Savaitė

Naujasis „Bravissimo“

nauji leidiniai

iliustracija

Kovo mėnesio žurnalo „Bravissimo“ numeryje skaitykite pokalbį su R. Wagnerio operą „Valkirija“ statančiu režisieriumi Eimuntu Nekrošiumi. „Neturiu pasiruošimo taisyklių ar sistemos. Žinoma, tai sunkina darbą, bet kiekvienas pastatymas unikalus. Negali vadovautis patirtimi. Apskritai mene patirtis neegzistuoja“, – teigia režisierius.

„Bravissimo“ spausdina interviu su būsimos premjeros dirigentu Jaceku Kaspszyku, R. Wagnerio didingą keturių operų ciklą „Nybelungų žiedas“ išsamiai pristato Jūratė Katinaitė, o muzikologiniu-psichoanalitiniu požiūriu „Valkiriją“ narplioja Beata Baublinskienė.

Viršelį puošia Joanos Gedmintaitės Ortlinda – viena iš aštuonių operos Valkirijų. Spausdinamas pokalbis su šia jauna, bet jau daug pasiekusia dainininke. „Akimirką žavingą“ mename su 90-metį atšventusiu tenoru Vladu Česu, be kurio vaidmenų neįsivaizduojama praeities Lietuvos operos scena.

Laimos Vilimienės straipsniu apie meninės organizacijos sėkmę lemiančius kriterijus „Bravissimo“ pradeda naują rubriką „Vadybos labirintuose“, skirtą kultūros vadybos temoms. Tradicinėje rubrikoje „Pasaulio teatrai“ apie Izraelio operos teatrą pasakoja Dalia Sverdiolienė. Alina Ramanauskienė rašo apie Kauno valstybinio muzikinio teatro maestro Julių Geniušą ir jo diriguojamą muziką. Buvęs baleto primarijus Petras Skirmantas vertina mums gerai pažįstamo choreografo Krzysztofo Pastoro ir kompozitoriaus Arturo Maskato baletą „Pavojingi ryšiai“ (pagal kino išgarsintą De Laclos romaną) Rygos scenoje, o mūsų baleto ir operos gyvenimą akylai stebinti Živilė Ramoškaitė publikuoja recenzijas apie „Miegančiąją gražuolę“ ir Francisco Casanovos pasirodymą Lietuvos operoje. Spausdiname pokalbį ir su baletmeisteriu Henriku Majorovu, prieš dešimtmetį LNOBT pastačiusiu iki šiol su pasisekimu rodomą baletą „Čipolinas“ vaikams.

Parengta pagal LNOBT inf.