„Imk, kiek paneši“ („Take as much as you can carry“) – pirmoji lietuvių menininko Kipro Dubausko personalinė paroda Italijoje. Tai yra legalumo ir nelegalumo bei meno rinkos mechanizmų apmąstymas, taip pat ir meninis bandymas suartinti du geografiškai tolimus pasaulius. Paroda susideda iš nedaug elementų. Didžiausią įspūdį palieka įtaigi įvietinta instaliacija – oranžinis vamzdis, vienas iš tų klasikinių, naudojamų vandentiekiui, eksponuojamas taip, kad sujungtų galerijos erdvę su išore, kur pastatytas motociklas. Menininkas bando sąveikauti su Romos aplinka sukurdamas tiesioginę, bet filtruojančią jungtį, leidžiančią žiūrovui pro galerijos langą „šnipinėti“ jo režisuotą filmą tokiu pat pavadinimu kaip paroda, kurtą tarp Vilniaus ir Krokuvos 16 mm juostoje ir projektuojamą ant holografinio ekrano. Filmas neturi siužeto ir yra sudarytas iš vaizdų, akcentuojančių dviejų iš pirmo žvilgsnio identiškų vietų atitikimus (efektas, kurį sustiprina paradoksalus pasirinkimas Krokuvoje filmuoti Vilniaus vardu pavadintoje gatvėje, o Vilniuje – Krokuvos vardu pavadintoje gatvėje).