Kinas

Nepatogius filmus žiūri net George’as Clooney

kronika

Aktorius George’as Clooney šią savaitę pranešė, kad taps filmo „Krizė – mūsų prekės ženklas“ prodiuseriu. Yra didelė tikimybė, kad jis bus ne tik filmo prodiuseris, bet ir režisierius bei pagrindinė žvaigždė. Tai turėtų būti juodoji komedija.

Būsimo filmo pagrindas – tokio pat pavadinimo 2005 m. sukurta Rachel Boynton juosta. Dokumentinis filmas pasakoja apie politines kampanijas ir rinkodaros strategijas, kurios naudojamos politikams reklamuoti. Filme daug vietos skirta tokio pobūdžio veiksmų padariniams. Filmo ašis – Bolivijos prezidento rinkimai 2002 m., kai vienas kandidatų pasamdė amerikiečių viešųjų ryšių specialistus.

Dokumentinį filmą „Krizė – mūsų prekės ženklas“ („Our Brand is Crisis“, JAV, 2005, 87 min.) galite pamatyti naujame dokumentinių filmų festivalyje „AD HOC: nepatogus kinas“. Tai – vienas iš 27 filmų, kuriuose atsispindi svarbiausios, skaudžiausios ir todėl ne visada patogios šių dienų pasaulio problemos. Festivalis rengiamas Europos lygių galimybių metų visiems kontekste. Tai projekto, skirto žmogaus teisių ir nediskriminavimo idėjoms propaguoti, dalis. Pasak festivalio rengėjų, drąsus, „nepatogus“ kinas yra universali kalba apie žmogaus teises, galinti daugeliui tapti įkvėpimo šaltiniu. Visi filmai rodomi nemokamai.

Festivalį organizuoja Lietuvos žmogaus teisių centras, bendradarbiaudamas su Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, Lygių galimybių plėtros centru ir tarptautiniu kino festivaliu „Watchdocs“. Festivalis neapsiriboja vien kinu, į jį įtraukta ir daugiau renginių (koncertas, paroda), skirtų diskusijoms apie žmogaus teises. Peržiūros vyks Vilniuje (balandžio 26–29 d. kino centruose „Coca-cola Plaza“, „Skalvija“, Taikomosios dailės muziejuje), Kaune (gegužės 2–4 d., M. Žilinsko dailės galerijoje) ir Klaipėdoje (gegužės 5–6 d., LCC). Daugiau informacijos apie festivalį galima rasti svetainėje www.manoteises.lt

„7MD“ inf.