuriantis paveikslus-situacijas. 2009 metais jis įgijo tapybos magistro laipsnį Vilniaus dailės akademijoje, 2010 metais pelnė trečią vietą konkurse „Jaunojo tapytojo prizas“, šiuo metu studijuoja VDA menų doktorantūroje. Teorija Adomui ne mažiau svarbi už praktiką, todėl jo kūryba domisi ir „grynojo meno“ mėgėjai, vertinantys savitą tapybinę plastiką, ir filosofuojantys jaunuoliai, kurie eina miegoti su Foucault, o keliasi su Deleuze’o knygomis. Tapytojo darbų turi įsigiję Lietuvos ir užsienio kolekcininkai.
Kovo 4 dieną, antradienį, 18 val. VDU Menų galerijoje „101“
„Tas pats ma(ąs)tymo būdas” - tai grupinė paroda / projektas, kurio idėja yra sukurti neįvardinto autoriaus kūrybinę erdvę.
Pasak parodos menininkų, “esminės projekto gairės yra erdvės kūrimas, pateikiant pačią formuojamą erdvę kaip kūrinį. Siekiama kuriamos aplinkos emocijos vientisumo, universalaus vizualumo. Pasitelkiant eksponatus, kuriama kūrybinė / tapybinė neįvardinamo menininko erdvė, atsisakant tekstinių nuorodų į autorius bei kūrinius. Menininkų artimos aplinkos artefaktai, kūriniai, kūrybos motyvai, perteikiantys asmenines patirtis yra sujungiami į naują, bendrą kūrybinę erdvę”.
Vytauto Didžiojo universiteto menų galerijoje „101“
Vasario 7 d., 17 val. Vytauto Didžiojo universiteto menų galerijoje „101“ (Laisvės al. 53, Kaunas) atidaroma Roberto Kanio fotografijų paroda „54°53’50”N, 23°53’10”E. Niekieno miestas”.
Parodoje autorius eksponuoja naujausius savo darbus, kurie skatina kritiškai pažvelgti į šiandieninio Kauno tapatybę. Nesiekdamas padaryti įspūdžio išraiškinga fotografijos estetika, autorius provokuoja žiūrovą apmąstyti šiandienos Kauno gyvenimą taikliais pastebėjimais, sugretinimais ar tiesiog nuotraukose perteikdamas šiandienos miesto nuotaikas. Fotografijos išryškina įvairių Kauno istorijos tarpsnių ir dabartinio vartotojiškumo ženklus, kurie tartum sugula į vienas kitą dengiančius miesto „kultūrinius sluoksnius“.