Naujasis prancūzų kino filosofų tradicijas tęsiančio Bruno Dumont’o filmas – tai ekstravagantiškas, siurrealistiškas, kupinas absurdo, bet kartu – itin rafinuotas ir preciziškas reginys. Jis nukels į 1910-uosius, gimtąją režisieriaus Flandriją, kur prabangioje viloje gyvena turtuolių šeima. Šalia jų kukliuose nameliuose glaudžiasi žvejai. Paplūdimyje pasirodo detektyvai, tiriantys paslaptingą turistų dingimą, o tarp aristokratės ir žvejo užsimezga romanas. Gegas veja gegą, aktoriai Fabrice’as Luchini, Juliette Binoche, Valeria Bruni Tedeschi, Jeanas-Lucas Vincent’as sąmoningai šaržuoja savo personažus, režisierius nuolat prisimena kino klasiką, bet šis nesiliaujantis „prancūziškumo“ mėsinėjimas slepia ir socialinę kritiką. Dumont’as rodo, kaip tarp skirtingų klasių nuolat kyla sienos, kaip „elitas“ nesuvokia, koks jis juokingas ir apgailėtinas, ir klausia apie teisę būti kitokiam (Prancūzija, Vokietija, 2016). (Vilnius, Panevėžys)