7md.lt
Kas kur kada 7md rekomenduoja Savaitės filmai 7md meno projektai Kultūra vaikams Skelbimai Paieška m-puslapiai
7md.lt

Karolis Strautniekas pristato „Kino pavasarį“

„Kino pavasario“ inf.
Nr. 2 (1196), 2017-01-13
Kinas Anonsai

„Nauji vėjai“ – taip pavadintą plakatą šių metų „Kino pavasariui“ sukūrė iliustratorius Karolis Strautniekas. 28-erių lietuvis piešia „The New York Times“, „Facebook“ ir „Mini Cooper“. Plakatas „Kino pavasariui“ – dailininko duoklė mėgstamam festivaliui.

 

Strautnieko pasiūlyta „Naujų vėjų“ idėja tapo ir kovo 23 dienąprasidėsiančio festivalio šūkiu. Kasmet jauniems menininkams daug dėmesio skiriantis „Kino pavasaris“ šiemet dar nuosekliau akcentuos pradedančiųjų  režisierių kūrybą, numatyta per dešimties  lietuviškų filmų premjerų.

 

Antradienį „Facebook“ vaizdo konferencijoje Strautniekas pristatė „Kino pavasario“ plakatą. Menininkas taip pat kuria festivalio reklaminį klipą. Darbų centre – mistiška mergina rožiniame fone, vėjo suveltais plaukais.

 

„Tai galima skaityti įvairiai“, – sako Strautniekas. „Viena vertus, matome lengvą pavasarišką vėjo gūsį. Vėjas simbolizuoja naujus įspūdžius, kuriuos mums atneša kinas. Jis pakelia, suvelia plaukus ir mintis, pažadina... Kita vertus, darbas atspindi dramą, kuri dabar vyksta pasaulyje ir yra perteikiama festivalio filmuose.“

 

Vilniuje užaugęs ir čia kuriantis Strautniekas studijavo Dailės akademijoje, vėliau kūrė reklamos agentūrose, o nuo 2013-ųjų dirba kaip laisvai samdomas iliustratorius. Jis ištobulino unikalų piešinių stilių, pasižymintį šešėlių žaidimu, subtiliomis spalvomis, retrofuturistine estetika. Strautniekui  atstovauja agentai Paryžiuje ir Londone. Jis yra nuolatinis japoniško „Forbes“ ir prancūzų „GQ“ žurnalų iliustratorius, jo darbus naudojo „Audi“, „Adobe“, „Siemens“ ir daugelis kitų.

 

Strautnieko darbus yra įsigiję  šimtai žmonių. „Nauji vėjai“ taip pat atspausdinta dideliu formatu. Jau dabar ją galima nusipirkti „Kino pavasario“ elektroninėje parduotuvėje shop.kinopavasaris.lt. Specialiai festivaliui iliustratorius sukurė 100 plakato  kopijų.

 

„Man patinka, kad „Kino pavasaris“ suteikia laisvę kūrėjams interpretuoti festivalį. Mano „Nauji vėjai“ nėra pagal užsakymą sukurtos reklaminės kampanijos dalis. Šis piešinys yra asmeninė festivalio interpretacija. Viliuosi, kad festivalio žiūrovams ji patiks“, – teigia Strautniekas.